syčení u turba BKD motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jakubparo
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 črc 2016, 13:35
Odpovědi: 0

syčení u turba BKD motor

Příspěvek od jakubparo »

Ahoj,
mám problém se syčením u svého BKD 2.0 TDI. Začalo to syčet, mám od repase turba najeto 8000km. Turbo se sundalo, rozdělalo a zjistila se zatuhlá regulace, v turbu byl jakýsi bílý prášek, a regulace byla KO po 8000km, podle mechanika se moc zahřívá. Takže turbo se vyměnilo v záruce za repasované a nové. Jakmile jsem z autem vyjel, tak zase začalo syčet, do nouzáku už samozřejmě nepadá a táhne krásně, ale to syčení mě otravuje život... samozřejmě když mu šlápnu pořadně do plnejch, tak kouří černě... jaké jsou možnosti, po čem nejdříve jít, prý jsou trubky v pořádku (nevypadlé) těžko posoudit, zda-li tam není mini prasklinka... po čem dále jít, nebo má přímo někdo zkušenosti s tímto problémem? Díky moc...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

bílý prášek v turbu znamená že jde do turba fridex - tzn. čeká tě patrně hlava
pokud to syčí, je někde KO těsnění na tlakové trubce, někdy se stane že praskne při demontáži/montáži, chce to porozpojovat a prohlídnout, prasklina v tlakové hadici nebo intercooler, ale ten asi ne
jakubparo
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 črc 2016, 13:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od jakubparo »

zajimavá teorie k té vodě mám i takový zvláštní problém. Voda se ztráci jak chce :D tzn, v oleji nepřibývá, není ani v baňce, emulze se pod víčkem netvoří, vodu někdy dolejvám po 3000km někdy po 500km, nezávisle na tom, jestli jedu po dálnici nebo ne, hadice jsou měkký, netvrdnou, po povolení víčka se voda v expanzce objeví ;)... teplý starty naprosto v pohodě... Takže to vše k motoru BKD. rozhodně ty hadice nějak prolezu... mám jet do chorvatska, tak si vemu s sebou pořádnou zásobu vody :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to není teorie ale fakt, dělal jsem turbo na BKD 14 dní zpátky a nakonec je to i s hlavou
zkus tam nalejt utěsňovač bloků, kdosi tu psal jak mu to pomohlo, ale já nevím no, pokud si to chceš nechat nějkou dobu, je lepší to udělat pořádně
jakubparo
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 črc 2016, 13:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od jakubparo »

úplně narovinu, koupil jsem Superba... Takže ho chci dát dokupy, má špatný olejový čepradlo... nicméně potřebuju ještě odjet chorvastko s Octavkou a pak jde rovnou do výkupu do AAA nebo ESA ;) utestnovač dneska objednám od Wynns, který někde tady doporučoval Huml... Jinak moc díky za informace, protože opravdu už do toho nechci nasypat 20000,-
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj, taky používám Wynns, Huml asi taky páč má APM za rohem :) , stojí to prd a třeba to pomůže
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“