Silné škubání v tahu při zahřátém motoru - VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Silné škubání v tahu při zahřátém motoru - VYŘEŠENO
Ahoj všem, koupil jsem O2 s motorem AZV 2.0 TDi PD bez DPF a má takovýto problém.
Pokud je studená, tak akceleruje velice dobře a žádné cukání v tahu nepociťuju. Ale pokud se zahřeje a dám plný plyn, tak začne od 2500ot neskutečně škubat a nejde do výkonu - sotva doleze na 3500ot. Když přidávám plyn postupně tak škube slaběji.
Dělal jsem livedata a VAG neukázal žádnou chybu v motoru. Kanál 13 ukazuje na střikách jen minimální odchylky -0.56/-0.31/0.54/0.35 mg.
Odpojená váha vzduchu na to neměla žádný vliv a odpojení podtlaku na EGR také ne. Jediné co mi je divné je, že na turbu natlačí opakovaně i 2.6 Bar, což může být i víc, jen to neumí čidlo na váze vzduchu změřit. Přitom očekávaná hodnota je 2.3 Bar. Do nouzáku to ale nepadá - jen škube jako prase. Turbo je po repase, nepíská a tlačí už od 1500ot. Čipování nebylo prováděno - aspoň mi to původní majitel tak říkal.
Myslíte, že je zatuhlá regulace turba nebo špatně nastavené táhlo na turbu? Nebo že za to můžou vstřiky?
Pokud je studená, tak akceleruje velice dobře a žádné cukání v tahu nepociťuju. Ale pokud se zahřeje a dám plný plyn, tak začne od 2500ot neskutečně škubat a nejde do výkonu - sotva doleze na 3500ot. Když přidávám plyn postupně tak škube slaběji.
Dělal jsem livedata a VAG neukázal žádnou chybu v motoru. Kanál 13 ukazuje na střikách jen minimální odchylky -0.56/-0.31/0.54/0.35 mg.
Odpojená váha vzduchu na to neměla žádný vliv a odpojení podtlaku na EGR také ne. Jediné co mi je divné je, že na turbu natlačí opakovaně i 2.6 Bar, což může být i víc, jen to neumí čidlo na váze vzduchu změřit. Přitom očekávaná hodnota je 2.3 Bar. Do nouzáku to ale nepadá - jen škube jako prase. Turbo je po repase, nepíská a tlačí už od 1500ot. Čipování nebylo prováděno - aspoň mi to původní majitel tak říkal.
Myslíte, že je zatuhlá regulace turba nebo špatně nastavené táhlo na turbu? Nebo že za to můžou vstřiky?
Naposledy upravil(a) Icik dne 24 úno 2016, 18:51, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 2, 2.0 PD TDi, 2007 AZV 100kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Mně to dělá jako u benzínu, když je prasklá porcelánová izolace na svíčce.
Prostě škubne velice silně, pak na 1s dobrý a pak zase škubne. Cuká se mnou sedačka jak je to škubnutí silné.
V pondělí to vezu do opravy. Budou dělat repas sedel vstřiků, čištění ultrazvukem, nové šrouby, těsnění a palivový filtr. Tak uvidím.
Prostě škubne velice silně, pak na 1s dobrý a pak zase škubne. Cuká se mnou sedačka jak je to škubnutí silné.
V pondělí to vezu do opravy. Budou dělat repas sedel vstřiků, čištění ultrazvukem, nové šrouby, těsnění a palivový filtr. Tak uvidím.
Škoda Octavia 2, 2.0 PD TDi, 2007 AZV 100kW
Tak vyřešeno.
Úplná kravina! Stálo mi to 4500Kč!
Nejdříve podezření na podfouklé vstřiky. Takže repas vstřiků za 4000Kč.
Bez efektu! Auto mrtvý a cukání jako prase.
Následovalo měření livedat s podezřením na váhu páč to nešlo vůbec do otáček a končilo 3500ot a mrtvo. Váha (až 1200mg) a turbo dává velice dobré hodnoty - průběh stabilizace ukázkový. Takže ve vzduchu to není.
Známý mi dal číslo na pana Hubálka z Chomutova, co se zabývá diesly a ten okamžitě po napojení diagnostiky označil 4. vstřik za ne moc dobrý, ale ještě v normě. Dále na kanálu 23 zjistil nedostatečný přísun paliva. Otevřeli jsme víko a napojil tlakoměr, aby zjistil tlak paliva u filtru. Světe div se - byl tam podtlak než tlak! Hned uviděl příčinu v záměně hadic co jdou z filtru do tandema a bylo po ptákách. BYLY PŘEHOZENY HADICE OD PŘEPADU A PŘÍVODU NAFTY!
Auto teď frčí jak má a krásně se vytáčí bez sebemenšího cukání nebo záchvěvu.
Super práce odborníka! Je vidět, že tomu opravdu rozumí a netahá z vás prachy za nové díly. Tímto mu velice děkuji, že mi za 500Kč zjistil příčinu a hned odstranil!
Úplná kravina! Stálo mi to 4500Kč!
Nejdříve podezření na podfouklé vstřiky. Takže repas vstřiků za 4000Kč.
Bez efektu! Auto mrtvý a cukání jako prase.
Následovalo měření livedat s podezřením na váhu páč to nešlo vůbec do otáček a končilo 3500ot a mrtvo. Váha (až 1200mg) a turbo dává velice dobré hodnoty - průběh stabilizace ukázkový. Takže ve vzduchu to není.
Známý mi dal číslo na pana Hubálka z Chomutova, co se zabývá diesly a ten okamžitě po napojení diagnostiky označil 4. vstřik za ne moc dobrý, ale ještě v normě. Dále na kanálu 23 zjistil nedostatečný přísun paliva. Otevřeli jsme víko a napojil tlakoměr, aby zjistil tlak paliva u filtru. Světe div se - byl tam podtlak než tlak! Hned uviděl příčinu v záměně hadic co jdou z filtru do tandema a bylo po ptákách. BYLY PŘEHOZENY HADICE OD PŘEPADU A PŘÍVODU NAFTY!
Auto teď frčí jak má a krásně se vytáčí bez sebemenšího cukání nebo záchvěvu.
Super práce odborníka! Je vidět, že tomu opravdu rozumí a netahá z vás prachy za nové díly. Tímto mu velice děkuji, že mi za 500Kč zjistil příčinu a hned odstranil!
Škoda Octavia 2, 2.0 PD TDi, 2007 AZV 100kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice