Peugot 309 diagnostika!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugot 309 diagnostika!!!
Kluci nevíte někdo postup vyblikání chybových kódů u Peugot 309 1,6i r.v. 1992??? A jejich seznam??? Mělo by tam být obsaženo asi 12 závad. Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak ještě jednou: majitelka mi uvedla, že auto mělo původně motor 1,4 ovšem podle kódu v kartě emisí HDZ by to měl být motor 1,1. Její synek tam nerval nynější 1,6. Podle mně tam použil vstřikovací jednotku z původního motoru, protože 1,6 mají trochu jiné co si tak vzpomínám. Bliknu to a pošlu sem foto, protože já jsem z toho volaaký zmatený.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
je na to i Diag, někde bych ho možná i našel ještě, byl to Peugeot TAD 99
https://www.google.cz/search?q=peugeot+ ... BKDjQOM%3A
Načte to ale i Delphi nebo Autocom, pokud máš přechodku, mělo to takovej velkej obdelníkovej štekr
nějak moc se tím ale nezalamuj, 25 let starý auto ve kterým se jistě hrabala kupa odborníků...tam to už asi nemá cenu
https://www.google.cz/search?q=peugeot+ ... BKDjQOM%3A
Načte to ale i Delphi nebo Autocom, pokud máš přechodku, mělo to takovej velkej obdelníkovej štekr
nějak moc se tím ale nezalamuj, 25 let starý auto ve kterým se jistě hrabala kupa odborníků...tam to už asi nemá cenu
Delphi sice mám, ale nemám tu přechodku, takže je mi to prd platný. A že se v tom hrabala půlka národa to máš asi pravdu, protože je to celé nějak spářené. Je tam problém ten, že motor jde na volnoběh houpavě až trhavě a při zatížení auto cuká. Svíčky byly černé, ve válcích tlaky poloviční, víčko rozdělovače zevnitř opálené, snímač polohy škrtící klapky vypadá taky v hajzlu. Klapku jsem vyčistil, svíčky vyměnil, takže se to trochu zlepšilo, ale nic moc. Navíc jak už jsem psal byl tam dříve motor 1,2 a teď je tam 1,6. No prostě kšeft jak sviňa.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak dnes už jsem se toho zbavil. Vyčistil jsem klapku, vyměnil svíčky, zapalovací káble, víčko rozdělovače, palec, seřídil jsem co šlo a vcelku to jede dobře jen ten volnoběh ještě kapku kolísá, ale to už lepší nebude. Když jsem to příjimal na sytič to mělo 3000ot a po zahřátí to kašlalo, chcípalo za jízdy cukalo... Paní byla spokojená vysolila 2,5 litru a nakonec se mi pochlubila, že to auto než dala ke mně přivezla z opravny. Údajně prý tam nechala 10000.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Romane, tohle je právě úděl soukromých mechánů. V servisu tyhle pelechy většinou vyhodí, tak skončí "někde v garáži", kde se hodina tak nepočítá a mechán často hájí svou čest, že ten sráč dá dohromady. Ale má nůž na krku, musí to být levné, rychlé a díly nejlépe aby použil svoje..Já chtít založit servis, tak najmu právě ty "garážisty.". Naštěstí mi to už nehrozí...
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice