hdi turbo

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

hdi turbo

Příspěvek od cindo888 »

zdravim pani na motore 1.6hdi odislo trubo proste oska sa zlomila turbo sa vymenilo a stalo sa to iste za par km predpokladam ze trubo proste nemaze kde hladat chybu tlak oleja v motore je ok moze to bit upchata trubka privodu oleja do truba ?
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Sitko nie je upchaté na tej trubke?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Pokud jste namontovali jen turbo tak se nediv že to tak dopadlo.U tehle motorů je poměrně obsáhlí přípis co se má udělat a vyčistit bez toho to raději nedělám.Asi to není žádnej kec protože od té doby co se ten přípis dodržuje už takové problémy s turbama nejsou.
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

geo píše:Pokud jste namontovali jen turbo tak se nediv že to tak dopadlo.U tehle motorů je poměrně obsáhlí přípis co se má udělat a vyčistit bez toho to raději nedělám.Asi to není žádnej kec protože od té doby co se ten přípis dodržuje už takové problémy s turbama nejsou.
ten pripis by nebol?ani neviem ze na tej trubke je sitko kedze nebola dole len sa vymenilo turo nebola to moja robota len ma to zo zvedavosti zaujima ze kde je problem
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vyměň oba přítokové šrouby i mazací trubku sundej vanu vyber humus vyměň koš olejového čerpadla a doufej že se zase někde neurve hrst karbonu a něco neucpe...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 730
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Ladas píše:vyměň oba přítokové šrouby i mazací trubku sundej vanu vyber humus vyměň koš olejového čerpadla a doufej že se zase někde neurve hrst karbonu a něco neucpe...


Přesně tak. Byl jsi rychlejší. :) Ještě je vhodné prolisovat nebo proklepnout tu část vany, kde se nachází výpušťák, směrem dolů, aby se dal vypustit všechen olej a nezůstávaly sračky ve vaně.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jojo, děláme to n všech dovozech, ten interval výměny 30tis.km je smrt, navíc lidi najíždějí třeba 35 a pak řvou co je to za krám...
jak psáno výše, průtokový šrouby ve kterých jsou sítka - sítka vybrat,trubku na tlakovej olej dát raději novou,neexistuje spolehlivej způsob jak ji zkontrolovat nebo vyčistit
sundat vanu, vyčistit a vyměnit nasávání - bach na ty dva šrouby co to dží, je to myslím na TX27 a bývá to dorvaný jak prase..
jestli motor jezdil "longlife" tak první výměnu klidně hned po třeba 2tis.km, další po 5tis.km aby se motor opatrně vyčistil, bacha na nějaký brutální přípravky způsobující hromadný uvolnění karbonu,nedávat
koma33
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 24 led 2013, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od koma33 »

A este to vyplachni motor naftou bez turba zaslep mazanie daj liter oleja 3l nafty nechaj bezat a vypusti a opokuj pokial nevypustis cisty
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak toho bych se osobne bal (rofl)
koma33
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 24 led 2013, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od koma33 »

Ja to robim stale a od vtedy mi vsetko funguje a to ich mam za sebou okolo 100 kusov
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

fuha to ste ma celkom zaskocili taketo problemi patria pre francuzov alebo to plati aj pre vw group
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

To je pro 1.6HDI.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:Tak toho bych se osobne bal (rofl)
No já taky, ale zrovna včera jsem dělal vrak Opel Vectra 2.0 DTI, který měl gumičky v háji a přepad z trysek šel /jde/ do oleje..Aby paní mohla jezdit a auto nemusela zahodit, protože do opravy nechtěla dávat peníze/což ani ke stavu auta nemá cenu/, tak aby jej vůbec nastartovala , což někdy trvalo i pár minut-zapadávala nafta, zaslepil jsem, přepad co jde do čerpadla do přívodu..A přepad z trysek dal do flašky, takže se olej ředí naftou. Tak jsem vyndal měrku/asi po půl roce provozu/ a i když olej moc nepřibývá-paní hrdě říká, že motor olej vůbec nežere, tak je vidět, že je naředěn naftou, ale vše je o.k. a dokonce i když je motor teplý, tak motor maže dobře a problémy nemá. Samozřejmě jezdí jen 15km dpo práce a pak zase zpátky..Dát motoru čoud v teple na dálnici asi by lehl..ale jak píše koma33, -jen tak se motor z toho nepo.ere.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“