VW Golf IV 1,6 16V AZD - nefunkční PZ brzda

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Aleš Veselý
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 22 srp 2016, 11:02

VW Golf IV 1,6 16V AZD - nefunkční PZ brzda

Příspěvek od Aleš Veselý »

Zdravím, mám problém s odvdušněním PZ kotoučové brzdy. Vůz je mého syna a jezdil delší dobu bez nebo s minimem brzdové kapaliny. Po mém návratu z nemocnice jsem zjistil únik na LZ brzdiči okolo pístu. Sehnal jsem tedy oba jiné a vyměnil je. Vše šlo v pohodě standartním způsobem / šlapáním / odvdušnit, nicméně pedál se při brždění neustále propadával.Vyměnil jsem tedy manžety v hlavním válci a začal jsem odvzdušňovat. LP,PP,LZ kolo v pohodě a PZ vůbec nic. Ani kapka, ani náznak tlaku. Takže kontrola trubky až k ABS a vše v pořádku průchozí. Vyzkoušel jsem brzdič při odpojené trubičce od ABS kompesorem natlačit a vše v pořádku - zabrzdil. Na okruh od ABS k PZ kolu jsem připojil kousek trubičky a přes hadičku do flašky jsem vyzkoušel zabrzdit. Ani kapka z ABS pumpy nevylezla, ostatní okruhy OK. Mám doma licencovaný PC VAG a jedině aktivací ABS čerpadla mi z toho PZ okruhu vyteklo nepatrné množství kapaliny. Tak jsem sehnal ABS z vrakáče, vyměnil ho, odvzdušnil celý systém a vše šlo úplně normálně. Dokonce to z toho PZ brzdiče krásně tekla po odvzdušnění čistá kapalina. Jenže problém s propadáním pedálu jsem tím nevyřešil a tak jsem si řekl, že to budou pravděpodobně přepouštěcí ventilky v hlavním válci / ty se nedají vyměnit / a tak jsem koupil nový hlavní brzdový válec. Vyměním ho, odvzdušnuji a opět z PZ brzdiče nic!! Pokud diagnostikou vybudím ABS čerpadlo, tak to PZ kolo normálně odvzdušním. Prohnal jsem tím přes VAGa asi půl litru kapaliny, vzduch dávno nejde, ale brzdič na pedál vůbec nereaguje jako když je ten okruh v jednotce ABS uzavřen. Nejde to ani odsávačkou brzd. kapaliny ani tlakem na hlavní válec. Ostatní okruhy fungují v ůplně normálně. V paměti závad nic není / ani po opatrném projetí vozu s tím nebrzdícím kolem / a zaráží mě, že to dělá to samé i s jinou jednotkou ABS /. Ještě mě napadlo odpojit baterii a pořád nic. Za 25 let jsem se s takovým problémem na žádném voze nesetkal, nemáte někdo podobnou zkušenost nebo řešení?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Lenochu spatne umistene tema, najdi si spravne tematicke zarazeni. Nebo snad s problemy s prostatou chodis k ocnimu? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“