Octavia 1 AGR

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Klobouk dolu pred nim...ze se snazi si to udelat sam a neboji se krityky. A klobouk dolu pred tebou.....ze jsi se mu snazil aspon nejak vyhovet a pomoct. ;) :)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
Oct asv 2000, DieselPower
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Pája 19 píše:
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
Rekl bych ze nejde ani o zakazniky. Ale pokud je klucinovy opravdu kolem 18let tak urcite zacina a je asi rad ze aspon neceho dosahl. Pro neho to je treba velkej uspech a postupem casu zjisti co vse je potreba idelat. A myslim ze urcite mu fun rekl co je potreba udelat a poradil mu. Uvidime priste.....treba prekvapi. :)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pája 19 píše:
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
zrovna to jsou 2 dny kdy mi prisla fotka z FB kde slecna napsala ze jsem arogantni debil. Jsem ji odmit upravit auto kde stav byl tak otresnej ze to fakt bylo masakr. Ji se to asi dotklo. Nezaplatila ani korunu za veskerou pomoc po tel ani za to ze jsem ji dal cele odpoledne a nic z toho nebylo. Choval jsem se slusne a korektne. Takze i tak i tak je to fakt problem. Pak se mi nemuze nikdo divit ze radeji delam nove auta v seriovem stavu. Zde okta aspon sla upravit i kdyz majitel ocekaval 220hp.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pája 19 píše:
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
Dnes je takova i doba. Kazdej koupi srot z bazaru a tuni podle facebooku a ocekava zazraky. Z 10 lidi da kvalitni veci mozna jeden dva.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

No jo, každej máme v mozku ty kolečka poskládaný jinak a podle toho to pak vypadá i pod kapotou.
Oct asv 2000, DieselPower
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

TDIfun píše:
Pája 19 píše:
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
Dnes je takova i doba. Kazdej koupi srot z bazaru a tuni podle facebooku a ocekava zazraky. Z 10 lidi da kvalitni veci mozna jeden dva.
Lidi sou ruzni. Nenadelas nic. :roll:
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

no, ked pada predvstrek, tak rastie emp a egt. Daj si podavacku, poriadny filter aspon za 20€ a ked nepomoze taktreba vyskusat par trikov ;)
Naposledy upravil(a) toefuk dne 20 kvě 2016, 20:33, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

touche

Příspěvek od Forest »

Tomu se rika "uplest z hovna bic!"

Obrázek







... ale ted vazne:

Zcela objektivne zadam zdejsi osazenstvo o zamysleni a zvazeni zjevneho "kontrastu" mezi timto:

Obrázek

... a timto:
dimec píše: - plno problemu na HW
- padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem),
- rozvody o zub a spatne nastavene
- chinsky pal.filtr
- padajici predvstrik
- zadrhavaci regulace turba
- pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa
dimec píše:z hovna bic neupletes
Nasledne o prostudovani tohoto tematu, zvlaste pak reakce Brana a reakci "osadniku tabora Dimce".

Ja verim, ze si zcela a naprosto objektivne zdejsi osazenstvo uvedomi, ze "neco neni v poradku" a ze prezentovane vysledky (nemluvim o dosazenych maximalniho hodnotach ale prubehu) nejsou v praxi jak se jevi na papire/foru nebo je neco zamlcovano - napriklad upravy a opravy, ktere nebyly zmineny. Paklize k necemu takovemu doslo, bylo by vhodne to doplnit.

Obrázek

... a protoze nas ve skole vzdy ucili, ze kazda prezentace je efektivnejsi, je-li vykladana tematika podlozena grafickymi vystupy, dovolim si (byt vulgarni formou, nicmene s fakticky objektivni podstatou pro "nechapave") nazorne vyjadrit vyse diskutovane:

Obrázek



PS: 1) nemusite mi pripominat, ze Dieselpower ma take Motocom ... ono se totiz vse odviji od toho, jak kdo dane nastroje pouziva, nikoli to, ze je vlastni

2) dlouho jsem cekal na "hmatatelny" dukaz, ktery by mi pomohl lidem vyse diskutovane prokazat (chapej podlozit to dukazy od "protistrany")

3) toto neni pokus o flame, toto je pouhe konstatovani a podnet k zamysleni pro ty, kteri spi a nebo "maji v ocich jeste ospalky"
- prezentuji to v duchu "chytremu napovez, hloupeho kopni"

4) zadam v reakcich o fakta, argumenty a bez urazek a invektiv za coz predem dekuji
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Re: touche

Příspěvek od borelli »

No Foreste, abychom to zkrátili - na Tvé otázky nalezneš odpovědi už jen zde: http://www.bohnice.cz/ ;)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: touche

Příspěvek od Forest »

borelli píše:No Foreste, abychom to zkrátili - na Tvé otázky nalezneš odpovědi už jen zde: http://www.bohnice.cz/ ;)
1) no, byt je to ponizeni se na tvoji uroven, budu na tebe reagovat: tvuj prispevek je mimo tema, konkretne na teto urovni

2) zadnou otazku jsem nepolozil - cti poradne ;)

Nerad se cituji, je mi to trapne (za tebe):
4) zadam v reakcich o fakta, argumenty a bez urazek a invektiv za coz predem dekuji
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

Nehádejte se :) nemyslím to špatně,holt jsem mladej a ještě blbej,na kolení to nedělám máme normálni servis...a ty chyby tam opravdu byly to já vím,palivovy filtr byl značky champion(netušil sem že je na hovno) no ale hned jak jsem přijel domu dal jsem bosch...čerpadlo bylo o zub skočene takže se to moc nastavit nedalo ale rozebírali jsme to tam a posunuly čerpadlo kolik jen šlo,ale o víkendu jsem koupil hned novou rozvodovou sadu a vše už udělal správně a jak mi fun radil předvstřik až k horní rysce(nejsem si jist ale myslím že žlutá),,s tou bankou se mi nepodařilo přijit co sní je(je nová Garrett) ale nejspíš držák banky nebyl kolmo a "přičilo se to" takže sem to posunul o milimetry a vše už chodí ok.jsem si vědom toho že jsem tam měl spustu chyb,ale poučil jsem se opět a zase sem chytřejši,a funovy moc děkuju že se k tomu postavil vše mi řekl+poradil a byl ochotný se mi věnovat-parádní přístup,a dobře naladil,myslím že nato kolik tam toho bylo tak luxusní :)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

L_u_c_k_y_n píše:Taky mam ZEXEL...od Toefuka a funguje pekne.Nevidim v tyhle znacce problem
11mm co mas ty je konstrukcne ina na tych spravnych miestach oproti 12mm.
Medzi 12mm zexel a bosch je tiez konstrukcny rozdiel co moze limitovat objem vstrekovaneho paliva.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

toefuk píše:
L_u_c_k_y_n píše:Taky mam ZEXEL...od Toefuka a funguje pekne.Nevidim v tyhle znacce problem
11mm co mas ty je konstrukcne ina na tych spravnych miestach oproti 12mm.
Medzi 12mm zexel a bosch je tiez konstrukcny rozdiel co moze limitovat objem vstrekovaneho paliva.
mě stacilo videt tu fotku co jsi mi posílal......to mluví za vše. ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Vždycky mě pobaví, když sem něco forest dá a ještě to posune na tu formu vysokoškolské prezentace, která však nemá publikum, je to zábavné, když si o sobě někdo myslí, že je Ing. všehomíra, (perfektní řidič, závodník, ladič, superman, kterého porazí jen kryplonit...)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“