Dobry den hledal jsem toto tema ale nenasel Koupil jsem tento vuz asi pred mesicem vse bylo ok vse jsem dostal dolozene ohledne servisu ze tam vse bylo delane od vstriku po cerpadlo oleje atd. Dnes auto prestalo jet tak jsem ho nechal odtahnout k znamemu do servisu ten kouknul na merku a mysto oleje tam je pouze blato filtr oleje je zmackany jako by byl vcuclej turbo mavuly jako prase a v hadici od turba je tak 3 deci slemu takze my bylo rečeno ze je turbo KO. je pravda ze jsem doleval vodu protoze tam bylo podad malo ale mel jsem zato ze to nekde tece z hadic protoze jsou takove meke a ze zadu nejni moc videt tak jsem nato chtel kouknout az bude teplo.nejak jsem skousel obvolavat ruzny znamy a kazdy rika neco jineho ale nejvic rikaji ze je v haji Tesneni pod hlavou me se ale nezda ze by az s toho odeslo turbo. snad tady nekdo bude neco vedet. Dekuji jsem z toho uplne pryc
je to 16V, bude prasknuta hlava. Uprimnu sustrast Boze, ludia, preco kupujete tieto auta? To su zruti na peniaze. Ved je dostatok info na internete o tychto autach, ake su s tym problemy atd...
ahoj bydlim v praze dneska jsem se do toho pustil sam vyndal jsem turbo a necham ho zrepasovat a zitra skusim sundat hlavu a necham ji nafouknout atd. kdyz jsem vyndaval turbo tal z hadice od interkoleru vyteklo tak 1,5 litru oleje coz je teda strasny a jeste snad ted kape strasny.koukal jsem ze se turbo po repasy da sehnat kolem 6-9 tis coz nejni tak strasny. no sundam hlavu a uvidim co dal
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Myslím že to turbo odešlo,protože to blbě mazalo,dole to má totiž vyvažováky a šestihran. Pokud to někdo nepořešil pořádně,budeš to dělat brzy znovu a to nové turbo co tam dáš udělá papá. To je jen takový upozornění.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
ja raci vezmu ten repas za tech 9 zlata stredni cesta a ten spodek uz byl delanej pred 5tis. km komplet novej asi za 40 tisic. tak jsem koukal na netu co a jak tak se nato rovnou kouknu kdyz zu sundam hlavu a budu cekat nez se nato podivaji a natlakujou i kdyz jsem koukal ze musim snad povolit napravnici protoze se my zda ze to nemuze jit jen tak ven
tak hlava je praskla a turbo ko zitra objednam hlavu a necham prestrojit to vse vyjde kolem 18.tis a jeste sehnat turbo potom to dam dohromady a uvidi se
Zdravim, rád bych zjistil, jak skončila oprava vašeho motoru. Mám totiž stejné příznaky jen s tím rozdílem, že už byla udělaná kompletní GO bloku, hlava natlakovaná a těsněné pod hlavou vyměněné. Problém s úbytkem vody a jejím přesunem do oleje stále trvá. Jediné co se zlepšilo je to, že už nedochází k opačné cestě tedy oleje do vody. Díky za odpovědi
Jelikož motor má už natočeno přes 300 000km, tak byly zjištěny mikrotrhliny a ovalita válců. Byly osazeny kompletně nové vložky válců, pístní kroužky, ložiska na klice i ojnicích.