1749VA vs. 1646V z 1.9TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Zase trolis? Zase tu budeme psat o tom, jak jste se hrabali v turbu, ktere nefungovalo tak dlouho, az opravdu nefungovalo?Vici píše:dát nejlíp nové (a nebo top stav jeté, ne repras) VA nebo VB a spokojeně jezdit..
Zrovna turbo z BMM moc super není - hlavě nevyniká zrovna dobrou životností, čili starší kus bude risk a něco v čem se někdo hrabal taky...
Vis, co je zajimave? Ze na repasech od Olega jezdi(+la) nejen zdejsi sprinterska spicka a naprosto v pohode.
Tvoje omleta preskakujici deska o "novem VB" je k smichu, protoze si neuvedomujes zakladni, naprosto elementarni veci. Nicmene, neni duvod si myslet neco jineho, ty jsi to zapichnul na neuveritelnych (imho pravem) 211 konich.
To, ze ty hovoris o 1646 jako turbu se spatnou zivotnosti jeste nic neznamena (myslim v tvuj prospech nebo prospech tveho nazoru), protoze ty si neuvedomujes jednu zakladni vec tim je, ze to turbo je v serii s filtrem pevnych castic, coz ma samozrejme vliv na zivotnost turba. Nicmene, paklize se vezme zdrojove turbo, udela kvalitni repas, skvele dovyvazeni, neni duvod se o zivotnost obavat. Je to to same, jako kdybys pomlouval turbo u 1,6HDI, ktere je povazovano za spatne a pritom to turbo za to nemuze, ze frantici jsou mamlasove.
Ja si dokonce dovolim subjektivne tvrdit, ze treba takove VA by nevydrzelo ani 3/4 zivotnosti bylo-li by nainstalovano na BMM namisto turba puvodniho a to same v pripade VB namisto GTB1749VK (ikdyz tam to vychazi jiz z principu vetsiho objemu, ktere ta turba zasobuji).
@cacinek: Mylis se, pro me je jednodussi to na zacatku udelat poradne (i za cenu lehkych nesnazi) nezli pak resit zatuhlou regulaci
Ja plne chapu, pro vas je pohodlnejsi snist treba spekacek jako nejake zvire syrovy, ale ja razim myslenku a patrim mezi ty lidi, kteri si radeji pockaji, pripravi si ho a upecou, aby si nasledne pochutnali ... a ze stejneho duvodu bych volil a lidem kolem me doporucuji 1646 a 1749VK nezli VA a VB.
Panove, pokrok nezastavite a zpatecnickym pristupem si nepolepsite
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Moc me tesi, ze jsi to napsal: "kdo jezdi kolem komina na spotrebu" ... dovolim si doplnit v souladu s logikou: ... ten bude chtit lepsi odezvu a spodek, coz samozrejme koncepcne novejsi a mensi turbo jakym 1646 bezpochyby je, tak zcela logicky bude mitVici píše:Já taky ne... a navíc kdo jezdí kolem komína na spotřebu a problém bude možná mít, ten neladí výkon...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pozna to na kourivosti a lehce na spotrebe - to je logika plynouci ze zakladu fyziky. Nicmene chapu, ze ty bys to nepoznal.Vici píše:ten spodek za jízdy nejspíš nikdo nepozná, pokud by vůbec byl lepší. Nemyslím si že VA, zvlášt pokud je k němu soft, má nějaký problém se spodkem... teda dokud se do něj nedá mega kompresor a nevznikne olegův hybrid...
No, fakt, ze hovoris o Olegovych hybridech s despektem stavi tvuj prispevek na uroven hlupaka. Staci "byt v obraze" a clovek vidi sam, ze jeho hybridy jsou nedilnou soucasti uspesne sprinterske spicky nejen v CR.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ja si dovolim tvrdit neco za co budu kamenovan: 1756 je nesikovne turbo a hned to zduvodnim. Nepomer mezi saci a vyfukovou stranou je znacne nevyrovnany, to turbo bylo konstruovano na motor 2,7 za ucelem dosazeni dobrych emisi. Je to neco podobneho jako GTB2060VKLR - uplne to same akorat trilitr.
Takze obe turba maji na 8V tendence hodne stekat a chiptuner si s tim musi opravdu hodne vyhrat.
Tim chci rict, ze kdyz uz se nekdo rozhodne do vetsiho turba (jako limitni bych videl 1752), rovnou bych se zameril na 2260+ .
Dovolim si subjektivne tvrdit, ze to, co nabizi napriklad GTB2260VKLR se muze na REA chovat lip nezli 1756 na podtlaku. Ostatne, i moje 2264 na kluznych loziscich s puvodnim REA se chovala komplexne neporovnatelne lip nezli 1756 na podtlaku u Jenyho.
Hlavne, kdyz uz jdete na turba vetsi nezli 1749 tak to nechte na REA. Dnes uz se ty prevodniky daji sehnat za rozumny peniz a vyplati se to (navic to neni treba predelavat).
Kdo by snad vahal, staci si precist cele (cast nema vyznam) toto tema a pochopi kde je pravda.
Takze obe turba maji na 8V tendence hodne stekat a chiptuner si s tim musi opravdu hodne vyhrat.
Tim chci rict, ze kdyz uz se nekdo rozhodne do vetsiho turba (jako limitni bych videl 1752), rovnou bych se zameril na 2260+ .
Dovolim si subjektivne tvrdit, ze to, co nabizi napriklad GTB2260VKLR se muze na REA chovat lip nezli 1756 na podtlaku. Ostatne, i moje 2264 na kluznych loziscich s puvodnim REA se chovala komplexne neporovnatelne lip nezli 1756 na podtlaku u Jenyho.
Hlavne, kdyz uz jdete na turba vetsi nezli 1749 tak to nechte na REA. Dnes uz se ty prevodniky daji sehnat za rozumny peniz a vyplati se to (navic to neni treba predelavat).
Kdo by snad vahal, staci si precist cele (cast nema vyznam) toto tema a pochopi kde je pravda.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
S Forestom súhlasím, naladené je to fajn, jedine zaštekne pri 1500ot /pod a nad nie/ pri ľahučkom plyne pri stúpaní.... Dosť pomohol výfuk s komorou.
Treba to ale doladiť - bolo spravených veľa HW zmien a soft je stále pôvodný. Ladič je šikovný takže np.
Ja som voli 1756 preto, lebo mi bola odporučená ako kompromis - aj spodok aj vrch. 2260 mi bolo povedané že spodok je horší... a je to daily car takže tak
Treba to ale doladiť - bolo spravených veľa HW zmien a soft je stále pôvodný. Ladič je šikovný takže np.
Ja som voli 1756 preto, lebo mi bola odporučená ako kompromis - aj spodok aj vrch. 2260 mi bolo povedané že spodok je horší... a je to daily car takže tak
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww