Klepání v motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klepání v motoru
Ahoj, dělal jsem hlavu na motoru (komplet generalka hlavy) dal nové těsnení, nové zdvihátka a cca po 600km mi začal motor takhle klepat, myslel jsem že jsou vadné nové zdvihátka, tak jsem koupil druhou sadu, ale motor cvaká pořád. Čím to může být ? Díky za každý tip
TADY video jak to klepe
TADY video jak to klepe
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vyprávěj jak jste štelovali rozvody,
kde je ryska na setrváku a jak vypadá, kde je ryska na rozvodech a na čerpadle, jestli se dá srážet nějaké kolo nebo je potřeba stahovák, nebo natáčet čerpadlo, co napínací kladka jsou tam nějaké rysky nebo se měří průhyb řemene, co kolečko na klice měnili jste ho
kde je ryska na setrváku a jak vypadá, kde je ryska na rozvodech a na čerpadle, jestli se dá srážet nějaké kolo nebo je potřeba stahovák, nebo natáčet čerpadlo, co napínací kladka jsou tam nějaké rysky nebo se měří průhyb řemene, co kolečko na klice měnili jste ho

Rozvody jsou vpohode, tím ze to je AHU (A3 tdi) tak rozvody zhruba nastejno jako u feldy 1.9. Setrvak jsem nechával feldacky a ryska sedí úplně přesně s H.Ú ( ta malinka čárka mezi 2ma velkýma). Čerpadlo klasicky na kolik (ořech 10) a natáčí se celé. Dá se srazit remenice na vačce. Napínací kladka klasika natáčení podle značky na kladce. Motor cely je z golfa 3ky nahodil jsem na něho držák motoru z feldy, komplet držák altiku, pumpy, serva taky z feldy s nechal osoustruzit remenici na klice o 2mm aby nepapal řemen. Převodovka zatím zůstala feldi.
Jinak při výměně hlavy samo nové rozvody. Předvstrik 60-62
A remenici rozvodu na klice jsem měnit chtěl ale nesla ani za boha povolit tak jsem ji tam nechal, ale nepřijde mi ze měla vůli
Jinak při výměně hlavy samo nové rozvody. Předvstrik 60-62
A remenici rozvodu na klice jsem měnit chtěl ale nesla ani za boha povolit tak jsem ji tam nechal, ale nepřijde mi ze měla vůli
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to klepání jak píše milan jsem odsranil i snímačem zátěže jak jsem ho poladil přestalo to klepat, a všichni mi tvrdili že to klepe píset v HU tak i to byhc zkusil po chloukách přidat ubrat,Mazik píše:Paráda :/ myslíte ze budou stačit nové kruhy, nebo to bude větší katastrofa ?
pak to chce stetoskop a poslechnout sací a výfukové potrubí, pokud to klepe na výfukovém potrubí je to výf ventil o píse pokud na sacím tak sací o píst, pokud se po přidání ubrání klepece střídají jednou na výfukovéém potrubí a na sacím tak se pohybuje kolečko na klice ale to jsi nepovoloval
ale uniklo mi pravítko na vačce to jsi měl? přípravek


Nene, váčky samozřejmě na pravítko taky.....stetoskop ani nic podobného nemám
Snímač zátěže na tdičku netuším kde je, ale zkoušel jsem nastavovat volnoběžnou dávku (2,2-6 mg/R) a tam žádná změna.
Po přidání úplně stejný zvuk jenom s vyšší frekvenci a prijde mi že ze stejného místa.
Každopádně pokud by to byly ventily tak jak je možné, že nezacly klepat hned po složení motoru ?

Po přidání úplně stejný zvuk jenom s vyšší frekvenci a prijde mi že ze stejného místa.
Každopádně pokud by to byly ventily tak jak je možné, že nezacly klepat hned po složení motoru ?
Tady je divné ta rychlá změna. Poslechově ten motor zní jako moc naforovaný motor ,takže se nedivím Milošovi , že to přičítá rozvodům. S tím motorem se nic jiného nedělalo? Třeba vstřiky ? A před opravou tím ten zvuk byl měkčí, že? Buď se ten chod změnil opravou hlavy a vyšší kompresí po opravě , jen ta změna je divná..Pokud má motor tlaky a jinak je vše o.k. , tak bych mu sundal předvstřik, co to udělá...Huml má jako vždy pravdu, ten zvuk zezadu je silnější..Otázka zůstává, proč tak najednou se písty rozmyslely, že začnou klepat..? 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice