Galaxy výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No Marku..vracet EGR kvůli STK ? Na hodnotách nic nepoznají a že by kontrolovali jestli u motoru je? Já zjistil,že s i bez EGR mám furt hodnoty krásně v toleranci 6 let , ale padám do nouze půl roku podobně jako ty, ale to je jiný příběh, který řeším.
ale chyba asi stejná, jen popis v cz je u každé verze VAG trošku jiný :
17958 - plnici tlak regulacni diference
ale chyba asi stejná, jen popis v cz je u každé verze VAG trošku jiný :
17958 - plnici tlak regulacni diference
FORD Galaxy TDI AVG
Tak to by ses divil.....
Nejen, že kontrolují diagnostiku, i u takového veteránu dokonce, ale zajímá je i to, zda v motorovém prostoru je vše, co tam být má. A konkrétně EGR není hlavička od špendlíku..... A pleteš se v tom, že na VAGu nic nepoznají, protože absenci EGRu poznají. Nicméně to není můj případ, protože já jsem ho tam vracel jen kvůli tomu, aby tam naoko byl. Je zaslepený a nefunkční.
Nejen, že kontrolují diagnostiku, i u takového veteránu dokonce, ale zajímá je i to, zda v motorovém prostoru je vše, co tam být má. A konkrétně EGR není hlavička od špendlíku..... A pleteš se v tom, že na VAGu nic nepoznají, protože absenci EGRu poznají. Nicméně to není můj případ, protože já jsem ho tam vracel jen kvůli tomu, aby tam naoko byl. Je zaslepený a nefunkční.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
už jsem taky slyšel že na emisích kontrolovali motorový prostor, viděli místo egr pipe kit a tím to skončilo, okamžitě neprošlo. Podle mě to je tak správně.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


[quote="MirekX"]už jsem taky slyšel že na emisích kontrolovali motorový prostor, viděli místo egr pipe kit a tím to skončilo, okamžitě neprošlo. Podle mě to je tak správně.
a prečo je to správne? Tak potom nech zmenia spôsob merania a to ked egr pracuje a to počas volnobeznych až mierne zvýšených otáčok a nie pri otáčkach nad 4700 ked je egr odstavený. A myslím si že väčšina motorov počas svojej životnosti väčšinou pracuje v spektre otáčok kedy jhe egr už dávno zatvorené....
a prečo je to správne? Tak potom nech zmenia spôsob merania a to ked egr pracuje a to počas volnobeznych až mierne zvýšených otáčok a nie pri otáčkach nad 4700 ked je egr odstavený. A myslím si že väčšina motorov počas svojej životnosti väčšinou pracuje v spektre otáčok kedy jhe egr už dávno zatvorené....
Tdi
On sám způsob měření emisí naftových motorů je poněkud absurdní, takže nemá cenu řešit, co by a jak by.
Ale jedno je pravda - odstranění čehokoli z vozidla je špatně, zvláště týká-li se to emisí nebo třeba bezpečnosti.
Ale jedno je pravda - odstranění čehokoli z vozidla je špatně, zvláště týká-li se to emisí nebo třeba bezpečnosti.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)