Log nového turba - přidány nové logy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Galda 2 píše:mohl by se někdo podívat prosím prosím http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=120
U Tebe je vše v pořádku. Turbo dává požadovaný tlak a regulace chodí správně.
Vzduchu je dostatek.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Galda 2
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 bře 2016, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Galda 2 »

Nooo a presto jede jak mrtva 66satka turbo vyčištěné ,váha nova , rozvody na nule , vahadla dostelovana , hadicky nové ,tlaky 30 , Regulace chodí nádherné , EGR zaslepen a omezen ve vagu
Galda 2
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 bře 2016, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Galda 2 »

Ještě chybí n 75 sivé cvaka ,ale i tak večer budou logy před výměnou a po výměně
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

S novou N 75 Ti to nepojede nijak odlišně /lépe/, protože vzduchu je dostatek. Tam problém není.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Z vlastní zkušenosti,ten náběh je dán tím že je nové, bez vůlí. Jen praxe výměny tří nových kusůna stejném autě mi to potvrdila a náběh se trochu zlepšil po ujetí 50000Km, pak už nevím, protože jde do světa.
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Galda 2
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 bře 2016, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Galda 2 »

Dnes zjištěno ze turbo regulace nedoleha na doraz šroubek n75 prisava vzduch pres hadicku co vede do filtru . Zítra koupim novy a uvidíme . Potom už snad jen nalit jiný soft bo nevím
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Nalit jiny soft neznie nic extra.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Galda 2
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 bře 2016, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Galda 2 »

Tak dnes novy n75 a změna opravdu skoro žádná . Ještě jednou co vše bylo děláno ...... Vyměněna hlava ,těsnění ,termostat ,váha vzduchu , novy n 75 , nova hydra , turbo vyčištěno, banka na turbu chodí neuchazi, vyměněno tandemové cerpadlo, nové rozvody pumpa atd ..., podtlakové hadicky komplet nové , Kat OK , vyměněna Vacka , nové gumicky na vstrikach , tlaky motoru OK ,



Tak a ted kdo ma nějaký nápad ???? Nepada do nouzaku .....jen to neni ono . Jak jsem psal výkonové 66kw octavia ......vlazneee
Punks121
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 říj 2012, 10:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Punks121 »

Můžu taky poprosit? zde je můj LOG,octavi 77kw, díky :) http://vencaa7.rajce.idnes.cz/nastenka#Beznzvu.jpg
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Galda 2 píše:Tak dnes novy n75 a změna opravdu skoro žádná . Ještě jednou co vše bylo děláno ...... Vyměněna hlava ,těsnění ,termostat ,váha vzduchu , novy n 75 , nova hydra , turbo vyčištěno, banka na turbu chodí neuchazi, vyměněno tandemové cerpadlo, nové rozvody pumpa atd ..., podtlakové hadicky komplet nové , Kat OK , vyměněna Vacka , nové gumicky na vstrikach , tlaky motoru OK ,



Tak a ted kdo ma nějaký nápad ???? Nepada do nouzaku .....jen to neni ono . Jak jsem psal výkonové 66kw octavia ......vlazneee
A jezdilo Ti to s tímto "softem" někdy lépe ? Bylo by potřeba vidět i množství paliva, které jde do motoru při plné akceleraci. Udělej log skupin 1,8,10. Nejlépe tabulku, kde se dají hodnoty přesně odečítat v závislosti na čase a otáčkách.
Jsi si naprosto jist, že při výměně byla namontována správná vačka?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Punks121 píše:Můžu taky poprosit? zde je můj LOG,octavi 77kw, díky :) http://vencaa7.rajce.idnes.cz/nastenka#Beznzvu.jpg
Na Tvém logu také není vidět problém. Máš snad nějaký. Je však lepší přesný log, jak píši kolegovi výše.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Galda 2
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 bře 2016, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Galda 2 »

no jestli to jezdilo bohužel nevím mam ho 3 měsíce :D ....... vačka je určo stejná z auy 85 kw , te staré nic viditelně nebylo jen už sem nevěděl kam sáhnout . Soft se teprve bude zkoušet týpek chce za to 2tis :( nejdřív chce přehrát original 85kw co tam má byt a kdyby se tomu pořád nechtělo tak pak chipovat , do toho se mě právě uplně nechtělo dnešní log Obrázek



zítra udělám skupiny 1.8.10 tedy
Punks121
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 říj 2012, 10:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Punks121 »

prka píše:
Punks121 píše:Můžu taky poprosit? zde je můj LOG,octavi 77kw, díky :) http://vencaa7.rajce.idnes.cz/nastenka#Beznzvu.jpg
Na Tvém logu také není vidět problém. Máš snad nějaký. Je však lepší přesný log, jak píši kolegovi výše.
Netahne to jak by mělo, ta křivka co ukazuje regulaci turba by měla prej být shodná s téma ostatnima, zátah jde cítit jen od 1500 otáček do 2000 a pak mrtvola
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Galda 2 píše:no jestli to jezdilo bohužel nevím mam ho 3 měsíce :D ....... vačka je určo stejná z auy 85 kw , te staré nic viditelně nebylo jen už sem nevěděl kam sáhnout . Soft se teprve bude zkoušet týpek chce za to 2tis :( nejdřív chce přehrát original 85kw co tam má byt a kdyby se tomu pořád nechtělo tak pak chipovat , do toho se mě právě uplně nechtělo dnešní log Obrázek



zítra udělám skupiny 1.8.10 tedy
Jak jsem Ti již psal výše, ve vzduchu problém nevidím. To znamená, že turbo i váha dávají dost na to, aby ŘJ nařídila vstřikovat max. množství paliva dle omezení. Na takové skutečné množství vzduchu (více než 1100 mg/H) by mělo být vstříknuto kolem 50mg/h paliva. Až uděláš log uvedených skupin, tak budeme vidět kolik jde do motoru paliva.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Galda 2
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 bře 2016, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Galda 2 »

Dobra dobra , zítra udělám log .....moc děkuji zatim
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“