Tak udělej pořádný log v tabulkové formě, jak jsem psal výše kolegovi. A to pro skupiny 1,3,11 a 1,8,10.Punks121 píše:Netahne to jak by mělo, ta křivka co ukazuje regulaci turba by měla prej být shodná s téma ostatnima, zátah jde cítit jen od 1500 otáček do 2000 a pak mrtvolaprka píše:Na Tvém logu také není vidět problém. Máš snad nějaký. Je však lepší přesný log, jak píši kolegovi výše.Punks121 píše:Můžu taky poprosit? zde je můj LOG,octavi 77kw, díkyhttp://vencaa7.rajce.idnes.cz/nastenka#Beznzvu.jpg
Log nového turba - přidány nové logy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
zde jsou ty logyprka píše:Tak udělej pořádný log v tabulkové formě, jak jsem psal výše kolegovi. A to pro skupiny 1,3,11 a 1,8,10.Punks121 píše:Netahne to jak by mělo, ta křivka co ukazuje regulaci turba by měla prej být shodná s téma ostatnima, zátah jde cítit jen od 1500 otáček do 2000 a pak mrtvolaprka píše: Na Tvém logu také není vidět problém. Máš snad nějaký. Je však lepší přesný log, jak píši kolegovi výše.

Teď je již vidět jak na grafické, tak zejména v tabulkové formě logu,že Ti "zatuhuje" regulace tlaku turba. Pokud ji nerozchodíš, tak Ti to brzy začne padat do nouzáku. Asi od 2000 ot. již regulace není schopna snížit tlak na požadovaný a do motoru se dostává moc vzduchu. Jelikož ŘJ již nepovolí vstřikovat větší množství paliva /omezení z hlediska kr.momentu a kouřivosti/, je směs chudá a motor "netáhne".
Správně chodící regulace je taková, kdy se při max. nasátí ústy hadičkou vedoucí k baňce, vtáhne tyčinka asi 1cm do baňky/doraz se zastaví o "červíka"/ a při zmizení podtlaku se zase vrátí o stejnou hodnotu zpět.
Správně chodící regulace je taková, kdy se při max. nasátí ústy hadičkou vedoucí k baňce, vtáhne tyčinka asi 1cm do baňky/doraz se zastaví o "červíka"/ a při zmizení podtlaku se zase vrátí o stejnou hodnotu zpět.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
U obou logů není vidět zásadní problém. Podle softu vše chodí jak má. Paliva by tam mohlo být vzhledem k velkému množství vzduchu o chloupek více, ale to je již otázka pro dobrého tunera. Každopádně to s tunerem prodiskutuj. Ukaž mu Tvé logy, aby bylo možno porovnat, zda by byla při "nahrátí" standardního softu směs bohatší. Pokud ne, tak asi nemá cenu ho nahrávat. Ale to se již musíte dohodnout. Tuning není jednoduchá věc. Proto pořádný čip stojí mnoho peněz.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Jeho tuner si to mal nalogovat pred a po,naladit,nalogovat,doladit,ak to neurobil je to obycajny nalievac.
Palivo tam nieje nic moc..
Palivo tam nieje nic moc..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Ok díky za rady, regulace ale jde zlehka, když odpojim hadicku tak rukou to jde krásné a při nasati taky, je mozny ze je ten podtlak z tandemovyho cerpadla slabej? Ale to by mi asi nesel posilovac brud co, jediny co tam je jeste zpetnej ventil ze? Jinak zkusim tedka powertec, tam to delaj i a brzdou tak at tu naftu dorovnaj, díky 

UchoTD píše:Jeho tuner si to mal nalogovat pred a po,naladit,nalogovat,doladit,ak to neurobil je to obycajny nalievac.
Palivo tam nieje nic moc..
Mate špatně info ....žádný můj tuner auto ještě nacipovano není ...alespoň ne mnou . Jiný soft a To originální se bude nahrávat.
Kamarád ma Octavií 81 kW ve které běhal 66kw soft... Prej to dělají hodně taga atd .
