Felda 1.3Mpi "výkon"

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Felda 1.3Mpi "výkon"

Příspěvek od roman1648 »

Strejda si přijel postěžovat se svým šperkem, najetý asi 115tis. od nova, že to zakuckalo a od tý doby to jakože jede hůř...
tlaky OK a stejný na všech válcích, jak novej motor..
kat průchozí
tlak paliva OK
na volnoběh to jde jako tak na 3,5 válce, když odpojím vstřik ze třetího válce tak to skoro nereaguje, ze druhého válce mi to připadá uplně beze změny, první a čtvrtý to reaguje okamžitě - začne se třepat jak drahej pes
mohly by ty vstřiky být načatý / KO?
klapka, lambdy všechno se jeví OK, svíce nový, kvalita benzínu nevím
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

A pozri či neprisava si to falš. Vstreky vypavaju skôr ked ma LPG pohon ale prehodiť možeš.
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

Vymen tesnenie na sacom zbernom potrubý. (LOL)
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ok to by byla jednoducha oprava,zkusim
dik
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jo tím bych začal... bývá vypálené a dělá to to co píšeš
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

Ano býva prehriate a potom pukne a prisáva faleš a auto ide ako na 3-4 valce.Nové namaž oilem.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Diky to bych nehledal,ja uz bych menil vstriky... (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kdysi jsem tísko pod sacím měnil dědovi na Feldě a ta měla 80tis. km, pak byla potíž v tom, že jsem ještě neměl VAG tedy ani eeprom reset na klapku i když možná ten ještě v roce 2002 nebyl k dispozici a jednotka si nedokázala poradit s nastavením klapky na volnoběh, ale časem se patrně sama zadaptovala a bylo.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5474
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ano vetsinou to býva to tesnenie na sacích parohách a raz som riesil aj O-kružky na vstrekovačoch ;)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ja som toto tesnenie minule menil na Fabii MPI, mala rovnaké príznaky, potom to prešlo. Ale len tak pre zaujímavosť – v pamäti bola akási chyba, neviem už presne čo... Load calculation value alebo také niečo a po výmene tesnenia a resete klapky zmizla a už sa neobjavila.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“