Brzdy-inspirace pro ostatní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ivanrs »

caute, ake kotuce a platnicky by ste odporucili na octaviu 2?
hlavne aby sa rychlo neprehrievali pri castom brzdeni...
312/286
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

EBC Yellow
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
Cupra TDI
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
Dierky su mnohdy na chuja ... je to proste - zanaseji se a diky tomu postradaji smysl, navic, teoreticky tam muze hrat roli nerovnomerne zaneseni a s tim souvisejici dopady v pripade rotujici hmoty.

Hlavni je mit spravne zvolenou kombinaci kotoucu a desticek.

Vim o spouste lidi, kteri si stezovali na Thermoquite - mel jsem a bylo to dobre. Kdyz jsem cetl recenze, nebyly moc lichotive ale pan Kabrt mi to vysvetlil a v kombinaci s jeho kotoucema to opravdu funguje.

Nedavno jsem se bavil s panem Krejsou (Renovak) na tema brzdove desticky a on mi doporucil Endless MX72.
Naposledy upravil(a) Forest dne 05 čer 2016, 14:05, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
vies vobec naco sluzia drazky a dierky?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

eazy20 píše:
tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
vies vobec naco sluzia drazky a dierky?
Tak jen neznalek si mysli, ze je to kvuli chlazeni (to by pak nedelali "chlazene kotouce", u kterych je vyroba narocnejsi nezli u tech "jednoduchych", protoze by se jim vyplatilo jen udelat drazky a bylo by to levnejsi a jednodussi), tak jsem to ani nezminoval ... ale preventivne: kvuli chemickym reakcim (ano, v dusledku zahrivani, nicmene nikoliv kvuli chlazeni), ktere doprovazeji proces brzdeni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ivanrs »

tie EBC som pozeral dosky yellow a kotuce nevrtane to by mohlo stacit ;)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

eazy20 píše:
tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
vies vobec naco sluzia drazky a dierky?
Jak si naposal tento komentar tak pravdepodobne kvoli odvodu tepla tam nebudu. Tak vysvetli prosim :-)
Cupra TDI
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Díry nebo drážky zajišťují odolnost proti tepelným deformacím při zatížení a odvod plynů, které vznikají při spalování směsi destiček a mají za následek vadnutí brzd. Společně s tím odvádí vodu za mokra pryč z povrchu kotouče.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

tantor-bn píše:
eazy20 píše:
tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
vies vobec naco sluzia drazky a dierky?
Jak si naposal tento komentar tak pravdepodobne kvoli odvodu tepla tam nebudu. Tak vysvetli prosim :-)
Drazky odvadzaju spinu(z opotrebenia) z pod dosiek a dierky odvadzaju vzduch z pod dosiek pokial viem
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Ano to mas pravdu - to som vedel. Ale mato za nasledok mensie zohrievanie nie?
Cupra TDI
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ivanrs »

ano ma to v podstate pomoct aj pri chladeni ale nieje to hlavny dovod preco su tam, primarne su robene koli odvodu plynov prachu a necistot z povrchu dosiek a kotuca
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Dírky nebrat, ty se primárně dělají kvůli designu. Ale pokud někdo brzdy skutečně využívá, budou se kolem děr soustředit mikroprasklinky, které se budou dále šířit, až může dojít k destrukci kotouče. Děkuji nechci. Když už, tak drážky :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zlatý hladký kotouče...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2375
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Ma nejakej smysl davat desticky ate ceramic?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“