Tlači chladiacu cez vyko nadobky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
GaterSpecial
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 09 črc 2009, 20:14
Odpovědi: 0

Tlači chladiacu cez vyko nadobky

Příspěvek od GaterSpecial »

Nazdar neviem prečo ale tlači mi vodu cez vyko nádobky to som vymenil a problem pretrváva ale zevraj by to mohlo byt tesnenie pod hlavou ? chladiaca neni nijako zafarbená a ani to nedymí
Stretol sa niekto s niečim podobným ?
vw-golf 4 1,9 tdi 380 000km.
Dakujem
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

může být...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Kompresní tlak do vody - jeden z učebnicových příkladů poškozeného těsnění hlavy, případně prasklé hlavy.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

To není tak jednoznačný stačí zaládovaná vratka do baňky a uvidíš jakou zábavu ti to udělá.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Docela by mne zajímalo, zda motor s těmito kilometry má ještě původní těsnění..
nepropadat panice...
GaterSpecial
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 09 črc 2009, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od GaterSpecial »

jericho-3 píše:Docela by mne zajímalo, zda motor s těmito kilometry má ještě původní těsnění..
ano na motore je vsetko okrem turba vsetko pvovodne
hej aj novy vrchnak na nadrzke ma
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Taky může bejt prasklej chladič egru, ale nenapsals jakej kód motoru máš.
Oct asv 2000, DieselPower
GaterSpecial
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 09 črc 2009, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od GaterSpecial »

Pája 19 píše:Taky může bejt prasklej chladič egru, ale nenapsals jakej kód motoru máš.
kod motoru je AJM
a kde ten chladic najdem
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Proč ne původní? Mám 520tis a nic důležitého jsem nedělal.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 10 črc 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrafrix »

Zdravim panove. Mam podobny problem na ASV. Voda v nodobce je cista, neni mastna. Trocha zabarvena od rzi. Reseni, zmerim tlaky a podle toho by se meli videt. Nebo mate nekdo nejakej spek, kterej se vam stal. Diky
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tesnenie,kriva hlava,prasknuta hlava,blok.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1112
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já bych začal novým termostatem pak se uvidí
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 10 črc 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrafrix »

Na 90% tipuju tesneni nebo hlavu. Ale nez sdelam skopek, tak urcite mrknu na ten termik a nebo ty tlaky. Zacnu asi tim nejjednodusim. Jinak dik za tipy
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“