seat altea 1,9 77 PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemusela to být přímá příčina, ale každopádně to napomáhá rychlejšímu opotřebení
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Kolik to má najato ? Majitel se nepochválil, kolik to má destruktivních koníků ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

Na BLS jsem to řešil 3x za 160 tis km, vždy smetené palce na vačce, zdvihátka KO. Uložení vačky jak panna. Měl jsem podezření na zvýšení výkonu, taky to jelo dost. Přistupoval jsem k tomu jako Huml, ale už jsem nechtěl investovat do odstranění tohoto neduhu. Nicméně to byla Caddy, na 5. st běžně do omezovače...kolik koní nevím, pro mne relativní údaj...
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Huml píše:nemusela to být přímá příčina, ale každopádně to napomáhá rychlejšímu opotřebení
pro mě je akorát novina že hdydra které pruží jako když jsou vytlačená tak necvakají,

stetoskjopem je ten zvuk téměř stejný jak na zdravém autě musím si ty uší ještě lépe vyladit, projeté hydro cvaká a je slyšet, že by to utlumil ten plastový ventildekl?

taky nechápu když ani jedni hydro nefachčí ten veltil se méně otevře a ty vřfukkové ještě promlácene a ten brutální výkon co ten motor předváděl jsem snad ještě nikdy neviděl to je jak bys šlapal na ručičku tachoměru tak to jelo jak raketa (LOL)

jinak těch závad a problémů máme stodou za poslední období na šaškec. ráno zavíráme balíme a jedem lodí do spitihnevi na vandr ;) spíme pod širákem u lodi (LOL)
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

U BLS se s tim setkavam často, omleta vacka, promackane hydra, na výkon nesahnuto.Kdyz vezmu svého pasika po 270tis hydra i vacka puvodni a přitom netknuta a ve stavu novoty, ani naznak opotrebeni..Hydra jsem menil defakto preventivne.
Dole fotky z Caddy, 180tis najeto, od nového, necipovano.


Obrázek

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) uiqjirka dne 25 srp 2016, 20:42, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já netvrdím, že je to přímo způsobeno tím čipováním, jen se to na tom určitě víc podepisuje a jak tu někdo psal, že to s čipováním absolutně souvislost nemá, tak já tvrdím, že souvislost tu je, proč to dělají hlavně výfuky je asi jasný, je možný, že i jízdní styl se na tom prostě podepisuje, jsou lidi určitě schopní ten motor zatěžovat neočipovanej stejně ba i víc jak někdo kdo v tom má o 30k navrch
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“