Nezapina turbo ale namerane hodnoty su ok??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
amoremiro
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2016, 20:34

Nezapina turbo ale namerane hodnoty su ok??

Příspěvek od amoremiro »

Zdravim,

problem zacal padanim do nudzoveho rezimu a neskor uz do nudzoveho nepada ale turbo nezopne. Odmeral som cez VCDS blok 011 a namerane hodnoty mbar su priblizne rovnake ako pozadovane.
Je mozne aby cisla sedeli a realita uplne niekde inde??
Dakujem pekne
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Na traktoru? Tak se s temi hodnotami podel. Vaha je ok? Opet by to chtelo udelat Log skupin 3,10,11
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

A jak sto měřil do kopce na plný plyn?
amoremiro
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2016, 20:34

Příspěvek od amoremiro »

Seat Leon 2004, 1.9TDI 81KW ASV

Ano do kopca to bolo ale len kratky usek cca 7 sekund
Obrázek
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

"turbo nezopne" - ako si na to prisiel? Ty mas na svojom aute nejaky "zopinač" ktory by ho mal zopnut?
(LOL)
žijem v tom že turbo sa toci stale ked je motor nastartovaný, žijem v omyle ? (wallbash)

ked uz robis log, dobre je aby isiel motor pomaly do otacok aby bolo co najviac hodnot. pomaly do otacok vsak musi ist pod plnym plynom a to dosiahnes jedine tak ze pojdes na trojke do poriadneho kopca, alebo na 4 - 5 po dialnici, ale to smrdi pokutou :-) ak pojdes otackami vysoko - co na log treba.
amoremiro
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2016, 20:34

Příspěvek od amoremiro »

nezopne v zmysle ze proste nejde, nepocut ho a auto nema vykon asi tak isto ako ked ma zvyklo hodit do nudzoveho rezimu a teraz uz to ostalo natrvalo...
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

no nic, sprav poriadny log zo skupin ktore tu uz niekto pisal, co to LOAD, to je akoze si nemal nohu na podlahe? neviem kolko by mala davat tvoja vaha, maja napr od 3000uz ukazuje menej, ty si 3000ani nedal..., ic od 1500 do aspon 3500, mozes aj do plnych
amoremiro
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2016, 20:34

Příspěvek od amoremiro »

https://www.youtube.com/watch?v=1n-7fnazo5U

tiahlo regulacie sa ani nehlo...moze pomoct vycistenie ako je to na tomto videu?
https://www.youtube.com/watch?v=56oIU-sF7d0
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Podtlaky OK ? Vývěva tahá ?
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

v logu ti ide plynovy pedal do 60%, skontroluj ci pod nim nemas nejaku prekazku
k podtlakom, ci funguju zistis tak , ze odpojis hadicku od regulatora na turbe, a das si ju na prst, a citis bud tam nejaky podtlak je alebo nie je
keby si mal budik na meranie, pred N75 by si mal mat 0.8baru podtlaku, a pri turbe zhruba 0.7
+/- 0,15bar
powered by rb-digital.sk_____________
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Podle toho jak je tyčka, která vchází do "baňky" orezlá, tak se zdá, že bude asi zatuhlá. Prostříkni to motorovým olejem a zkus opatrně rozchodit. Neber za to však moc, abys nepoohýbal nastavovací lopatky uvnitř turba. Nasadíš-li na ovladací páčku tyčky otevřený klíč /asi 13 nebo 14 mm/ nezabírej za něj větší silou než asi 10 Kp.
Pokud baňka i nastavovací lopatky chodí jak by měly, tak lze pořádným nasátím ústy dostat tyčku baňky asi 10 mm do baňky /doraz se dotkne červíka/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“