zdravim, koupil jsem Toleto II ASV 81 kw 2003, ale jede hrozne a vycetlo mi to tyto chyby:
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-10 - - - Sporadicky
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-10 - - - Sporadicky
17660 - Ventil pocatku vstriku (N108) Preruseni/zkrat ke kostre
P1252 - 35-10 - - - Sporadicky
18080 - Buzeni ventilatoru chladice 1 Preruseni/zkrat ke kostre
P1672 - 35-10 - - - Sporadicky
tyto chyby nejdou vubec smazat a kdyz jsem zkousel vymenit ty ruzne ventily, tak to porad dava tyto chyby.
nekde jsem cetl,ze asi bude vadna RJ motoru.
mam doma jeste jedno toledo s motorem AGR. Sla by ta RJ vymenit z toho AGR? Vim, ze regulace je jina, tudiz pocitam i s tim, ze bych vymenil i to turbo za obtokove.Jakym zpusobem se to kdyztak dela? VAG mam.
Diky za odpoved
tdi nejede, hodne chyb
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tdi nejede, hodne chyb
Seat Toledo II 1.9TDi AGR 66kw,
FB Sprint 764
egr off
maf off
kat off
FB Sprint 764
egr off
maf off
kat off
Já vím, že to bude krok zpět, ale já jsem s AGR jezdil 3 roky a na výkon si nemůžu ztěžovat a jelikož mám doma ještě 2 turba s obtokem, tak mi je to docela jedno. Potřebuju auto hlavně do práce, né na sprinty.
Pojistky jsou OK, kostření jsem zatím nekontroloval (kde najdu kostření od ŘJ a od těch ventilu prosím?
Jo a výměna té ŘJ z AGR teda není vůbec problém? Jakým způsobem se to přizpusobuje. Můžu použít ten postup z VIS, nebo máte ještě nějaké jiné postupy? Díky
Pojistky jsou OK, kostření jsem zatím nekontroloval (kde najdu kostření od ŘJ a od těch ventilu prosím?
Jo a výměna té ŘJ z AGR teda není vůbec problém? Jakým způsobem se to přizpusobuje. Můžu použít ten postup z VIS, nebo máte ještě nějaké jiné postupy? Díky
Seat Toledo II 1.9TDi AGR 66kw,
FB Sprint 764
egr off
maf off
kat off
FB Sprint 764
egr off
maf off
kat off
keď chceš AGR tak tam máš riadačku 018, a ty kedže máš 81 toledo 2003 predpokladám ASV tam je riadačka 012 takže by si musel aj kabeláž a myslím že ešte pár vecí.... nerieš to zámenu turba, opraviť toledo 81 kw prípadne druhu riadačku 012 na vyskúšanie
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Sice píšu docela opožděně, ale nakonec výměna řídící jednotky proběhla v klidu. bohužel jsem k tomu musel vyměnit i budíky a čip v klíči na imobilizer, jelikož nemám vag na přizpůsobení. Už jezdím rok bez problémů. Vyměníl jsem nakonec celý motor za AGR i s řídící jednotkou 

Seat Toledo II 1.9TDi AGR 66kw,
FB Sprint 764
egr off
maf off
kat off
FB Sprint 764
egr off
maf off
kat off