Ahoj,
mám problém se syčením u svého BKD 2.0 TDI. Začalo to syčet, mám od repase turba najeto 8000km. Turbo se sundalo, rozdělalo a zjistila se zatuhlá regulace, v turbu byl jakýsi bílý prášek, a regulace byla KO po 8000km, podle mechanika se moc zahřívá. Takže turbo se vyměnilo v záruce za repasované a nové. Jakmile jsem z autem vyjel, tak zase začalo syčet, do nouzáku už samozřejmě nepadá a táhne krásně, ale to syčení mě otravuje život... samozřejmě když mu šlápnu pořadně do plnejch, tak kouří černě... jaké jsou možnosti, po čem nejdříve jít, prý jsou trubky v pořádku (nevypadlé) těžko posoudit, zda-li tam není mini prasklinka... po čem dále jít, nebo má přímo někdo zkušenosti s tímto problémem? Díky moc...
syčení u turba BKD motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zajimavá teorie k té vodě mám i takový zvláštní problém. Voda se ztráci jak chce
tzn, v oleji nepřibývá, není ani v baňce, emulze se pod víčkem netvoří, vodu někdy dolejvám po 3000km někdy po 500km, nezávisle na tom, jestli jedu po dálnici nebo ne, hadice jsou měkký, netvrdnou, po povolení víčka se voda v expanzce objeví
... teplý starty naprosto v pohodě... Takže to vše k motoru BKD. rozhodně ty hadice nějak prolezu... mám jet do chorvatska, tak si vemu s sebou pořádnou zásobu vody 



úplně narovinu, koupil jsem Superba... Takže ho chci dát dokupy, má špatný olejový čepradlo... nicméně potřebuju ještě odjet chorvastko s Octavkou a pak jde rovnou do výkupu do AAA nebo ESA
utestnovač dneska objednám od Wynns, který někde tady doporučoval Huml... Jinak moc díky za informace, protože opravdu už do toho nechci nasypat 20000,-
