Tlak mazání 2,0 Tdi CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Tlak mazání 2,0 Tdi CR

Příspěvek od go.vojta »

Měřil už někdo tlak oleje v hlavě válců pod spínačem oleje na Multivanu 2.0 Tdi CR 132kw? Řeším takový problém u jednoho zákazníka. Začal mu pípat tlak oleje. Po větší zátěži a padnutí do nižších otáček. Pak se to začalo stupnovat a ted to pípe častěji i bez větší zátěže. Hned na začátku jsem napojil manometr na tlakové vedení k malému turbu. Tento olej je vedený z bloku. A tlak zde byl ok. I po ohřátí nepadl na volnoběh pod 1 bar a i když to píplo byl třeba na 2 barech. Objednal jsem preventivně spínač a beze změny. Tak jsem napojil ještě další manometr na hlavu přímo pod spínač a tam je tlak o dost nižší. Po ohřátí klidně 0,3 baru. Sotva se dostane k jednomu baru i v otáčkách. V diagnostice jde vidět jak spínač na volnoběh sepne malý tlak a zpátky sepne až tak v 1200 - 1300 otáčkách. Ale budíky začnou řvát až když je spínač rozpojený a motor má nad 1800 otáček. Což jsem vypozoroval s odpojeným spínačem a postupným přidáváním. Jde mi o to jestli někdo měřil ten tlak na zdravém motoru a koli je ten tlak v hlavě válců. U tohohle motoru asi budou v hájí ložiska vačky a tlak zde dost utíká a přes zpětný ventil v nolku ho asi tolik neprojde aby zde byl stejný tlak jako v bloku. každopádně pípání budíků se chová divně a nerad bych dělal motor zbytečně.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Ten motor se prostě nepovedl,takže těžko uspěšně opravíš něco,co konstruktéří ve VW zku.. Takže po 150tkm je ten motor celkově na výhoz. Všude kam se podíváš jsou vůle a tamtudy se stácí tlak oleje. Mužeš začít bi-turbem,pak vyvažováky,pak hlava a nakonec spodek.
Jinak tlakový spínač je myslím 0,3-0,5barů.Ale většinou to nahoře skoro nemá žádný tlak,takzvaně 0,00kulový.
Přeji hodně štěstí. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32879
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak ono ten motor taky něco tahá že, a ´5W3O ho sice rychle promaže, ale jeho tenký mazací film vydře, jak si právě zjistil

kup v kel 1OW60 titan a nalej militech,at sí říká kdo co říká o přísadách do oleje,

čidlo oil ukostři,

pak rožlá konev udělá paniku jen když necháš déle zaplý klíček

a at jezdí a jezdí
přeju hodně let do doby než se protočí šálek to poznáš

;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32879
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

po této operaci je dobré zjistit co sedí za volantem,

určitě by tam něměl být mladý kus který má horkou kref, závodního ducha a místo pravé nohy cihlu ;)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

je fakt že tlak tam je sice malí ale je .. jak píšeš obejít čidlo a jezdit. ale to tak nějak není můj styl.. turba už jsem mu měnil tak asi ještě udělam hlavu. Kombibace takhle těžkého auta a 5w-30. olej furt vařící a jak voda. Výsledek je pak tento. Posrané honby za emisema. pak dají motor z golfa do T6, kde má být 2.5. Výkon sice vyhoní, ale takhle zatěžovaný motor to prostě nevydrží..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19343
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kámošovi měnili asi třikrát motor na záruku, turba taky...pak to vzdal a vrátil jim to...je to něštěstí (crazy)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32879
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="go.vojta"]je fakt že tlak tam je sice malí ale je .. jak píšeš obejít čidlo a jezdit. ale to tak nějak není můj styl..

uvidíš sám je to boj s větrným mlýnem velké úsilí moc peněz a jen vítr a vítr,

telefon: zas mi pípla konev, co ted :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32879
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="go.vojta"] tak asi ještě udělam hlavu.

párkrát jsme zkoušeli ucpat kanál do hlavy, krátkodobě natočit a tlak se nijak nezvedl teče to klikou,

známý taky neštěstí k ničemu opravy dlouhodobě nevedly,

na ty medikamenty tian s mildou to jezdí, naposledy cca přes tři roky a točil se šálek v ojnici,

byl u mě kamoš zdejší uživatel a ten výsledky s GO spodku má našel si povíc firem co dělají dobrou práci a motory umí dát do kupy
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak chápu že když to nemá celkově tlak tak to nemá smysl moc řešit a je problém v klice vyvažovákách atd., ale tady je dole tlak celkem ok a v hlavě o hodně méně.. Takže vycházím z toho, že v hlavě se musí tlak dost ztrácet. Mechanika motoru samotného je stejná jako u všech CR 2010 nahoru. superb, passat, golf, atd..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“