Padá do nouzáku - Octavia TDi 81 kW - LOG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Padá do nouzáku - Octavia TDi 81 kW - LOG
Ahoj ve spolek. Mám problém se svojí Octavií TDi 81 kW ASV - padá do nouzáku. Už mám vyčištěné turbo (zasekávaly se lopatky), nový ventil N75 a nové podtlakové hadičky. Před časem jsem měnil i váhu vzduchu. Chtěl bych poprosit někoho zkušeného o kontrolu logu, zda-li by se z něj nedala určit příčina neustálého nouzáku. Log jsem provedl na 4 do kopce. Zhruba ve 3 tis. ot. to spadlo. Závada pořád stejná - horní mez překročena.
Při otevření logu se jedná o měření č.6 (netušil jsem že se logy ukládají do jednoho souboru).
http://leteckaposta.cz/567033160
Předem děkuji za pomoc.
Při otevření logu se jedná o měření č.6 (netušil jsem že se logy ukládají do jednoho souboru).
http://leteckaposta.cz/567033160
Předem děkuji za pomoc.
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Tak potom odpoj podtlak od baňky a udělej log.Neni tam moc možností.Blbě zapojený,ucpaný nebo blbě složený a nastavený turbo.eggnoog píše:Ty jsem kontroloval 2x a jsou v pořádkuyardarytarda píše:Podle mně máš blbě zapojené podtlaky.Udělej kompletní kontrolu zapojení všech podlakových hadiček.I jsem zkoušel ten zpětný ventil a je taky v pohodě.
A nemůže to taky způsobovat špatná baňka? Tu mám původní.... nejevila se ale jako špatná. Předpokládám že tedy myslíš baňku na turbu.yardarytarda píše:Tak potom odpoj podtlak od baňky a udělej log.Neni tam moc možností.Blbě zapojený,ucpaný nebo blbě složený a nastavený turbo.eggnoog píše:Ty jsem kontroloval 2x a jsou v pořádkuyardarytarda píše:Podle mně máš blbě zapojené podtlaky.Udělej kompletní kontrolu zapojení všech podlakových hadiček.I jsem zkoušel ten zpětný ventil a je taky v pohodě.
Jak by se to mělo chovat při odpojení podtlaku z baňky?
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Ano, nejsem odborník, proto se zde ptám zkušenějších. Měl jsem spíš na mysli kolik bude tlačit turbo když nebude regulovaný, resp. v jakých mezích by se měla hodnota pohybovat (za předpokladu že bude vše ostatní ok). Ještě jedna hloupá otázka, když odpojim hadičku z baňky na turbu, není zapotřebí jí provizorně zaslepit? Jinak díky za rady 

Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
a kontroloval jsi to podle schématu, co je tady na fóru? 
po startu sjede páčka turba až na dorazový červík? s nastavením červíka a táhla nikdo nic nedělal. ta n75 je určitě dobrá?

po startu sjede páčka turba až na dorazový červík? s nastavením červíka a táhla nikdo nic nedělal. ta n75 je určitě dobrá?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Schéma mám jiné, myslim že z dílenské příručky. Zapojení je ale shodné. Kontrolováno 2x. Pro sychr to ještě jednou projdu. Jinak hadičky mám nové. S nastavením červíka se nic nedělalo, jen se čistilo naklápění lopatek. Po připojení podtlaku k baňce při běžícím motoru táhlo krásně zajelo, tušim že až na doraz. Z toho jsem usoudil že baňka je OK, ale je původní a to táhlo je takové orezlé.... Ventil N75 je nový a mám ještě jeden funkční na zkoušku, takže taky OK. Jedině ta baňka. Zkusím to nalogovat když ji odpojím a třeba to něco napoví.....
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
Tak jsem překontroloval zapojení hadiček včetně jejich průchodnosti a jsou OK. Závada se ale objevila na regulaci turba. Při zamáčknutí táhla baňky a následném uvolnění se zasekne. Turbo bylo čištěné nedávno. Je na něm najeto cca 1500 km, tak doufám že bude problém v baňce a ne v naklápění. Moudřejší budu až se k tomu dostanu zespoda a odpojím baňku. Dám pak vědět.
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
jj buď jí odpoj a nebo odšroubuj. ta páčka musí jít bez sebemenšího odporu. pokud ne, tak znova rozebrat turbo a např oleštit soustruhem tu velkou statorovou část, co vypadá jako velká podložka - můžou na ní být vrypy
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5046
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
ale těch 0,1 je fakt strop...já to dokonce nechal vytočit pouze o 0,05mm, protože jinak nebudeš spokojen s nástupem turba od spodních otáček...(do 2 tis se dost nenafoukne)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23