Pokud Ti regulace chodí volně /i ústy/, tak bude problém asi ve ventilu N 75.Punks121 píše:Ok díky za rady, regulace ale jde zlehka, když odpojim hadicku tak rukou to jde krásné a při nasati taky, je mozny ze je ten podtlak z tandemovyho cerpadla slabej? Ale to by mi asi nesel posilovac brud co, jediny co tam je jeste zpetnej ventil ze? Jinak zkusim tedka powertec, tam to delaj i a brzdou tak at tu naftu dorovnaj, díky
Tlak turbodmychadla je snižován tak, že ŘJ zabezpečuje přes N 75 stále nižší a nižší podtlak do baňky a pružina, která je pod membránou této baňky vytlačuje táhlo nastavovacích lopatek z baňky. Ty nemáš problém s malým podtlakem v baňce, ale s větším než by v ní měl být. Teoreticky by mohla být špatná pružina. Někdy bývá i přicpaná hadička, vedoucí k baňce /případně N 75/, zatuhlým mazivem. Úpravu množství paliva bych neprováděl. Podle Tvého softu ho tam je dostatek. Dej do pořádku tu regulaci tlaku turba.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Banku jsem taky zkoušel ústy a když ji vysaju tak drží přilepeny, a n75 už tu není mám ten ventilový blok a ten jsem přehazoval z funkčního auta, nemůže to dělat nejakej snímač?prka píše:Pokud Ti regulace chodí volně /i ústy/, tak bude problém asi ve ventilu N 75.Punks121 píše:Ok díky za rady, regulace ale jde zlehka, když odpojim hadicku tak rukou to jde krásné a při nasati taky, je mozny ze je ten podtlak z tandemovyho cerpadla slabej? Ale to by mi asi nesel posilovac brud co, jediny co tam je jeste zpetnej ventil ze? Jinak zkusim tedka powertec, tam to delaj i a brzdou tak at tu naftu dorovnaj, díky
Tlak turbodmychadla je snižován tak, že ŘJ zabezpečuje přes N 75 stále nižší a nižší podtlak do baňky a pružina, která je pod membránou této baňky vytlačuje táhlo nastavovacích lopatek z baňky. Ty nemáš problém s malým podtlakem v baňce, ale s větším než by v ní měl být. Teoreticky by mohla být špatná pružina. Někdy bývá i přicpaná hadička, vedoucí k baňce /případně N 75/, zatuhlým mazivem. Úpravu množství paliva bych neprováděl. Podle Tvého softu ho tam je dostatek. Dej do pořádku tu regulaci tlaku turba.
Žádný snímač to dělat nemůže. Podstata je v tom, že asi od 2000 ot./dle Tvého logu/ by do baňky měl jít menší podtlak /ať již z N 75 nebo ventilového bloku/. Čím menší podtlak bude v baňce, tím více se bude díky pružině v baňce vysouvat táhlo z baňky a nastavovací lopatky budou stavěny do polohy tak, aby výfukové plyny tolik neroztáčely turbodmychadlo. To se však u Tebe neděje a proto turbo tlačí i přes 300 mb více než by mělo. Nenasadil jsi hadičku, která vede z ventilového bloku k baňce na jiný vývod ve ventilovém bloku? Pokud jsi něco měnil /hadičky, baňku/,tak to chce nový log.Punks121 píše:Banku jsem taky zkoušel ústy a když ji vysaju tak drží přilepeny, a n75 už tu není mám ten ventilový blok a ten jsem přehazoval z funkčního auta, nemůže to dělat nejakej snímač?prka píše:Pokud Ti regulace chodí volně /i ústy/, tak bude problém asi ve ventilu N 75.Punks121 píše:Ok díky za rady, regulace ale jde zlehka, když odpojim hadicku tak rukou to jde krásné a při nasati taky, je mozny ze je ten podtlak z tandemovyho cerpadla slabej? Ale to by mi asi nesel posilovac brud co, jediny co tam je jeste zpetnej ventil ze? Jinak zkusim tedka powertec, tam to delaj i a brzdou tak at tu naftu dorovnaj, díky
Tlak turbodmychadla je snižován tak, že ŘJ zabezpečuje přes N 75 stále nižší a nižší podtlak do baňky a pružina, která je pod membránou této baňky vytlačuje táhlo nastavovacích lopatek z baňky. Ty nemáš problém s malým podtlakem v baňce, ale s větším než by v ní měl být. Teoreticky by mohla být špatná pružina. Někdy bývá i přicpaná hadička, vedoucí k baňce /případně N 75/, zatuhlým mazivem. Úpravu množství paliva bych neprováděl. Podle Tvého softu ho tam je dostatek. Dej do pořádku tu regulaci tlaku turba.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip