cukání 1.4tsi 118kW DSG

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

cukání 1.4tsi 118kW DSG

Příspěvek od Dawe8788 »

Ahoj.Známý si koupil G6 2009 s tímto motorem.Má najeto 100tis,nové rozvody,odzkoušený a vyčištěný vstřiky,nová mechatronika a spojky.Auto v určitý moment občas lehce škubne.Nejčastěji to pozorujeme třeba na kruháči když to jede na trojku kolem 2500ot a když se sešlápne plyn při výjezdu.Jeden mechanik ze škodovky mi to vysvětloval že je to v okamžiku kdy vypíná kompresor a zatlačí turbo. Pokud se přidává plynule od 1000ot do 5000 tak to cítít není. Jede hezky a motor jinak není ani slyšet.

Má s tímto motorem někdo zkušenosti? Tento motor je známý svou poruchovostí,tak řešíme zda je to normalní jev a vlastnost tohoto motoru nebo zda hledat kde je chyba. Ještě dpolním že se v minulosti rozsvítila závada motoru a dle diagnostiky vynechalo zapalování na prvním válci vinou čidla teploty G82.Jednalo se o sporadickou závadu,která se po odmáznutí už nerozsvítila.

Díky za odpovědi.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

To je klidně možný ten přechod tam je cítit.Odpoj mu spojku kompresoru a uvidíš jede to celkem i bez nej.
Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dawe8788 »

Super.dík za radu.když se to odpojí tak by to mělo jet plynule?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

neměl bys tam cejtit to rozepnutí spojky kompresoru.
Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dawe8788 »

Našel jsem článek kde testovali scirocco s tímto motorem a tam to cukání zmiňovali:

prakticky nepostřehnutelném turboefektu. Abychom ale jen nechválili – motor by mohl zabírat plynuleji, při prudší akceleraci si totiž nešlo nepovšimnout mírného cukání, které jsme u této jednotky zaznamenali již dříve v jiných testovaných vozech.
Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dawe8788 »

Tak dnes změřený tlaky a všechny válce 11,2 baru což je OK. Akorat teď to zacuká i třikrát za sebou. Asi zkusíme výměnu cívek.Svíčky jsou nový.vstřiky taky ok.

Edit: ještě nás napadlo ze svicky co jsme dávali nebyly origo ale bosh,jestli by to nemohl byt problém.
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Svíčky u TSI určitě origo co mají být
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dawe8788 »

zítra vyměním a dám vědět. Pro jistotu budu mít zapůjčené i nové cívky.
Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dawe8788 »

Tak svíčky jsme dnes vyměnili za originální a cukání přestalo.Ty původní bosh byly docela opaleny na to že měly 1500 najeto.jen řešíme jestli nemůže být bohatá směs která by ty svíčky oddělala.
Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dawe8788 »

Tak svíčky jsme dnes vyměnili za originální a cukání přestalo.Ty původní bosh byly docela opaleny na to že měly 1500 najeto.jen řešíme jestli nemůže být bohatá směs která by ty svíčky oddělala.
!!!SLÁVEK!!!
Přispěvovatel
Příspěvky: 163
Registrován: 21 úno 2013, 11:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od !!!SLÁVEK!!! »

Nové svíčky utahovat dle postupu v DP!!!!!
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Tak to si koupil slušnou pokladničku. Problémový motor a ne zrovna nejspolehlivější dsg se suchýma spojkama. U 1.4 tsi kvůli chudé směsi praskají písty v drážce pro pístní kroužky. Navíc se neskutečně zanášejí sací kanály a ventily karbonem. Po 30 t km ten motor vevnitř vypadá jak kdyby měl 300 t km. Cuká to potom tak jak popisuješ.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co bys taky čekal u 1,4 s pomalu závodním výkonem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Dawe8788
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 13 led 2007, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dawe8788 »

No v každým případě pomohla výměna svíček za originální. spíš se nám zdálo ze směs byla bohatá podle toho jak ty původní svíčky byly opaleny vzhledem k tomu že měly 1500 najeto.
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Svíčky se Ti neopálí bohatou směsí, ale chudou.
Při bohaté směsi bys je měl spíš černý jak bota.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“