Hyperpomaly nastup turba - CEGA (octavia rs tdi)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bmwm3
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24 úno 2011, 17:07

Hyperpomaly nastup turba - CEGA (octavia rs tdi)

Příspěvek od bmwm3 »

Ahoj chlapy.
Mam oct 2 RS facelift (CEGA) se zvysenym vykonem na 147kw u tdifun.cz
Pred timto autem jsem mel Passat 3b3 AVF 96kw zvyseny na 132kw, pisu to proto, ze s timto autem porovnavám Skodovku..
K veci.
Octavka ma turbo cernou diru.
Jedu na 2500rpm, pustim plyn a znovu seslapnu, nez motor zatahne, trva to 1,5 sec. Passat mel max 0,5 sec. Toto se projevuje tez, kdyz prudce akceleruji, tak pri prerazeni na vyssi rychlostni stupen z maximalnich otacek musim cekat cca 1 sec nez turbo opet nafouka, u Passata jsem na nic cekat nemusel.. Jediny reseni je jiz pri pousteni spojky slapnout na plyn, coz je trochu cunarna..

Rovnez se auto vybec nechce sebrat z nizkych otacek. Kdyz jedu na 3. na 1500 rpm a seslapnu plyn, trva to 3,5 sec nez motor zatahne, na ctyrku pri stejnych rpm pak 4,5 sec.. Coz je cela vecnost.
Passat se sebral na trojku temer okamzite, na ctyrku pak okolo 1 vteriny.

Je to kombinace pomaleho turba a DPF nebo to mam rozbity?
Diky za nazory
Michal
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

no ta octavia ma inu emisnu normu,myslim ze to bude tym,da sa to naladit aj na lepsiu reakciu na plyn ale dpf bude trpiet
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

těžko od klávesnice soudit, jak moc je to špatně, nejlépe se poradit s ladičem :)

Ale do jisté míry jde o projev vstřikování. PDčka měly hodně ostrou odezvu na plyn, zatímco CR jsou obecně takový vlažný, jak když šlápneš do hovna - chvíli se nic neděje a pak to zatáhne :roll: DPF tomu taky moc nepřidá
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

ako som pisal,ta odozva plynu je kvoli emisiam
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Kvůli emisím ani ne, spíš kvůli common-rail vstřikování. CR má špatnou odezvu na plyn i v Euro 3 a Euro 4, srovnatelná rotačka nebo hlavně PD má mnohem lepší reakce :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

musis skusit cr bez dpf s upravenym softom
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ja nechapu, proc to konzultujes s nami a ne svym upravcem :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
bmwm3
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24 úno 2011, 17:07

Příspěvek od bmwm3 »

Vsem dekuji za odpovedi, snad az na tu posledni..
Kazdopadne ta turbo dira je otresna..
Trapi to i dalsi common raily?
Nova oct rs?
Audi 3,0 tdi
Bmw 3,0d
Diky
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Ne mam Mercedes C 204 cdi a ide to skoro z volnobehu :D
Mercdes C cdi
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

1.5 sekundy áno - bežné aj na novej 2.0 tdi 150k....( a tam je uplne maličké turbo ) aj ked stopkami som to nikdy nemeral....ale z pocitu je to to isté či služobná 2.0 tdi či sukromná 1.9 tdi - plus mínus ta sekunda....
4.5 sekundy bežné určite nie je , to som mal ked mi hlásilo chybu plynového pedála (LOL)
Otázka je čo berieš za záber - z grafu predsa musíš vidiet kolko to auto má v 1500 ot NM.....pretože ak berieš záber iba mohutné zatlačenie do sedačky , tak to ti v 1500 ot dá veľmi málo áut.....čiže reakcia turba alebo záťah turba ťa trápi.....ak záťah - tak hold prevažne tdi ožíva plus minus okolo 2000 ot....a je to úplne bežné.....ak reakcia turba - bežné to nie je....
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
bmwm3
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24 úno 2011, 17:07

Příspěvek od bmwm3 »

Martin.D píše:1.5 sekundy áno - bežné aj na novej 2.0 tdi 150k....( a tam je uplne maličké turbo ) aj ked stopkami som to nikdy nemeral....ale z pocitu je to to isté či služobná 2.0 tdi či sukromná 1.9 tdi - plus mínus ta sekunda....
4.5 sekundy bežné určite nie je , to som mal ked mi hlásilo chybu plynového pedála (LOL)
Otázka je čo berieš za záber - z grafu predsa musíš vidiet kolko to auto má v 1500 ot NM.....pretože ak berieš záber iba mohutné zatlačenie do sedačky , tak to ti v 1500 ot dá veľmi málo áut.....čiže reakcia turba alebo záťah turba ťa trápi.....ak záťah - tak hold prevažne tdi ožíva plus minus okolo 2000 ot....a je to úplne bežné.....ak reakcia turba - bežné to nie je....
Diky za odpovedi..
Rozumime si, ceka se na zatah motoru..
Jen, ze PD se vyrazne lepe zvedalo z nizkych (ale taky docela zakourilo)..

