Podtlak

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martes753
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2016, 09:21

Podtlak

Příspěvek od martes753 »

Zdravím, už delší dobu mám problém s podtlakem. Vyměnil jsem podtlakové hadičky a ten černobílej ventilek a měl jsem měsíc klid. Jenže problém se objevil znova. Zjistil jsem že ten černobílej ventilek je ucpanej nějakým bordelem, tak jsem bordel vyklepal a zas to funguje ale zdá se mi, že nějak divně. Někdy jde totiž brzdový pedál lehce a někdy když víc brzdim tak ztvrdne. Takže hledám únik podtlaku. Zkusil jsem nasávat pusou regulaci na turbu a můžu sát pořád o sto šest a regulace se pohne tak o milimetr, je to tak správně? ..
Díky za všechny odpovědi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20209
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

na čem, na bagru ??
a pusou to neutáhneš, na to zapomeň...
martes753
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2016, 09:21

Příspěvek od martes753 »

Omlouvam se. G4 tdi alh 66kw. Je mi tak nějak jasný, že to neutáhnu. Ale můžu tahat pořád a vzduch v ní pořád je a to mi přijde divný. Nevím přesně jak má fungovat a někudy se mi ten podtlak ztrácí, to cejtim na brzdách.
fandaseler
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2015, 16:06

Příspěvek od fandaseler »

Regulaci muzes vyzkouset velkou strikackou,nasadis na hadicku a nasajes.. mela by chodit ,ohledne ztraceni podtlaku.. pokud mas hadicky ok tak si zkontroluj podtlakovou vyvevu,ta dost casto netesni,staci zapertlovat a zalepit tmelem jeji vystup
martes753
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2016, 09:21

Příspěvek od martes753 »

Hadičky mám právě nový a vývěvu jsem zkoušel a ta drží. Když vezmu velkou stříkačku tak můžu sát pořád o sto šest a jde to pořád strašně lehce. Regulace se ani nepohne. Je možný, že by v té regulaci byla někde dirka a ta by propouštěla?
fandaseler
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2015, 16:06

Příspěvek od fandaseler »

Spis se ty lopatky nemuzou hejbat,jsou zaneseny sazema a karbonem ,chce to vycistit
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20209
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jestli to pusou protahnes zpatky bez odporu tak je membrana v bance KO
nekdo je tu prodaval novy za 600,v Turbocaru chcou tacek myslim
martes753
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2016, 09:21

Příspěvek od martes753 »

Přesně, právě, že tahám úplně bez odporu a to mě na tom zarazilo. Takže jste jen potvrdili mou teorii. Díky :) ..
Za 600, to by byla zlatá cena, já zatim našel na "turbo-levne.cz" za 1000 Kč. Jen nevím jak na to je kvalita.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20209
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tady v sekci prodam ma nekdo Garrety za 600 mrkni se tam
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

ta bnka je tam tak situovaná, že když někdo vyndavá motor a zavadí baňkou o něco tak se trochu zmáčkne a pak po čase vyrezne membrána a dělá to tady to. Zkus do té hadičky taky fouknout. Ale jestli jde zlehka, tak je membrána buď zrezlá nebo jinak netěsní.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
martes753
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2016, 09:21

Příspěvek od martes753 »

Díky za ochotu chlapi. Baňku už jsem sehnal, teď už jen kdo mi jí vymění a správně nastaví. Něco jsem o tom četl a prý když se blbě nastaví tak se může zničit i turbo, takže se toho trochu bojim. Výměnu bych zvládl ale v tom nastavení si nevěřim.
martes753
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2016, 09:21

Příspěvek od martes753 »

dury2 píše:ta bnka je tam tak situovaná, že když někdo vyndavá motor a zavadí baňkou o něco tak se trochu zmáčkne a pak po čase vyrezne membrána a dělá to tady to. Zkus do té hadičky taky fouknout. Ale jestli jde zlehka, tak je membrána buď zrezlá nebo jinak netěsní.
Do baňky i když foukám, nebo tahám, tak pořád bez odporu. Takže už asi taky bude mít něco za sebou.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5019
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Dej ji tam a uvidíš přes VAG. Bývají vcelku nastavené.
P.S. Při montáži má mít předpětí 1cm ? Opravte mě.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
montyxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2008, 14:11

Příspěvek od montyxx »

Martine, mam pocit ze predpeti je 1 mm, ne cm jak pises.
martes753
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2016, 09:21

Příspěvek od martes753 »

Takže když jí tam dám s předpětím 1 mm a udělám log na vagu, ten bude v pohodě tak neodrovnám turbo?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“