Turbo padá do nouze AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Turbo padá do nouze AFN
Ahoj, prosím o radu. Už delší dobu se mi na AFNku stávalo, že turbo při jízdě do kopce, nebo při rychlosti okolo 120km/h vyplo, stačilo pustit a znovu sešlápnout plyn a zase to jelo. Zkusil jsem vyměnit podtlakové hadičky a teď je z toho spíše klasický nouzák. VAG vypisuje tyto chyby:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 028 906 021 GH
Komponent a/nebo - verze: G31AG 1444
Kódodvání softwaru: 00001
Kód opravny: WSC 01269
3 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
00550 - Regulace pocatku vstriku
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
00519 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
28-00 - zkrat na plus
Turbo tam teď mám z 96kw, a problém je pořád stejný. Regulace na turbu je v pohodě, chodí krásně lehce, vrací se. Podtlaky mám nové, na EGR ventilu jsem podtlaky nezapojoval, ale je zapojen ve štekru. V čem hledat problém? Předvstřik mám v pořádku.
N75 měně někdy na podzim, dával jsem tam nový ventil, ale na octávku, ten by snad měl fungovat stejně?
Díky za rady.
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 028 906 021 GH
Komponent a/nebo - verze: G31AG 1444
Kódodvání softwaru: 00001
Kód opravny: WSC 01269
3 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
00550 - Regulace pocatku vstriku
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
00519 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
28-00 - zkrat na plus
Turbo tam teď mám z 96kw, a problém je pořád stejný. Regulace na turbu je v pohodě, chodí krásně lehce, vrací se. Podtlaky mám nové, na EGR ventilu jsem podtlaky nezapojoval, ale je zapojen ve štekru. V čem hledat problém? Předvstřik mám v pořádku.
N75 měně někdy na podzim, dával jsem tam nový ventil, ale na octávku, ten by snad měl fungovat stejně?
Díky za rady.
Nikdo nic? tady je log:http://leteckaposta.cz/494628705
Turbo prefukuje. N75 je nová, z Octavie, ale fungovat by měl stejně. Chybu ti teď hodilo tuto:
00519 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
28-00 - zkrat na plus
Díky za rady.
Turbo prefukuje. N75 je nová, z Octavie, ale fungovat by měl stejně. Chybu ti teď hodilo tuto:
00519 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
28-00 - zkrat na plus
Díky za rady.
Zkusím ještě jednou
http://leteckaposta.cz/494628705
http://leteckaposta.cz/494628705
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
prosím vás chcem sa spýtať na Tlak v sacom potrubí, vyhodilo mi tú istu chybu ako bolo písane hore. Nepadá do nudzoveho režimu ide normalne len ked mu poriadne pridám začne mi stále odfukovať aj 2x za sekundu. Pred možno týždnom to nerobilo. Všimol som si to nedávno napichol na vag a vyhodilo mi tu chybu. Potrubie je skontrolovane pred aj za intercoolerom nikde ani dierka
BMW e39 525tds
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Ty přefuky může dělat vadné čidlo tlaku. Zkontroluj k němu vedení.
Chyba 519 o něčem přece vypovídá - spíše čidlo, než vedení, ale pro jistotu....
Dále zkontrolovat předvstřik kanál 004, a základní nastavení TDIGraf....
Chyba 519 o něčem přece vypovídá - spíše čidlo, než vedení, ale pro jistotu....
Dále zkontrolovat předvstřik kanál 004, a základní nastavení TDIGraf....
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
No tak jsem se v tom chvíli hrabal a trochu zlepšení. Našel jsem prodřenou hadičku k jednotce, ale až skoro u jednotky... nechápu, asi nějaké zvířátko 
Pořád jsem váhal nad tím, jestli turbo vyndat a vyčistit a nebo jestli se na to vykašlat. Nakonec jsem ho vyndal, vyčistil a zbavil jsem se další chyby - tlak v sacím potrubí.
Poslední chyba, která bohužel přetrvává, se týká předvstřiku. Je nastaven lehce nad modrou čáru. Přikládám screen z kanálu 4 a chyba je stále stejná:
00550 - Regulace pocatku vstriku
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
– při jízdě se to projevuje ztrátou tahu, musím pustit a znovu sešlápnout plyn.
Někdo něco k té chybě o předvstřiku? Díky.
Pořád jsem váhal nad tím, jestli turbo vyndat a vyčistit a nebo jestli se na to vykašlat. Nakonec jsem ho vyndal, vyčistil a zbavil jsem se další chyby - tlak v sacím potrubí.
Poslední chyba, která bohužel přetrvává, se týká předvstřiku. Je nastaven lehce nad modrou čáru. Přikládám screen z kanálu 4 a chyba je stále stejná:
00550 - Regulace pocatku vstriku
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
– při jízdě se to projevuje ztrátou tahu, musím pustit a znovu sešlápnout plyn.
Někdo něco k té chybě o předvstřiku? Díky.

-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
je to sice nelogický, ale mě podobný věci dělala váha vzduchu a vyhazovalo to taky chybu regulace počátku vstřiku... Kouknul bych na váhu, co dělá za jízdy a taky pro jistotu na ventil regulace předvstřiku N108.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Váha vzduchu je dobrá..
Poslední hodnota ze screenu 131 je jen trochu větší, než by měla být
- vyšší hodnota MAF na volnoběh (máš zrejmě zaslepen EGR???)
Ostatní hodnoty ze screenu jsou v normě...
Chtělo by to nalogovat skupinu 004 při jízdě, pokud možno, když to ztratí výkon.
Jak často se to projevuje..
Chyba 550 podle Visu může znamenat :
- Nastavovací dráha v čerpadle je zablokovaná nečistotami (nebo
kovovými pilinami,
- přerušené nebo ucpané vedené paliva (nevím v tomhle případě u Tebe)
- vedení k ventilu počátku vstřiku (zkontrolovat vedení)
- poškozený ventil počátku vstřiku
- kontrola pojistek
Poslední hodnota ze screenu 131 je jen trochu větší, než by měla být
- vyšší hodnota MAF na volnoběh (máš zrejmě zaslepen EGR???)
Ostatní hodnoty ze screenu jsou v normě...
Chtělo by to nalogovat skupinu 004 při jízdě, pokud možno, když to ztratí výkon.
Jak často se to projevuje..
Chyba 550 podle Visu může znamenat :
- Nastavovací dráha v čerpadle je zablokovaná nečistotami (nebo
kovovými pilinami,
- přerušené nebo ucpané vedené paliva (nevím v tomhle případě u Tebe)
- vedení k ventilu počátku vstřiku (zkontrolovat vedení)
- poškozený ventil počátku vstřiku
- kontrola pojistek
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020