Silné škubání v tahu při zahřátém motoru - VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Icik
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 úno 2016, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Silné škubání v tahu při zahřátém motoru - VYŘEŠENO

Příspěvek od Icik »

Ahoj všem, koupil jsem O2 s motorem AZV 2.0 TDi PD bez DPF a má takovýto problém.

Pokud je studená, tak akceleruje velice dobře a žádné cukání v tahu nepociťuju. Ale pokud se zahřeje a dám plný plyn, tak začne od 2500ot neskutečně škubat a nejde do výkonu - sotva doleze na 3500ot. Když přidávám plyn postupně tak škube slaběji.

Dělal jsem livedata a VAG neukázal žádnou chybu v motoru. Kanál 13 ukazuje na střikách jen minimální odchylky -0.56/-0.31/0.54/0.35 mg.

Odpojená váha vzduchu na to neměla žádný vliv a odpojení podtlaku na EGR také ne. Jediné co mi je divné je, že na turbu natlačí opakovaně i 2.6 Bar, což může být i víc, jen to neumí čidlo na váze vzduchu změřit. Přitom očekávaná hodnota je 2.3 Bar. Do nouzáku to ale nepadá - jen škube jako prase. Turbo je po repase, nepíská a tlačí už od 1500ot. Čipování nebylo prováděno - aspoň mi to původní majitel tak říkal.

Myslíte, že je zatuhlá regulace turba nebo špatně nastavené táhlo na turbu? Nebo že za to můžou vstřiky?
Naposledy upravil(a) Icik dne 24 úno 2016, 18:51, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 2, 2.0 PD TDi, 2007 AZV 100kW
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Když mi podfukovali vstřiky, za studena nešlo nic poznat, ale jen co se ohřál motor, tak mi to začalo vibrovat/škubat.

Vstřiky jsem měl taky cajk....
Icik
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 úno 2016, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Icik »

Děkuju za odpověď, zaměřím se na repas sedel v hlavě u vstřiků.
Škoda Octavia 2, 2.0 PD TDi, 2007 AZV 100kW
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Mě to dělal v Brně Huml. Pro tebe to je přes celou republiku. Někdo ti řekne, že to chce novou hlavu (20+) a někdo ti to opraví. Uvidíš sám. Já mám najeto několik desítek tisíc po úpravě a vše cajk :)
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

já teda mám 1,9 ale tohle mi dělá taky,prý to dělá turbo,dostane se na 2500 a uplně se zarazí,někdy pak neskutečně zatáhne a jindy ne a ne se rozjet
Icik
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 úno 2016, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Icik »

Mně to dělá jako u benzínu, když je prasklá porcelánová izolace na svíčce.
Prostě škubne velice silně, pak na 1s dobrý a pak zase škubne. Cuká se mnou sedačka jak je to škubnutí silné.
V pondělí to vezu do opravy. Budou dělat repas sedel vstřiků, čištění ultrazvukem, nové šrouby, těsnění a palivový filtr. Tak uvidím.
Škoda Octavia 2, 2.0 PD TDi, 2007 AZV 100kW
Icik
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 úno 2016, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Icik »

Tak vyřešeno.
Úplná kravina! Stálo mi to 4500Kč!
Nejdříve podezření na podfouklé vstřiky. Takže repas vstřiků za 4000Kč.
Bez efektu! Auto mrtvý a cukání jako prase.

Následovalo měření livedat s podezřením na váhu páč to nešlo vůbec do otáček a končilo 3500ot a mrtvo. Váha (až 1200mg) a turbo dává velice dobré hodnoty - průběh stabilizace ukázkový. Takže ve vzduchu to není.
Známý mi dal číslo na pana Hubálka z Chomutova, co se zabývá diesly a ten okamžitě po napojení diagnostiky označil 4. vstřik za ne moc dobrý, ale ještě v normě. Dále na kanálu 23 zjistil nedostatečný přísun paliva. Otevřeli jsme víko a napojil tlakoměr, aby zjistil tlak paliva u filtru. Světe div se - byl tam podtlak než tlak! Hned uviděl příčinu v záměně hadic co jdou z filtru do tandema a bylo po ptákách. BYLY PŘEHOZENY HADICE OD PŘEPADU A PŘÍVODU NAFTY!

Auto teď frčí jak má a krásně se vytáčí bez sebemenšího cukání nebo záchvěvu.

Super práce odborníka! Je vidět, že tomu opravdu rozumí a netahá z vás prachy za nové díly. Tímto mu velice děkuji, že mi za 500Kč zjistil příčinu a hned odstranil!
Škoda Octavia 2, 2.0 PD TDi, 2007 AZV 100kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Máš pravdu, osobně se divím, že ti to vůbec jelo..Většinou to jde max. tak na volnoběh..Ten šikovný pán jde totiž ne zrovna dnes obvyklou cestou, od jednoduššího/základního/ až k tomu nejsložitějšímu/nejdražšímu/.. :)
Ale po bitvě je každý generál, že?
nepropadat panice...
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

to je mi taky divný že to jelo,vždyť tam je zpětnej ventilek
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

To je nějaké divné...
A to byl nějaký dovoz? Nebo s tím někdo předtím něco dělal? ...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

přehodit hadice na PD to musí mít někdo extrra nadání :roll:
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nebylo to z exekuce ? (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:nebylo to z exekuce ? (LOL)
to jsme s tondou v létě koupili motorku z exekuce nešel protočit motor, sdělal jsem hlavu a tam matka jak kráva :o
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak přece si to někdo nenechá sebrat v dobrém stavu....
kurvy exekutory bych nepodporoval, většinou ojebou někoho, kdo s dluhem nemá ani nic společného
Icik
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 úno 2016, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Icik »

Vím akorát, že to je dovoz z Francie. Spíše to skládal nějakej francouzskej patlal.

Právě že to jelo do 2500ot úplně normálně, ale po přidání to začlo škubat a nemělo výkon.
Škoda Octavia 2, 2.0 PD TDi, 2007 AZV 100kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“