Zrezlé válce v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od kebitch »

Jo ten mám já :D s hliníkovou vanou, posilovačem, klimakompresorem ... :D jen sundat klimakompresor je porod :D Hele a proč myslíš že se chystám na takovouhle opravu? Motor naprosto spolehlivej, chytá na cvrnknutí, díly nejsou drahý... Jo ještě bych tak šel do 1.9 TDIčka s rotačkou, ale víc ani ťuk, nějaký comonraily na který všechno stojí desetitisíce a jsou napěchovaný elektrikou me prostě nezajmaj... Já budu prostě jezdit vždycky ve starým autě...
BMW e46 320D touring 110/125kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,zalezi jak dlouho ti to nova legislativa jeste umozni😆
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od kebitch »

No to je druhá věc :/ Jestli daj technickou na rok a podobný "dobrý" výmysly tak nevim...
BMW e46 320D touring 110/125kw
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3698
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No pokud se budeš starat tak technická bude OK.Spíš co koroze?Strejdovi to schnilo pod rukama.A ještě mne u těch p sere cena dílů. Nevím jak na současné auta,ale na tu 406 stálo vše jak kdyby to bylo ze zlata...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od kebitch »

koroze úplně v poho, až na díly který byli ťuknutý... takže teď budu ještě k tomu všemu dávat nový přední blatníky, a jeden zadní (vše ťuknuto) ... ceny jsou horší než na VW, ale tak hrozný to taky neni... Musíš všdšt kde kupovat ;)
BMW e46 320D touring 110/125kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, máš už ten z posledních produktů s tímto motorem. Jak už to tak bývá, postupným vylepšováním stávajícího modelu se nová generace konstruktérů vybavená tou nejmodernější počítačovou technikou dostane do stavu, že oblíbený model nebo motor dojebou tak, že je z toho těžko opravitelná paskunda, kdy všechny pozitivní vlastnosti v obslužnosti motoru z minulosti zmizí...Postupně z tohoto motoru nová vlna vzdělanců vytvořila zapakovaný kus železa, kdy dostat se k jednotlivým částem motoru vezme chuť do další opravy. Tak jak ti pitomci postupně postoupili třeba v krytu rozvodů,/ který je nejlépe rozlámat nebo použít pořádné násilí/nebo přístupnost k díře v setrváku na ustavení motoru o je unikátní..Samozřejmě lenost zákazníků a nutnost nový model vybavit píčovinami ruku v ruce z ekologií tomu napomáhá, ale je vidět, že konstruktéři si neověřují způsob demontáže jednotlivých dílů a frajírci v projekci si nikdy nevyzkoušeli /jako třeba u Bati/ co to čítá , jejich výtvory poté opravovat...Nebo je tady další hledisko, potřebují navýšit množství hodin potřebných na opravu vozu a tím zvýšit zisk autorizovaných servisů...Když se dá původní motor 1,9Td a vedle poslední typ po inovacích/ i když uvnitř je to téměř stejné/ zůstává rozum stát..Ale vydrž, jeho výhody ještě žádný novodobý výtvor nepřekonal..Jede to na jakoukoliv naftu, olej to snese ten nejednodušší za pár šupů, rozvody a kladky jsou věčné, setrvák a spojka jsou inteligentní/až na tuhost spojky/ o řešení nějakých připitomělých hyder jakbysmet...A jako jediný přípravek stačí jen vrták do díry setrváku... :)
nepropadat panice...
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od kebitch »

Teda ty ses rozepsal ;) Ale zase jsem za posilovač a klimatizaci i intercooler ve předu rád hele... Za to EGR ventil šel pryč hned jak sem se k němu dostal :D (to k těm inovacím)

No nic, děkuju všem za rady a info, já se beztak ještě určitě s něčím ozvu až se v tom budu hrabat...
BMW e46 320D touring 110/125kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nediv se, že jsem se rozepsal, ale když člověk opravuje novodobé skvosty, rád si vzpomene na spolehlivé konstrukce minulosti.. :)
nepropadat panice...
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4277
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

kebitch píše:Taky je možný že bude prasklá ( tak z toho zrezlýho je taky prasklá), mám možnost koupit za 3000 hlavu po GO - srovnaná, zabroušený ventily, nový gufera, udělaný vůle, možná jí koupim a přehodim než sundat mojí zjistit že je prasklá a shánět jí stejně. A když už jí budu mít dole dát nový kruhy už neni tolik práce...
udělat jí nebude stát o moc míň :-D
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
rsvitak
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 07 kvě 2008, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Křemže

Příspěvek od rsvitak »

Ahoj, motor měl horší tlaky na pátém válci:
Obrázek

Pak se objevilo i tlakování do vody. Hlava šla dolů, a zjistilo se vadný těsnění. Myslel jsem, že tím se vysvětlujou ty tlaky. Dal jsem hlavu na repas, a teď když je hotová jsem začal motor čistit a připravovat na seskládání a všiml si koroze na pátém válci:

Obrázek

Nejsem motorář, ani z oboru, nedokážu posoudit so má ještě smysl a co už je za hranou. Má cenu ten motor poskládat a zkusit měřit tlaky? Jaké důsledky bude mít toto poškození? Bude to brát spodem olej? Bude se to rychleji zhoršovat?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pisty ven a novy kruhy budou zalehly,valce prehonovat,vrsek bloku zaskrabat,zacistit...
rsvitak
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 07 kvě 2008, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Křemže

Příspěvek od rsvitak »

To honování vyžaduje motor nebo vložky válců ven nebo se to provádí na autě? Někde jsem viděl honovací hlavu do vrtačky, ale nejsem jsi jistý, jestli je to úplně to, o čem píšete... :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tam zadne vlozky nejsou,je to liteny monoblok
pokud to nechces cely rozdelavat a vlacet nekam blok na prehonovani da se to preprasit i tou vrtackovou honovackou (noteeth) ale pisty ven samozrejme
rsvitak
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 07 kvě 2008, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Křemže

Příspěvek od rsvitak »

Motor bych ven nerad dával, zkusím tedy tu vrtačku. Jen bych chtěl poprosit jestli byste mi někdo neporadil kterou tu hlavu koupit? V nabídce je toho moc, nevím co vybrat...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

něco za pár stovek, stejně to bude na jedno použití...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“