96kw AWX - spojka šmýka, čo dalej
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
96kw AWX - spojka šmýka, čo dalej
Mám 96kw AWX, originál 270 000 5 kvalt, a je tam aj pôvodná spojka 228mm dvojhmota všetko, ide o to že na aute je čip na cca 175 koní, a začala už šmýkať spojka na 4q a 5q.
Nakolko chcem auto predať čoskoro lebo budem kupovať nové, ale nechcem ho predávať so šmýkajúcou spojkou, chcem do toho investovať čo najmenej € , len aby to nešmýkalo.
Aká varianta bude najlepšia?
1. vymeniť komplet spojku (bez zotrváka), mám za dobrú cenu SACHS a možem ju dať ešte preobložiť HDSkom, ale na druhej strane čítal som, že može šmýkať aj kvoli zlému zotrváku, tak nechcem nahodiť spojku a nakonec to stále bude šmýkať. Má niekto s týmto skúsenosť?
2. nakolko spojka je ešte okrem šmýkania v super stave (nepíska, pedál nevibruje, netrasie, netrhá pri rozjazde nič proste okrem šmýkania žiadne náznaky) napadlo ma ked už je tam tá origo z prvo výroby, tak vytiahnuť len lamelu a nechať nanovo preobložiť a zvyšok nechať tak ako je. Len to neviem či by to vydržalo má niekto skúsenosti? Lebo čítal som že aj ked je slabý prítlačák tak môže šmýkať, len nevyznám sa či sa to dá nejako skorigovať preobložením lamely alebo ako.
Dočítal som sa aj takú info ževraj spojky šmýkajú väčšinou nie kvoli zlej lamele spálenej, ale zlému prítlačáku, tak teraz neviem ako.
čítal som rozne skusenosti na internete, ako nová LUK sada začala kadejako vibrovať, pískať, hučať, neviem čo, ževraj tie spojky z druho výroby sú nič moc, tak som uvažoval či by nebolo lepšie nechať tam všetko origo len preobložiť tú lamelu, kedže ako vravím okrem šmýkania tá spojka nemá žiadnu chybu.
Meniť to komplet so zotrvákom nechcem to je vela penazí, zaujimaju ma len skúsenosti.
Ja už na tom nespravím viac ako 10 000 takže nejaká životnosť ma nezaujíma, len aby to po výmene nešmýkalo, lebo už to začína aj na 3ke šmýkať pomaly.
diky
Nakolko chcem auto predať čoskoro lebo budem kupovať nové, ale nechcem ho predávať so šmýkajúcou spojkou, chcem do toho investovať čo najmenej € , len aby to nešmýkalo.
Aká varianta bude najlepšia?
1. vymeniť komplet spojku (bez zotrváka), mám za dobrú cenu SACHS a možem ju dať ešte preobložiť HDSkom, ale na druhej strane čítal som, že može šmýkať aj kvoli zlému zotrváku, tak nechcem nahodiť spojku a nakonec to stále bude šmýkať. Má niekto s týmto skúsenosť?
2. nakolko spojka je ešte okrem šmýkania v super stave (nepíska, pedál nevibruje, netrasie, netrhá pri rozjazde nič proste okrem šmýkania žiadne náznaky) napadlo ma ked už je tam tá origo z prvo výroby, tak vytiahnuť len lamelu a nechať nanovo preobložiť a zvyšok nechať tak ako je. Len to neviem či by to vydržalo má niekto skúsenosti? Lebo čítal som že aj ked je slabý prítlačák tak môže šmýkať, len nevyznám sa či sa to dá nejako skorigovať preobložením lamely alebo ako.
Dočítal som sa aj takú info ževraj spojky šmýkajú väčšinou nie kvoli zlej lamele spálenej, ale zlému prítlačáku, tak teraz neviem ako.
