zotrvacnik octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

priložimn aj pár obrázkov ako to vypadá Obrázek
Obrázek
neviem či je to dobre vidiet ale obidve časti maju na sebe taku výduť a lamela do zotrváka naopak ani nevojde
BMW e39 525tds
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3792
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Z pětikvaltu se šroubuje váleček.Nemusíš pak nic odvzdušňovat.Vim že lamela obráceně dát nejde že je prohlá, ale už jsem taky zažil že byla daná obráceně. Ale je pravda že to nebyla octa.Odvzdušňovat by se to podle manuálu mělo obráceně pomocí přední brzdy.Tzn. propojit odvzdušňováky hadičkou a z brzdy tlačit kapalinu do spojky.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

No ja som odpojil tu hadicku naprevodovke kde sa spaja s valcekom tou sponou. A postup je ze iba otvorim odvzfusnovak na brzde napojim hadicku natlacim kvapalinu aby tam neboli bublinky a napojim.na spojku alebo sa musi na brzde aj zatahovat a odtahovat odvzdusnovak??
BMW e39 525tds
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“