
Tlaky trysiek AGR 66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tlaky trysiek AGR 66kw
Ahojte
chcem sa opytat ake maju mat tlaky trysky...ak budu zle vstrekovače budem menit zrejme spicky na 764.

Golf 4 66kw AGR EGR off
Ale bude !!!m.a.r.e.k píše:pokial to budu trysky sprint 764 a nebudes nejak upravovat soft tak by to nemalo dymit



Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
No, dovol právě TDI nemá kouřit vůbec..Proto je to TDI. Mě Td nezakouří vůbec, ale předjíždí mne TDI a hulí jako komín..Majitel tímto říká, co je zač..Patří do Avie s baretem na hlavě a sekanou v ubrousku v příhrádce...Ale přitom dnes potkáš Avii na křižovatce a motor si pěkně přede a pak koukneš vedle, co je to za rámus a tam Tdi se zvukem jako před vylágrováním a majitele se zrcadlovkami, rychlým výfukem a idiotským tuningem..Že by v Čechám ubývalo technických nadšenců a přibývalo antitalentů s odborností přes telefony? 

nepropadat panice...
Měl jsem 764 na AGR bez softu. Výkon stoupl celkem razantním způsobem, jelo to opravdu pěkně. Je pravda že trošku si to zakouřilo, ale v žádným případě se z toho nestala dýmovnice
Sranda byla když mi se 764 odešla váha vzduchu, to bylo tepřiv peklo 


Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
Neni som znacel ale myslim si ze kazdenu dieslu ked sa nalozi naplno tak zadymi, mne vykon tiez vzstupo a je to dost rozdiel a jak som vravel ked je studeny dymi ale kedsa ohreje tak pohodka, soft by to urcite vyriesil ale zatial tomu neprikladam moc velky dôraz k zvyseniu vykony isla by este lepsie ale zas davat niekolko stoviek € za soft kvoli dymivosti tak ozaj mi to je jedno ved No smoke No fun 

BMW e39 525tds
No kazde tdi nehuli,moje ne.Mam tam serii,jede to tak jak to jede a nehuli..miroteplicky píše:Ja mam agr a 764, ked je studeny motpr dymy jak slakale ked sa ohreje celkom pohoda. Len ked mu pridas moc nahuli cierny dym ale to asi kazdte tdi
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
miroteplicky : A jakou značku máš tich trysek 764? Celkem by mi to zajímalo, Když píšeš "ked je studeny motpr dymy jak slak"
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky