Koupě Octavie (09-10) benzín

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

aminochelat píše:
jericho-3 píše:Tsi zklamalo hlavně v tom, že tato novinka byla prezentována jako převrat V ÚČINNOSTI přímého vstřiku benzinu....A on ten zázrak má spotřebu jako benziňáky před 20 lety a to ještě s větší hlučností. Nepřímovstřikové motory jsou na rozdíl od toho housličky..Samozřejmě ekologický přínos nekomentuji, pokud je vůbec nějaký...Jezdit v roce 2015 za 8-10 litrů kvalitního paliva nepovažuji za nějaký převrat, spíš krok zpátky... :)
A co by jsi doporučil za motor resp. auto v benzínu?
Bohužel nic, nemám s novými velké zkušenosti, to co má octavia v benzinu žere dost a koncern není v benzinových motorech zrovna expert. 1,8 T má oblibu , ale už je to dávno, co byl benzinovým tahounem. Tady jsou jistě hoši, co mají zkušenost nejen s TDI , ale i s benziny..Já nejsem asi už dávno objektivní, žiji v minulém století... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ladas píše:oba napínáky a všechny lišty a nějaká těsnění, materiál v autorizáku 6700,-.

tohle je sice hezký ale oni se ojíždějí i ty zubatý kola takže tohle je jen necelá polovina věcí co by se měli měnit výše jsem popsal jak poznat opotřebení...
Na CCZA jsou kola součástí vaček
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34701
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... MyKzdXicmA

Ani nemusíte moc umět německy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34701
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Andre píše:
Ladas píše:oba napínáky a všechny lišty a nějaká těsnění, materiál v autorizáku 6700,-.

tohle je sice hezký ale oni se ojíždějí i ty zubatý kola takže tohle je jen necelá polovina věcí co by se měli měnit výše jsem popsal jak poznat opotřebení...
Na CCZA jsou kola součástí vaček
ano máš pravdu splet jsem si to s BWA
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
aminochelat
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 03 pro 2015, 11:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od aminochelat »

Já tomu teda vůbec nerozumím :-D
D A V I D
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 30 črc 2007, 06:09
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od D A V I D »

aminochelat píše:Já tomu teda vůbec nerozumím :-D
http://forum.skodahome.cz/topic/123440- ... ého-oleje/
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

Vec jedna je skutočnosť, že tie kruhy odchádzajú, vec druhá je, že Castrol 5w-30 so špeckou pre TSI/TFSI má reálnu životnosť tak 10 000 km, A5 ka v podpise po výmene drží hladinku tak 9-10 tkm, a potom skonzumuje liter do ďaľšej výmeny(mením po 15000 km, stav odometra cez 260tkm).
Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
aminochelat
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 03 pro 2015, 11:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od aminochelat »

Všem moc děkuji za reakce.
Auto je už koupené a jsem z něho úúúúplně nadšený (rofl)
Tak snad bude vše v pohodě, ťuk ťuk :)
Jinak napínák je tam Z. Rozvody měněny v 80 tisících. Má najeto 153 tisíc.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“