sniženi zadní nápravy caddy/inca
Moderátoři: šulda, Moderátoři
sniženi zadní nápravy caddy/inca
Nemá někdo zkušenosti se snižování podvozku kde jsou listovevysoké, Jedná se o vůz Seat Inca,auto nevozí žádný náklad,zadek je komlet po repasu ale je to moc vysoké,díky za každou radu,odkaz,foto
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ja bych uvital i 10cmRolan píše:Nevím, jak konkrétně u tohohle auta, buď se přesadí náprava zespoda lisťáků nad ně, ale sníží se to o dost:
Nebo se udělá mezikus mezi nápravu a čep kola ve kterém se čep posune výš. Zároveň se rozšíří rozchod o tloušťku dvou mezikusů.
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Přesně tomuhle jsem se chtel vyhnout ale jina cesta asi není potřebuji ten zadek dát dolů,ve předu mam brzdy 312mm a když na to šlapnu staví se to na předek a to tam teď půjde motor s 250PS mam starou MK1
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm