Audi A4 B6 1.8T BFB rozvody

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

uiqjirka: Dakujem ti za velmi cennu radu. Na svojich autach a motorkach som za poslednych 10 rokov porobil kopec veci a stale vsetko fungovalo. Nie, nie som mechanik a ani nim byt nechcem, no proste ma to bavi a svojim rukam verim viac ako inym (pokial vsak cloveka nepoznam a viem, ze je majster). Auto je poskladane a vsetko slape ako ma. Tuto temu som vytvoril pretoze som to robil prvy krat a pre mna ucel splnila kedze Milos nakoniec poradil. Takze este raz ti dakujem za tvoj cas ale nabuduce proste moju temu preskoc, lebo poradit bud nevies alebo nechces a pokial si budem chciet precitat nejaky blby komentar, tak existuju fora kde ich je dost. Dakujem chlopi.
Audi A4 B6 1.8t
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak hlavně, že se povedlo.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

No jo to je hlavne. Inac trosicku sa zacalaza studena ozyvat retaz, tak postudujem vymenu a zhodnotim ci sa do toho pustim ja alebo budem musiet najst nejakeho fachmana. Nejake skusenosti s tym nemate chlapi?
Audi A4 B6 1.8t
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

este raz ti dakujem za tvoj cas ale nabuduce proste moju temu preskoc, lebo poradit bud nevies alebo nechces a pokial si budem chciet precitat nejaky blby komentar, tak existuju fora kde ich je dost.
V Tvém případě byl komentář nanejvýše trefný a rozhodně ne poslední.Od tebe radsi ani tebou opravenou sekacku. :roll:
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Ako myslis.
Audi A4 B6 1.8t
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no hlavně že ti to funguje

vytočit předek očmárat a přehodit rozvody dokáže kde kdo záleží na tom zda ti hodnoty napínáku dopadly kolem 8mm nebo jsi to asi vůbec neřešil ;)
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Celu vymenu som konzultoval s jednym kamosom aj ked len cez telefon a potom uz len prirucka. Pozrel som si k tomu este par videi kde to robili mechanici a podla toho som to robil. Musim postudovat ten napinak lebo o tom som nepocul alebo ak mas cas tak v skratke popis. Ono problem je ten ze zijem v zahranici a tu v okoli sa ojebava az rozum ostava stat. Das to vymenit do servisu, zaplatis neskutocne peniaze kedze servisy tu len za prehodenie kolies beru bezne 30 a viac eur a este ti tam nahadzu najlacnejsie sracky( alebo pre istotu nevymenia nic) a hotovo. Rozvodov som sa nechytal rad, ale tak aspon viem ze to mam vsetko vymenene ako ma byt.
Audi A4 B6 1.8t
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Teraz som pozeral ten navod a pokial myslis to, ze ci som kontroloval volu napinaku, tak to som robil tak ako je v popise.
Audi A4 B6 1.8t
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

KONNI píše:Teraz som pozeral ten navod a pokial myslis to, ze ci som kontroloval volu napinaku, tak to som robil tak ako je v popise.
ptal jsem se tě kolik ti vyšla ta vůle aĺe nenapsal jsi , ta se měří aby ten napínák měl co dál dělat , aby z toho nebyly kšandy ;)
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Tak nakoniec som tam vopchal 8mm vrtak a bola tam este mensia vola. Hruby odhad nieco do 8,5mm viac tam urcite nebolo. V manualy je rozmedzie od 6-10mm, takze som to dalej neriesil. Este som si kvoly tomu aj pripravky kupoval. Celkom pekne peniaze pytaju za ten hazet, tak som zvolil taku lacnejsiu variantu.
http://www.ebay.co.uk/itm/301476792562? ... EBIDX%3AIT
Audi A4 B6 1.8t
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

osmička je ok, víš já jen chtěl vědět jestli sy ty rozvody jen tak jen neočmáral a nenaškapařil, a zajimalse jejich seřízenám (wallbash)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

slovacek.milos píše:osmička je ok, víš já jen chtěl vědět jestli sy ty rozvody jen tak jen neočmáral a nenaškapařil, a zajimalse jejich seřízenám (wallbash)
tento motor je pěkný skurvystroj ;)
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Pred montazou mi bolo poradene, ze skor ako na rysky sa mam zamerat aby bol 1. valec urcite v HU tak som vybral sviecku a az prehnane som sa hral aby bol presne na tom spravnom mieste. A potom som uz pomalicky postupoval podla navodu. Momentove kluce mam(sice nie uplne profi ale ziaden lidl) tak som to aj dotahoval podla navodu. Ono ten centralny srob ma vyskolil. Povolil som tie styri inbusy a chcel som rozkyvat remenicu. Kurva tak nejak to neide. Tak som zobral kladivko a tak jemne som po nej poklepaval ale nic. Pozeram na ten srob a prisam bohu tam nebolo vidiet ziadnu sparu medzi podlozkou a remenicou. Tak som si vravel, ze asi na tomto motore musi ist dole aj centralny srob. A potom ako si ma upozornil tak som zbehol do garaze a trosku silnejsie poklepal po remenici a pozeram ta kurva sa pohla tak som ju odtial vykyval a bolo po probleme. Inac som vsetko pocistil poriadne a skladal.
Na forach som sa prave docital, ze su to schopne motory tak teraz neviem ako to myslis. Nemam o nom nejak vela nastudovane ale ked mam chvilu cas tak co to pozeram aby som vedel. Prvy servis vysiel na nejakych 550 euro a pokracujem dalej kedze to chcem dat do nejakeho schopneho stavu.
Audi A4 B6 1.8t
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="KONNI"] já se furt nedověděl jak si měřil ten napínák má ti tam vyjít vůle 8mm jinak je něco špatně, tady není automatická napánací kladka, je obyčejná stám dopínákem, a když máš velkou vůli přestane fachčit a mění se časování
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Ved presne tak ako je v manualy. Pri uplne stlacenom napinaku som zobral excenter, zatlcil na napinak, vytiahol zaistovaci kolik a pomaly pustal az pokial sa mi medzi telesom napinaka a napinaciu kladku nevosiel 8mm vrtak. Ked sa uz vosiel dotiahol som srobu kladky. Potom som motor pretocil o dve otacky a meral volu medzi telesom napinaka a kladkou. Vysla nieco okolo 8,5mm ako som uz pisal. Manual udava rozmedzie 6-10 mm.
Audi A4 B6 1.8t
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“