Tlaky trysiek AGR 66kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

DannyK
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2015, 09:53
Odpovědi: 0

Tlaky trysiek AGR 66kw

Příspěvek od DannyK »

Ahojte :) chcem sa opytat ake maju mat tlaky trysky...ak budu zle vstrekovače budem menit zrejme spicky na 764.
Golf 4 66kw AGR EGR off
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

agr 190 bar
DannyK
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2015, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od DannyK »

Dakujem pekne :) a ak vymenim spicky za tie 764 nebude to hulit? :D :D (hm)
Golf 4 66kw AGR EGR off
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

pokial to budu trysky sprint 764 a nebudes nejak upravovat soft tak by to nemalo dymit
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

m.a.r.e.k píše:pokial to budu trysky sprint 764 a nebudes nejak upravovat soft tak by to nemalo dymit
Ale bude !!! (LOL) (LOL) pockaj cez horucavy ked tomu das zahul sleduj v spetaku tu ciernotu (rofl)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Trosku to zadymi kedze agr je nakrmene v softe. Ale zase dymovnica to nebude a pojde to pekne..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

aj ked zadymi tak to ziaden extrem nebude ale na vykone to bude poznat ze su ine trysky
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Ja mam agr a 764, ked je studeny motpr dymy jak slak :D ale ked sa ohreje celkom pohoda. Len ked mu pridas moc nahuli cierny dym ale to asi kazdte tdi
BMW e39 525tds
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, dovol právě TDI nemá kouřit vůbec..Proto je to TDI. Mě Td nezakouří vůbec, ale předjíždí mne TDI a hulí jako komín..Majitel tímto říká, co je zač..Patří do Avie s baretem na hlavě a sekanou v ubrousku v příhrádce...Ale přitom dnes potkáš Avii na křižovatce a motor si pěkně přede a pak koukneš vedle, co je to za rámus a tam Tdi se zvukem jako před vylágrováním a majitele se zrcadlovkami, rychlým výfukem a idiotským tuningem..Že by v Čechám ubývalo technických nadšenců a přibývalo antitalentů s odborností přes telefony? :)
nepropadat panice...
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

Měl jsem 764 na AGR bez softu. Výkon stoupl celkem razantním způsobem, jelo to opravdu pěkně. Je pravda že trošku si to zakouřilo, ale v žádným případě se z toho nestala dýmovnice ;) Sranda byla když mi se 764 odešla váha vzduchu, to bylo tepřiv peklo (LOL)
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Neni som znacel ale myslim si ze kazdenu dieslu ked sa nalozi naplno tak zadymi, mne vykon tiez vzstupo a je to dost rozdiel a jak som vravel ked je studeny dymi ale kedsa ohreje tak pohodka, soft by to urcite vyriesil ale zatial tomu neprikladam moc velky dôraz k zvyseniu vykony isla by este lepsie ale zas davat niekolko stoviek € za soft kvoli dymivosti tak ozaj mi to je jedno ved No smoke No fun :D
BMW e39 525tds
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

miroteplicky píše:Ja mam agr a 764, ked je studeny motpr dymy jak slak :D ale ked sa ohreje celkom pohoda. Len ked mu pridas moc nahuli cierny dym ale to asi kazdte tdi
No kazde tdi nehuli,moje ne.Mam tam serii,jede to tak jak to jede a nehuli..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

miroteplicky : A jakou značku máš tich trysek 764? Celkem by mi to zajímalo, Když píšeš "ked je studeny motpr dymy jak slak"
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Nie zas moc ale dymi, tryski mam nemeckej znacky neviem ake
BMW e39 525tds
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

ja mam octaviu1 1,9tdi 66kw motor AGR 260000km obtokove turbo..ake vstreky mi odporucate? dakujem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“