Náhrada ŘJ 038 906 018 AM
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co zkusit zohnat taku RJ treba z vrakoviska? Na skusku bud alebo ?acjaja píše:Takže v servise se zatím asi radí, stavit se mám zítra, tj. 18.3. 2016
Prehodit RJ prisposobit Pristrojovku a otestovat.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Ved taky istu pohladaj po vrakoviskach a ak najdes tak vyskusatacjaja píše:To by nebyl problém. Problém je, že nevím jaká jednotka by to měla být. Podle ETKY totiž ta moje nemá žádnou náhradu. Každopádně i v servise jsou srozuměni s tím, že mi tam nebudou dávat novou, ale že seženou jetou.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Takže tudy cesta nakonec taky nepovede. Jelikož mi vrtalo hlavou, zda mohou dát ŘJ z 66kW na svůj 81kW motor, tak jsem volal do firmy CIMBU, kde mi to chipovali a odpověď byla jednoznačná - v žádném případě. To mi potvrdili i v další firmě, kde se zabývají autodiagnostikou. Začínám z toho být dost bezradný, nyní ještě zkouším známého, který pracuje ve škodovce, zda o mém problému něco nezjistí.
Škoda Octavia 1,9 TDi 103kW AHF 6q chip Cimbu r.v. 1997
A asi mi nikdo neporadí, v čem se liší ŘJ s koncovým označením BN a GR, jak píše lukas6666, zda bych některou z nich nemohl použít místo té mé s označením AM?
Zkusím oslovit ještě jiný autorizovaný servis, zda by tu vydanou opravu někde nenašli.
Zkusím oslovit ještě jiný autorizovaný servis, zda by tu vydanou opravu někde nenašli.
Škoda Octavia 1,9 TDi 103kW AHF 6q chip Cimbu r.v. 1997