tdi nejede, hodne chyb

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lestted
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 pro 2013, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: okres Opava

tdi nejede, hodne chyb

Příspěvek od Lestted »

zdravim, koupil jsem Toleto II ASV 81 kw 2003, ale jede hrozne a vycetlo mi to tyto chyby:
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-10 - - - Sporadicky
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-10 - - - Sporadicky
17660 - Ventil pocatku vstriku (N108) Preruseni/zkrat ke kostre
P1252 - 35-10 - - - Sporadicky
18080 - Buzeni ventilatoru chladice 1 Preruseni/zkrat ke kostre
P1672 - 35-10 - - - Sporadicky

tyto chyby nejdou vubec smazat a kdyz jsem zkousel vymenit ty ruzne ventily, tak to porad dava tyto chyby.

nekde jsem cetl,ze asi bude vadna RJ motoru.
mam doma jeste jedno toledo s motorem AGR. Sla by ta RJ vymenit z toho AGR? Vim, ze regulace je jina, tudiz pocitam i s tim, ze bych vymenil i to turbo za obtokove.Jakym zpusobem se to kdyztak dela? VAG mam.

Diky za odpoved
Seat Toledo II 1.9TDi AGR 66kw,
FB Sprint 764
egr off
maf off
kat off
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Všechny pojistky OK ?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Kostrenia,poistky,ecu,prerabat ecu a turbo na agr je krok spat.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jasan,jestli to bude chyba v ecu,tak druhou přuzpusobit a jedu :D
Uživatelský avatar
Lestted
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 pro 2013, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: okres Opava

Příspěvek od Lestted »

Já vím, že to bude krok zpět, ale já jsem s AGR jezdil 3 roky a na výkon si nemůžu ztěžovat a jelikož mám doma ještě 2 turba s obtokem, tak mi je to docela jedno. Potřebuju auto hlavně do práce, né na sprinty.
Pojistky jsou OK, kostření jsem zatím nekontroloval (kde najdu kostření od ŘJ a od těch ventilu prosím?
Jo a výměna té ŘJ z AGR teda není vůbec problém? Jakým způsobem se to přizpusobuje. Můžu použít ten postup z VIS, nebo máte ještě nějaké jiné postupy? Díky
Seat Toledo II 1.9TDi AGR 66kw,
FB Sprint 764
egr off
maf off
kat off
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

keď chceš AGR tak tam máš riadačku 018, a ty kedže máš 81 toledo 2003 predpokladám ASV tam je riadačka 012 takže by si musel aj kabeláž a myslím že ešte pár vecí.... nerieš to zámenu turba, opraviť toledo 81 kw prípadne druhu riadačku 012 na vyskúšanie
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Uživatelský avatar
Lestted
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 pro 2013, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: okres Opava

Příspěvek od Lestted »

Sice píšu docela opožděně, ale nakonec výměna řídící jednotky proběhla v klidu. bohužel jsem k tomu musel vyměnit i budíky a čip v klíči na imobilizer, jelikož nemám vag na přizpůsobení. Už jezdím rok bez problémů. Vyměníl jsem nakonec celý motor za AGR i s řídící jednotkou :)
Seat Toledo II 1.9TDi AGR 66kw,
FB Sprint 764
egr off
maf off
kat off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“