Náhrada ŘJ 038 906 018 AM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

acjaja
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 24 led 2011, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Náhrada ŘJ 038 906 018 AM

Příspěvek od acjaja »

Mám Octavii I 1,9TDi 81kW, motor AHF, r.v. 1998. Dlouho jsem nemohl vyřešit problém, kdy mi auto při dojíždění na neutrál těsně před zastavením zavibrovalo. Nakonec na to přišel jeden machr přes autodiagnostiku, že je chyba v ŘJ motoru. Tuto verzi mi pak potvrdil i pan Janda z firmy CIMBU autosport, který mi to chipoval přepájenim pamětí – moje jednotka ještě nejde flashovat. Označení má 038 906 018 AM a je potřeba ji vyměnit, protože obsahuje chybu. Škodovka to v době záruky bez problémů měnila, ale nikde nemůžu zjistit, za jakou ji měnili. Předpokládám, že číslo zůstalo stejné, jen se liší poslední dvě písmena. Nevíte to někdo?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jestli to nebude delat spis setrvacnik
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

souhlas s vici :D
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Jestli je problém v jednotce poznáš tak že odpojíš spínač spojkového pedálu a jezdi,pokud to přestane dělat tak to dělá jednotka. když se jednotky měnily tak čísko bylo stejné akorád byl novější software. jen už si po těch letech nemůžu vzpomenout jestli to byl problém na AHF nebo ASV
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

zotrvacnik to nerobi mam fungel novu spojku a trasie to aj tak ale nie vzdy.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

A v com je chyba v tej rj?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
acjaja
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 24 led 2011, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od acjaja »

Setrvačník jsem původně taky řešil. Dokonce mi to potvrdili v servise, tak když už jsem měnil celou spojku, sehnal jsem si 6q převodovku a udělal přestavbu. Když mi to pak celé poskládali i s novou spojkou a setrvačníkem, tak byl problém pořád stejný. Takže jsem sehnal v Ústí nad Orlicí Jiřího Borovičku a ten přes diagnostiku zjistil, že každou osmou otáčku nedojde ke vstříknutí paliva - motor jako by chtěl bezdůvodně decelerovat. A to způsobuje to klepání motoru. Po zastavení už je vše OK. Klepání se dá zabránit zmáčknutím spojky a to i jen lehkým našlápnutím. Chyba je opravdu v ŘJ. Dnes jedu do autorizovaného servisu, kde mi snad poradí, jakou jednotkou tuto moji nahrazovali.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

A to tam mas ted chip od cimbu?
acjaja
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 24 led 2011, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od acjaja »

Ano mám, ale chipu se to netýká. Původně jsem měl originál ŘJ a pětikvalt a auto se při dojíždění rozklepalo. Pak jsem si nechal udělat chip - pan Janda mi přepájel paměti s novými parametry - auto jelo super, ale stále se při dojíždění zaklepalo. Pak jsem udělal přestavbu na 6q včetně nového setrvačníku (dvouhmoty) a spojky a výsledek stejný - auto se klepe dál. Tím chipem nedojde ke změně softwaru, ale pouze k nastavení jiných hodnot (vstřikované množství nafty, počátek a konec vstřiku, atd).
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak to mel v tom softu zrovna zpravit
acjaja
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 24 led 2011, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od acjaja »

Moc se v tom nevyznám, ale předpokládám, že to nelze. Nevím, zda by byl schopen najít chybu v tom softwaru. Přehrát to asi taky nepůjde - i škodovka to řešila výměnou celé ŘJ. Nevím, hledání chyby v softwaru a chipování spolu asi moc společného nemají. Ale jsem laik, třeba to je jinak, než píšu.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Preto sa menila rj,lebo je pajkovacia a skodovka nemoze prepajkovat pamate,vymenila celu rj a vybavene.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
acjaja
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 24 led 2011, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od acjaja »

Tak včera si v servise pouze vyčetli číslo ŘJ a v pondělí 14.3. si mám zavolat. V úterý dám vědět.
Škoda Octavia 1,9 TDi 103kW AHF 6q chip Cimbu r.v. 1997
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

ja som dnes skusil vybrat von spojkovy spinac a jazdil som bez neho a nezatriaslo ani raz .
acjaja
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 24 led 2011, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od acjaja »

Ano, to by taky bylo řešení, ale jelikož mám tempomat, tak na toto řešení nechci přistupovat. V úterý se ozvu, co mi nabídli v autorizovaném servise.
Škoda Octavia 1,9 TDi 103kW AHF 6q chip Cimbu r.v. 1997
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“