Motor má navrtíno 190tis, což si myslim že ještě není tolik aby byl v háji a naftu jen Shell V-Power
Studené starty oct.1.9tdi 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Studené starty oct.1.9tdi 81kw
Zdravím všechny, už jsem to tady řešil několikrát ale bez výsledku. Když startuju studenej motor ráno a je chladno cca 7 a míň tak to nestartuje na krc ale až na několikáte pootočení motoru a když mrzne tak to tendenci nejřív si jen blafnout a pak naskočí. Měnil už baterku, startér, čidlo teploty, seřízenej předvsřik, svíčky jsem měnil jako první ale bez úspěchu, koukal jsem na lištu jestli dává proud na svíce o.k., jen mě napadlo jestli nemůže být načatý relé 109 že někdy sepne a někdy třeba ne nebo svíce ( bosch - obyč)zhavěj dýl než a nerozpálej se na tolik aby to chytlo. V mrazech nažhavuju 2x aby chytla o trochu líp. Byl jsem v servisech ale nikdo neporadil nic konkrétního
Motor má navrtíno 190tis, což si myslim že ještě není tolik aby byl v háji a naftu jen Shell V-Power

Motor má navrtíno 190tis, což si myslim že ještě není tolik aby byl v háji a naftu jen Shell V-Power
to je pravda, ale pisal ze ked dvakrat nažhví, tak je to lepšie. Tak som myslel na dobu žhavenia.Problám je ale asi naozaj niekde inde.[/quote]Tomasvw píše:Zhaveni nema s tim nic spolocne lebo u tycto motorom s priamim vstiekovanim zhvavi az ked je teplota nisia ako 5 stupnov
Aj keby 10x zapol klucik a vypol tak stym nic spolocne zhavenie nema lebo ani 20x nebude zhavit, tomu ver ze inde bude problem, ja mam s tym tiez problem a uz som presiel vsetko co sa len da ale zatial funguje iba jedno pri startovani slapnem na plynovi pedal.
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Mě tohle dělá oktávka taky poslední co se neměnilo je čepadlo .. má to souvislost i s množstvím nafty v nádrži když je uplně plná tak se to zdá být lepší, je tam asi někde netěsnost přímo v čerpadle, v hadičce je jen malá vzduchová bublinka takže nafta nepadá, tlaky mě měřil Milan byly OK ale chtělo by je asi změřit za upně studeneho motoru těsně před tím studeným startem ..., ještě mě napadá nastavovač množství paliva žě si dělá co chce, zkus startovat přímo na otočení bez jakýhokoliv čekání, to někdy naskočí pěkně a nebo zase až po zhasnutí i kontrolky airbagu případně až po 10s to taky většinou naskočí o dost líp, pokud startuju klasika hned jak zhasnou prostřední tři kontrolky tak to chytne vždy blbě ...
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
A myslíte že by mohlo dělat to relé 109??
Zhavení mi kontrolka svítí tak cca 2 až 4 vteřiny podle teploty mrazu.
jinak teplej motor chytá dobře. ještě mě napadla jedna věc jestli by nechtěli vyčistit vstřiky ale to mi ve škodovce řekli že se nic takového nedělá ani neseřizuje, tak jsem z toho nějakej blbel
Zhavení mi kontrolka svítí tak cca 2 až 4 vteřiny podle teploty mrazu.
jinak teplej motor chytá dobře. ještě mě napadla jedna věc jestli by nechtěli vyčistit vstřiky ale to mi ve škodovce řekli že se nic takového nedělá ani neseřizuje, tak jsem z toho nějakej blbel
- 111toleďák
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 26 lis 2006, 23:39
- Bydliště: Morava
