klepot motoru a modry dym ARL

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

klepot motoru a modry dym ARL

Příspěvek od MiroMNE »

Cus lidi,

kamaradu na leon 1.9 ARL se negdy stava ze to kouri modrej dym a pritom ma nakej divnej zvuk motou, klepe tam neco.. na priklad je to zvuk jak u golf mk1 diesel (LOL)

nevite nahodou co by to mohlo bejt?
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

omletá vačka
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Co pomlouváš Golf l ? Ten měl sametový chod proti mlácení dnešních vibrátorů..

Co ti udělal? :)
nepropadat panice...
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

jericho-3 píše:Co pomlouváš Golf l ? Ten měl sametový chod proti mlácení dnešních vibrátorů..

Co ti udělal? :)
co jsem ty ja udelal? spis bych se ptal (noteeth) ze na me tak mluvis :)

Golf mk1 diesel klepe oproti novemu PD motoru.... tak jsem to srovnal jak to kamaradu na pd ma yvuk.... u mk1 je to zdravej zvuk a u PD

nis spatneho jsem nepsal o mk1 ...

boze tolik komplikace kvuli tomu

(wallbash)
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33714
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="MiroMNE"]

jak to dělá jen něgdy tak se prolém těžko hledá

co ostatní servis, filtry oleje sere se na to?
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

@milos...

auto ma koupene pred mesicem... vsechno delalo super, oleje servis vsechno udelane...

proste nedela to porad....
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33714
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak se na to vyprdni, až bude závada trvalejší,

může být omletá vačka jak píše ladas, horší vstřikovač, horší komprese jednoho válce

a někdy než řj zvládne korekci rovnoměrnosti chodu může dojít ke

klepecu a výhulu ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

MiroMNE píše:
jericho-3 píše:Co pomlouváš Golf l ? Ten měl sametový chod proti mlácení dnešních vibrátorů..

Co ti udělal? :)
co jsem ty ja udelal? spis bych se ptal (noteeth) ze na me tak mluvis :)

Golf mk1 diesel klepe oproti novemu PD motoru.... tak jsem to srovnal jak to kamaradu na pd ma yvuk.... u mk1 je to zdravej zvuk a u PD

nis spatneho jsem nepsal o mk1 ...

boze tolik komplikace kvuli tomu

(wallbash)
Sorry, byl to pokus o vtip, neber to osobně, ale asi ten poslechový Golf. 1. nebyl již v perfektním stavu.. :)
nepropadat panice...
hooq
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 09 zář 2010, 16:44

.

Příspěvek od hooq »

taky mi to dělalo na ARL občas, zničeho nic se to objevilo, ne že by se to postupně zesilovalo, prostě začalo klepat! jen druhý den to nedělalo, pak zase jo, pak ne, atd.. a byla to vačka plus věci okolo no
Čarda33
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2015, 11:35
Bydliště: Nove Mesto n/V

Příspěvek od Čarda33 »

Zdravím Vás všetkých kompetentných
Prosím ta Hooq , vedel by si my napísať ake veci k tomu to boli ? Zjavne mam rovnaký problém a už ma to štve , chcel by som stým dačo už porobiť. Vstreky som vymenil za nové , pretože sa to javilo podla VAG ako oni, ale problém pretrváva .

Písal som ti pre istotu aj PMku ;-)

Samozrejme sa môžu vyjadriť k danému problému aj ostatný kompetentný
Vopred díkes
ex. SEAT Leon 1.9tdi ASV 2001 chip_96kW , FR-paket
VW Golf IV 1.9tdi ARL 2003 - egr_OFF, chip_135kW, R32_paket - #GolFakeR
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

skus potočiť vačkou či sa zmenia korekcie vstrekov, napr na +3 alebo -3 (stupne v kanale 4)
Čarda33
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2015, 11:35
Bydliště: Nove Mesto n/V

Příspěvek od Čarda33 »

Dakujem , ale to už necham na mechanika , to si netrufnem asi . Mechanik pozeral aj vačku a už má niečo za sebou , je už ako on povedal "trochu obdraná" .

Popíšem pre istotu bližšie problém :

Motor za studena - štart bol super , žiaden problém , žiaden rachot z motora
Po prejdený nejakých km , auto zhasol odišiel som si kúpiť cigarety apod. proste 5min. záležitosť , naštartoval a rachot . Postupne rachot prestával až k normálnemu chodu motora .
po výmene dvoch vstrekov 2 a 3 (podla VAGu-strašné hodnoty počas rachotu) , dostavili sa a 4dni bol pokoj . Potom to začalo robiť aj bez znovu naštartovania , napr. trasa BA do PN , zastavil som a spozoroval som znova ten rachot . Prestalo ma to baviť , tak som dal komplet všetky vstreky zrepasovať . nahodili sa , nastavili a bach motor rachotí znova . Nie stále , ale iba občas .

Mechanik sa domnieva že by bolo dobré tú vačku vymeniť spolu s dvihátkami .

Už mám z toho hlavu v smútku :(
ex. SEAT Leon 1.9tdi ASV 2001 chip_96kW , FR-paket
VW Golf IV 1.9tdi ARL 2003 - egr_OFF, chip_135kW, R32_paket - #GolFakeR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“