Nezapina turbo ale namerane hodnoty su ok??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nezapina turbo ale namerane hodnoty su ok??
Zdravim,
problem zacal padanim do nudzoveho rezimu a neskor uz do nudzoveho nepada ale turbo nezopne. Odmeral som cez VCDS blok 011 a namerane hodnoty mbar su priblizne rovnake ako pozadovane.
Je mozne aby cisla sedeli a realita uplne niekde inde??
Dakujem pekne
problem zacal padanim do nudzoveho rezimu a neskor uz do nudzoveho nepada ale turbo nezopne. Odmeral som cez VCDS blok 011 a namerane hodnoty mbar su priblizne rovnake ako pozadovane.
Je mozne aby cisla sedeli a realita uplne niekde inde??
Dakujem pekne
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Odpovědi: 0
"turbo nezopne" - ako si na to prisiel? Ty mas na svojom aute nejaky "zopinač" ktory by ho mal zopnut?
žijem v tom že turbo sa toci stale ked je motor nastartovaný, žijem v omyle ?
ked uz robis log, dobre je aby isiel motor pomaly do otacok aby bolo co najviac hodnot. pomaly do otacok vsak musi ist pod plnym plynom a to dosiahnes jedine tak ze pojdes na trojke do poriadneho kopca, alebo na 4 - 5 po dialnici, ale to smrdi pokutou
ak pojdes otackami vysoko - co na log treba.

žijem v tom že turbo sa toci stale ked je motor nastartovaný, žijem v omyle ?

ked uz robis log, dobre je aby isiel motor pomaly do otacok aby bolo co najviac hodnot. pomaly do otacok vsak musi ist pod plnym plynom a to dosiahnes jedine tak ze pojdes na trojke do poriadneho kopca, alebo na 4 - 5 po dialnici, ale to smrdi pokutou

https://www.youtube.com/watch?v=1n-7fnazo5U
tiahlo regulacie sa ani nehlo...moze pomoct vycistenie ako je to na tomto videu?
https://www.youtube.com/watch?v=56oIU-sF7d0
tiahlo regulacie sa ani nehlo...moze pomoct vycistenie ako je to na tomto videu?
https://www.youtube.com/watch?v=56oIU-sF7d0
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
v logu ti ide plynovy pedal do 60%, skontroluj ci pod nim nemas nejaku prekazku
k podtlakom, ci funguju zistis tak , ze odpojis hadicku od regulatora na turbe, a das si ju na prst, a citis bud tam nejaky podtlak je alebo nie je
keby si mal budik na meranie, pred N75 by si mal mat 0.8baru podtlaku, a pri turbe zhruba 0.7
+/- 0,15bar
k podtlakom, ci funguju zistis tak , ze odpojis hadicku od regulatora na turbe, a das si ju na prst, a citis bud tam nejaky podtlak je alebo nie je
keby si mal budik na meranie, pred N75 by si mal mat 0.8baru podtlaku, a pri turbe zhruba 0.7
+/- 0,15bar
powered by rb-digital.sk_____________
Podle toho jak je tyčka, která vchází do "baňky" orezlá, tak se zdá, že bude asi zatuhlá. Prostříkni to motorovým olejem a zkus opatrně rozchodit. Neber za to však moc, abys nepoohýbal nastavovací lopatky uvnitř turba. Nasadíš-li na ovladací páčku tyčky otevřený klíč /asi 13 nebo 14 mm/ nezabírej za něj větší silou než asi 10 Kp.
Pokud baňka i nastavovací lopatky chodí jak by měly, tak lze pořádným nasátím ústy dostat tyčku baňky asi 10 mm do baňky /doraz se dotkne červíka/.
Pokud baňka i nastavovací lopatky chodí jak by měly, tak lze pořádným nasátím ústy dostat tyčku baňky asi 10 mm do baňky /doraz se dotkne červíka/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip