nouzák na motoru BSY 2,0 103kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepedro
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 kvě 2010, 21:03
Odpovědi: 0

nouzák na motoru BSY 2,0 103kw

Příspěvek od pepedro »

poradí někdo co s tím? mám vw motor BSY 2,0 16v rok 2006 v mitsubishi a paá to do nouzáku v plným plynu ale až kdy se ohřeje cca po ujetí 10km, motor má najeto 230tis ale je jinak v dobré kondici, žádný kouř,žádný olej, dobré starty, píše to závadu p0299 nízký tlak turba, ale turbo je ok, na hadicích nová těsnění nikde žádný únik, DPF to nemá, jezdím jako drak takže žádný zakarbonovaný turbo....
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Naloguj to,ale urcite je zadrete turbo,bezna vec. Ved VW group.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sarincz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 23 čer 2010, 06:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

nouze

Příspěvek od sarincz »

Mam ten samy motor, taky padal nahodne do nouze, turbo uz mam vycistene a podlozene lopatky, mam ted najeto kolem 250tis. Takze te ceka pracicka, vytahnout to turbo je celkem fuska, radsi jsem to zadal zkusenym. Muzes jezdit jako dva draci ale karbon se pomalu usazuje stejne, vem si ten najezd. Takzvana zivotnost auta je 7let a 150tis km , takze uz presluhujes :-) .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“