No nic, priste si koupim TSI

DEKUJI
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Forest píše:Ja nechapu, proc to konzultujes s nami a ne svym upravcem :roll:
bmwm3 píše:Vsem dekuji za odpovedi, snad az na tu posledni..
S kym jinym bys to mel konzultovat?! Podlozil jsi sve subjektivni vnimani necim? Dal jsi sem nejaky graf, log nebo video?! Nedal... a zjevne ocekavas objektivni, nejlepe spasnou odpoved. To, jak se to chova za to je zodpovedny tvuj upravce (ovsem ani on neumi kouzlit). ...ikdyz, nabizi se jina moznost - ptal jsi se a nedostal jsi (duvod neresim) odpoved.
bmwm3 píše:No nic, priste si koupim TSI
To myslis vazne?! To by sis polepsil. Ne, priste si nejdrive o tech autech neco nastuduj, staci zaklady abys neocekaval neocekavatelne a hlavne, pred koupi dalsiho auta si ho nejdrive poradne vyzkousej a pokud ti to nebude sedet, bud to zkonzultuj s pripadnym upravcem (pripadne tu na foru), abys tusil jake jsou moznosti nebo si to auto nekupuj. Je mi trapne, ze ti musim sdelovat takove zaklady ale soude dle naivity cisici z tvych otazek i reakci nelze nic jineho doporucit.

A abys me nepomluvil, ze jsem ti tu sdelil jen vytky bez doporuceni, tak vez, ze nejlepsi volba pro tebe a tvoje ocekavani by byla Tesla, ze vznetovych motoru pak BiTDI (chapej slucitelnejsi s tvymi naivnimi predstavami).

Nelze totiz pomyslne sedet jednou prdeli na dvou posvicenich, nicmene vicestupnove preplnovani je tomu stavu znacne blizko (zvlaste s novou koncepci, ktera obohatila sekvencni twinturbo o elektricke dmychadlo).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
bmwm3
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24 úno 2011, 17:07

Příspěvek od bmwm3 »

Ty ses fakt nabubrelej sebemilovnik..
Nic o mne nevis, ale za pocitacem machrujes a urazis.. No nic, typicky chovani chytrolinu na ceskejch forech..
I kdybych sem dal graf z brzdy, tak o reakci na plyn z nej poznas kulovy.. Ze ja se vubec namaham s odpovedi..
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ze my se vubec namahame s odpovedi!

Nabubrelej sebemilovnik? Kdybych byl zahledenej jen do sebe, tak tu nereaguje na tvoje spilani a stkani nad tvym stavem ale co? ...ano, vykaslu se na tebe. Uvedom si, ze radit ti na zaklade toho, co jsi tu napsal je jako vesteni z kristalove koule.

Nemusim o tobe nic vedet, staci mi cist tvoje naivni plky a je mi jasny, ze jsi jako zenska: nevis co chces a nedas pokoj dokud to nedostanes. Chytnul jsi se grafu (mimochodem, z nej bychom usoudili, jak to mas "nalozene na spodku" ... ikdyz ja zapomnel, ze Dimec nemeri odspodu, takze uzivatel vlastne ani nevi za co zaplatil).

Kdybys misto tohodle zenskyho remcani sel a udelal video alespon natoceny telefonem, tak by si zde mohli udelat alespon trosilinku nazor (kdyz uz zde nepostnes log, ktery by zcela a zretelne poskytl obraz o tom, co se v tvem aute deje) ... ale ty budes namisto toho remcat a vysirat.

Takze, se opet dostavame na zacatek diskuze a nemohu ti poradit nic jineho, nezli na zacatku: bez za svym upravcem - ten ti bud auto doupravi nebo rekne, ze mas nesmyslne/naivni predstavy a navrhne reseni tveho problemu. A pokud neudela alespon jedno z toho, tak se na nej vykasli a bez nekam, kde tuhle podporu dostanes.

Vice ti tady objektivne nikdo bez logu nema sanci relevantne poradit.

Konec diskuze neotravuj, nezdrzuj, nedrzkuj a tahni za svym upravcem!
Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“