Nouzak passat b5 1.9tdi 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Obrázek
Obrázek
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

stále nechápu co je na tom špatného... viz další foto z internetu kde je to úplně stejné...
https://www.google.cz/search?q=regulace ... K3zsRaM%3A

https://www.google.cz/search?q=regulace ... sHraJFM%3A
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

máš zle založený spodný prstenec..(lopatky) o jednu dieru v smere hodinových ručičiek ho musíš potočiť.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

na tom druhom obrazku dole mas vedla srobu nalavo od neho dierku na vodiaci kolik. ta dierka ma byt tak ako na prvom obrazku, cize regulacia je cela pootocena proti smeru hod.ruciciek.... preto sa pytam ako je mozne ze si to zlozil. lebo ten vodiaci kolik co je vedla ovladacej packy na druhej strane ti to musi odtlacat..... jedine ze by ti vypadol a tym padom to moze byt cele pootocene voci vyfukovej strane
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no neviem ako to poskladal,vôbec..už som videl aj piestik brzdový založený vybratím do vnútra...
celé je to pootočené,isto si nepoznačil polohu ako bol obal voči sebe a obal voči lopatkám a otočenie prstenca,keby sa tak stalo nebol by problem,preskladaj to a pojde to ako vino.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

a teraz sa hodi moj oblubeny citat:
.... a pritom takovahle blbost, ze....?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a bude aj horšie.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Mělo by to být takto. Obrázek zapůjčený už nevím odkud


Obrázek

:)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

Áno...
Tdi
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

Omlouvám se tohle byla fotka po vyčištění (to turbo samozřejmě složit nešlo), takže jsem to znovu rozdělal a složil tak, aby to sedělo (tak jak píšete vy). Turbo je opravdu složené dobře.
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

Tak kabel už mám doma, dneska jsem to jel rovnou nalogovat.. na zařazené 4 rychlosti tedy potom spadnul nouzák při 3500ot. co nechápu tak to že je pravděpodobně vyplá váha vzduchu jelikož ukazuje normálně ale požadovaná je furt 850 ta se dá zapnout jak? nemůže to být kvůli tomu?
logování 3-10-11 jak jste chtěli

http://uloz.to/xgq5qWUi/log-01-003-010-011-csv

https://goo.gl/photos/YYW4h4E1GXxNWpiQA
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Toto je na kokos. Dej log od 1500 - 4000 s plným plynem na 4ku.
Takto jsem to měl já http://ulozto.cz/x9FK6Npk/log-01-003-010-011-csv. Nebyla to žádná hitparáda bo je krátký (pozdě jsem to spustil) a po poštelování baňky se reakce daleko zlepšila.
Jinak ta vyplá váha na to vliv mít nebude bo jí mám (a nejen já) taky OFF.
Ahtuální, měsíc starý LOG mám doma v pc - můžu ti ho pak poslat k porovnání.

Máš tam na to super kopec Dachova - Hořice ;)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

Zdravím, omlouvám se delší dobu jsem tu nemohl být protože jsem opět neměl notebook, no každopádně dneska jsem znovu a pořádně udělal log jak jste chtěli, první 2 se mi nepovedli jelikož jsem musel brzdit tak je sem ani nedávám, třetí už se povedl ale zrovna tam nouzák nespadl a nevím z jakého důvodu... najednou to normálně regulovalo ikdyž tam bylo stále moc vzduchu.. a poslední kde byl nouzák skoro okamžitě.. poté vyčtení paměti závad kde hlasilo 2 chyby tak se na to mrkněte a řekněte svůj názor.. už toho mám plné zuby :3

http://ulozto.cz/xnkZQSpB/log-29-2-003- ... ouzaku-csv

http://ulozto.cz/xVUSCLoJ/log-09-003-011-011-8-zav-csv

https://goo.gl/photos/UuqFigRdvgPKDxfR7
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Turbo ti to nezreguluje dolu, musíš tam mít v chybách překročen tlak.....
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

pokaždé tam jsou jen tyto 2 chyby, a nebo pouze jedna a to ta 00519
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“