čítal som rozne skusenosti na internete, ako nová LUK sada začala kadejako vibrovať, pískať, hučať, neviem čo, ževraj tie spojky z druho výroby sú nič moc, tak som uvažoval či by nebolo lepšie nechať tam všetko origo len preobložiť tú lamelu, kedže ako vravím okrem šmýkania tá spojka nemá žiadnu chybu.
Meniť to komplet so zotrvákom nechcem to je vela penazí, zaujimaju ma len skúsenosti.
Ja už na tom nespravím viac ako 10 000 takže nejaká životnosť ma nezaujíma, len aby to po výmene nešmýkalo, lebo už to začína aj na 3ke šmýkať pomaly.
diky
VW Passat 96kw AWX
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
sděláš převodovku, vytáhneš lamelu necháš přeoblžit https://www.google.cz/search?q=hds57&tb ... 00&bih=767
složíš a došmýkané
složíš a došmýkané

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
Dakujem presne toto som potreboval pocut.
Lebo na roznych forach som cital veci ako ze vacsinou to smyka kvoli pritlacaku, alebo ze to moze smykat aj kvoli zotrvacniku a tak, preto som bol na pochybach nemam s tym skusenosti.
Hej dam tam hds57 tolko som sa tu uz docital, a na aku hrubku dat urobit? Videl som ze este to tu riesite, ale vacsinou ked nove lamely davate, tak neviem ako so starou.
Dakujem
Lebo na roznych forach som cital veci ako ze vacsinou to smyka kvoli pritlacaku, alebo ze to moze smykat aj kvoli zotrvacniku a tak, preto som bol na pochybach nemam s tym skusenosti.
Hej dam tam hds57 tolko som sa tu uz docital, a na aku hrubku dat urobit? Videl som ze este to tu riesite, ale vacsinou ked nove lamely davate, tak neviem ako so starou.
Dakujem
VW Passat 96kw AWX
Steelstorm:
Ak budes mat len lamelu vydratu a ostatne OK tak ju daj preoblozit HDS..
Neviem skade si ale ja som ju daval preoblozit tu http://abrem.sk/clanok/cennik-hds57
Pockal som si cca 40 min a mal som to hotove.
Ja som mal len lamelu zodratu a ostatne bolo OK tak som dal len nove lozisko a preoblozenu lamelu.
Ak budes mat len lamelu vydratu a ostatne OK tak ju daj preoblozit HDS..
Neviem skade si ale ja som ju daval preoblozit tu http://abrem.sk/clanok/cennik-hds57
Pockal som si cca 40 min a mal som to hotove.
Ja som mal len lamelu zodratu a ostatne bolo OK tak som dal len nove lozisko a preoblozenu lamelu.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
Definuj - nová spojka....miroteplicky píše:A dodam ze mi smyka iba ked mam zaradenu 4 a 5 a nalozim mu do kopca inak po rovine to robi len na 5. Ked idem plynule vsetko OK
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
aku hrubku nech na nich když tu lamě+lu rozdělají tak je to tam napsanéSteelstorm píše:Dakujem presne toto som potreboval pocut.
Lebo na roznych forach som cital veci ako ze vacsinou to smyka kvoli pritlacaku, alebo ze to moze smykat aj kvoli zotrvacniku a tak, preto som bol na pochybach nemam s tym skusenosti.
Hej dam tam hds57 tolko som sa tu uz docital, a na aku hrubku dat urobit? Videl som ze este to tu riesite, ale vacsinou ked nove lamely davate, tak neviem ako so starou.
Dakujem
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
Ja na tom normálne jazdím už cca 10 000km, šmýka to len na plný kotol na 4 a 5 a teraz pomaly už aj na 3 začína, ale vravím je tam chip na cca 175 koní, myslím si, že keby tam dám original mapu 130k tak to ani nešmýka. Ja inak chodím velmi šetrne k tej spojke, za tých 10t km sa to skoro vôbec nezhoršilo, ťuknem vždy do plynu nech zosynchronizujem otáčky atd.
VW Passat 96kw AWX