S1: nefunkční klimatronik ale teplota na budíkách je

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

S1: nefunkční klimatronik ale teplota na budíkách je

Příspěvek od spacewerk »

Zdravím vás panstvo,

mám prosbičku, nemáte někdo zkušenosti co může být za závadu:

Přestal mi jet climatornik, segmenty na displeji po otočení klíčku svítí tak jakoby skoro vůbec nebyly vidět tj tak na 5% a svítěj všechny, nic na panýlku nefunguje, ale na maxidotu se venkovní teplota ukazuje.

Po napíchnutí na vag se nedá s klima připojit
Jde mi to to zda mám do toho vraku shánět novou jednotku nebo celý auto shodit rovnou ze skály, už je to opravdu za trest co týden to závada už po dobu dvou let co ho mám....

nejhorší auto co jsem kdy měl: S1 96kW AWX rv 2002 najeto přes 900000 tipuju
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

tak venkovní teplota jsem z čidla v nárazníku.. nová jednotka nutná mám obavu
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

Cuss tak to by se snad melo dat na vrakovisti sehnat kolem 500,- doufam

zdr V. (LOL) ale moc díky za reakci
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

tak jsem včera zkoušel novou jednotku ta nepomohla. pořád klimatronik nejede...

ale procházel jsem dnes ještě jednou pojistky a zjistil jsem prasklou malou pojistku 10A od tempomatu, který přitom funguje, dal jsem tam novou 10A a klima se rozeběhla, ale pojistka po cca 30 sek praskla znova....

změřil jsem proud v obvodu této pojistky ten je 3,3A takže pojistka praská správně při dosažení trojnásobku proudu...

dal jsem znova 10A, a pul dne to běželo, pak zase praskla, tak jsem dal 15ku zase praskla, ted tam mám 20A což se mi moc nelíbí, ale při měření tam je vždy 3,3A max, takže musí docházet k nějakému krátkodobému přechodáku.....ale kde, máte zkušenosti s tímto prosím?

Kde je kostřící bod pro klimu prosím Vás ???

zkoušel jsem hledat pod volantem, ale nic jsem nenašel.....

díky předem za rady
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“