Horní uložení tlumičů - stále přeskakuje pružina
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Horní uložení tlumičů - stále přeskakuje pružina
už delší dobu jsem sledoval občasné lupnutí pružiny na levé straně auta (udělalo to cca jednou za týden) před týdnem už to začalo dělat furt, stačilo otočit volantem o půl točky a už v tom luplo. Tak jasná závada zatuhlé ložisko v uložení, tak jsem nakoupil komplet horní uložení SACHS (ložisko + lůžko). O víkendu vyměnil, když jsem to rozebral tak jsem zjistil, že na obou stranách jsou docela velké vůle v uložení, ale obě ložiska měli stále tukovou náplň a normálně se otáčeli. Tak jsem to vyměnil dal dohromady (správně) dotahoval jsem na předepsané momenty. Všechno ok auto na nerovnostech je teď takové tužší lépe se vrací volant, ale když dám téměř plnej rejd tak v tom zase lupne tak nevím čím to už může být. Mám tam ještě podložky 20mm, pružiny Kayaba, tlumiče Bilstein. V téhle kombinaci to normálně fungovalo ještě před třema měsíci úplně v pohodě.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Řeším teď podobný zvuk při otáčení volantem na místě,nebo otáčení s ním v nízké rychlosti u S2 tdi 103kW CFFB 2012 90tkm.Prvně jsem začal minimálně slyšet i cítit,jako vrznuti serva ve volantu. Asi po mesici jsem už slyšel i lupnuti při otáčení. Ukázal jsem ve Škoda servisu a řekli hned, ložisko uložení tlumiče(když zaslechli lupnuti).Zajel jsem do servisu a nechal ložiska vyměnit.Po výměně je stav stejný, slabounce se ozvyva servo nepravidelně a take tak při otáčení volantem občas lupne.Mám nechat zkontrolovat samotné servo? Díky
tak jsem to rozhodil znova a zjistil jsem, že ty podložky pro zvednutí byli totálně přirostlí k pístnici tlumiče včetně horní misky pružiny. Sice mi není jasný jak, když to je nerez na chrom (nejspíš nerez sračka kvality) vyčistil jsem to. A zatím to vypadá že je po problému.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
yes
tlumiče Bilstein, pružiny KYB, horní uložení SACHS, podložky vyrobené 20mm...
jak to není origo stojí to za hov..
tlumiče Bilstein, pružiny KYB, horní uložení SACHS, podložky vyrobené 20mm...
jak to není origo stojí to za hov..
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag