seat altea 1,9 77 PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kolik to má najato ? Majitel se nepochválil, kolik to má destruktivních koníků ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Na BLS jsem to řešil 3x za 160 tis km, vždy smetené palce na vačce, zdvihátka KO. Uložení vačky jak panna. Měl jsem podezření na zvýšení výkonu, taky to jelo dost. Přistupoval jsem k tomu jako Huml, ale už jsem nechtěl investovat do odstranění tohoto neduhu. Nicméně to byla Caddy, na 5. st běžně do omezovače...kolik koní nevím, pro mne relativní údaj...
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33602
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pro mě je akorát novina že hdydra které pruží jako když jsou vytlačená tak necvakají,Huml píše:nemusela to být přímá příčina, ale každopádně to napomáhá rychlejšímu opotřebení
stetoskjopem je ten zvuk téměř stejný jak na zdravém autě musím si ty uší ještě lépe vyladit, projeté hydro cvaká a je slyšet, že by to utlumil ten plastový ventildekl?
taky nechápu když ani jedni hydro nefachčí ten veltil se méně otevře a ty vřfukkové ještě promlácene a ten brutální výkon co ten motor předváděl jsem snad ještě nikdy neviděl to je jak bys šlapal na ručičku tachoměru tak to jelo jak raketa

jinak těch závad a problémů máme stodou za poslední období na šaškec. ráno zavíráme balíme a jedem lodí do spitihnevi na vandr


U BLS se s tim setkavam často, omleta vacka, promackane hydra, na výkon nesahnuto.Kdyz vezmu svého pasika po 270tis hydra i vacka puvodni a přitom netknuta a ve stavu novoty, ani naznak opotrebeni..Hydra jsem menil defakto preventivne.
Dole fotky z Caddy, 180tis najeto, od nového, necipovano.



Dole fotky z Caddy, 180tis najeto, od nového, necipovano.



Naposledy upravil(a) uiqjirka dne 25 srp 2016, 20:42, celkem upraveno 2 x.
já netvrdím, že je to přímo způsobeno tím čipováním, jen se to na tom určitě víc podepisuje a jak tu někdo psal, že to s čipováním absolutně souvislost nemá, tak já tvrdím, že souvislost tu je, proč to dělají hlavně výfuky je asi jasný, je možný, že i jízdní styl se na tom prostě podepisuje, jsou lidi určitě schopní ten motor zatěžovat neočipovanej stejně ba i víc jak někdo kdo v tom má o 30k navrch