BMW E46 330d dekat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

BMW_r píše:Váha vzduchu je OK. Vstřiky nevim, ale už vim co 1 vstřik stojí. A vzhledem k tomu, že jich je tam 6, tak musí bejt taky OK. :roll:
Já ti říkám , že máš problém jinde a ne v ucpaným katu. A taky hodně záleží jakou diagnostikou jsi se tam díval? ;) Aby jsi nebyl překvapenej :) Nakonec ti nejde tře ba regulace turba a to bude všechno :) jsou diagnostiky ,který u BMW kolikrát závadu vůbec nevidí. je dobrý to dělat min.Inpou v lepším disem
A jinak na BMW levný díly moc nejsou a pokud jsou ty vstřiky původní, tak ti garantuju , že jsou stejně po smrti. Udělěj si přepadovej test at víš kolik máš šetřit
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

A jinak na BMW levný díly moc nejsou a pokud jsou ty vstřiky původní, tak ti garantuju , že jsou stejně po smrti. Udělěj si přepadovej test at víš kolik máš šetřit

S cim ty ceny porovnavas? Co vim tak na BMW jsou ceny srovnatelny s jinymi srovnatelnymi vozy. Konkretne u vstriku je to dokonce skoro o tretinu levnejsi nez treba Audi (beru cenu originalu). A dalsi vec je ze nevim proc by meli byt vstriky po smrti? No a posledni vec je ze nechapu proc se snazis poradit nekomu neco co nechce, on auto spravovat nehodla, chce ho dokurvit a idealne nez se rozpadne uplne, prodat dal........
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Já nejsem žádnej opravář. Možná plácám nesmysle, ale v době kdy BMW dávalo comonrail, tak Audi podle mě dělalo rotačku. Ale je možný, že kecám. A pokud nekecám, tak ta cena vstřiku nového rotačky a CR je naprosto odlišná.Já nevím kolik z té doby stojí vstřik na AUdi? Ale vím kolik stojí na E46 150kw EU4. U toho BMW z vlastní zkušenosti vím , že jak to má k 200tis, tak ty vstřiky už prochcávají do přepadu.Ono to stále jede normálně, ale...... je to většinou poznat na teplým startu , že to nechytne na drc.Je jasný, že vstřiky se dají opravit(pokud to jde) a pak je cena 3 tis. Bohužel z vlastní zkušenosti vím , že co není z 99% originál, tak na tom BMW nic nevydrží a ty ceny jsou u E46 stále dost vysoko na to jak je to starý. Ale jak píšu já ceny zjištuju až něco potřebuju vyměnit a jestli je na Audi z těch let vstřik dražší jak natohle BMW, tak to by překvapilo i mě

A že je marný dotyčnýmu něco radit vím. se asi marně snažím o zázrak
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

Hezky jsi napsal ze placas nesmysly. Srovnavat cenu railovyho vstriku a rotacky je jeden z nich. Taky me udivuje tva naivita ohledne km co to ma nejeto:) Pokud nejezdis na mocuvku z vaseho mistniho JZD, vstriky vydrzi. Jezdi ke me x E60/61 na tacho maji vsechny vesmes okolo 200t, podle CBS intervalu to ale nejde pod 400 a u vsech puvodni striky a bez problemu. Krasne na techhle forech je, jak tu radi lidi co nemaji ani tuseni..... :)
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Nezlob se , ale tvrdit , že vstřik na audi je dražší jsi začal ty. proto jsem zmínil , že v té době v tom BMW byl CR a v Audi podle mě rotačka.Podle mě je ten na rotačku právě levnější jak na CR z té doby na BMW.
Jinak já mám na své E46 asi 400tis a říkej si co chceš, ale zdravý už rozhodně nejsou. Korekce jsou v normě, ale prochcávají vrchem a to už od těch zmíněných 250 tisíc. Jeden už jsem dokonce raději měnil. A na JZD nejezdím to je jen zaklínadlo , který se běžně na forech používá. Ale podle mě ten vstřik není nesmrtelnej a kor CR. Na rotačce jsem měl 200tis a vůbec nic jim nebylo, ale tu jsem měl od nova
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

To je panecku debata:) Myslim ze jsem ti taky uz napsal, ze nesrovnavam cenu predpotopniho vstriku z rotacky s cenou railoveho vstriku. Srovnavat se da pouze srovnatelne, snad to uz pochopis. A ohledne vstriku nehodnotim tve auto, ja jen napsal ze znam x aut ktere maji 400t + a vstriky jsou v pohode. Ze mas vstriky po smrti ty, neznamena ze to muzes takhle zobecnovat.
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Když řešíte cena vstřiků, tak je dobrý se zamyslet na cenou čerpadla BMW zřejmě CP1 vs Audi skvělé VP44 které rozdíl v ceně určitě rádo dožene :D :D

To že commonrail vstřik teče do přepadu je snad i z jeho konstrukce...
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

tak každej vstřik má přepad, ale nemůže to téct jak dunaj. Podle mě to má max." slzet" Aspoň ten novej co jsem tam dal se tak chová.
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kluci kdyby někdo potřeboval, mám doma CR čerpadlo z e46 330d 150kw rok 2004 , tehdy jsem je vyndal ze zadřenýho motoru kterej se měnil jako namašlenej, nechal jsem je v Diamosu zkontrolovat a přetěsnit asi za 3900, od tý doby je mám zabalený s ucpávkama v regálu, tak kdyby náhodou ;) , nechám za cenu té kontroly a přetěsnění..
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

ono se hlavně i s přepadového testu pozná celkem hovno. To, jak kvalitně vstřik práší pozná jedině stolice po jejich demontáži z motoru.

Takže přepadové testy a check korekcí si tu může každý dělat jak je libo, ale ani jedno z tohohle nevypovídá na 100% směrodatně o tom, jak ve skutečnosti vstřik funguje.

Celkem čumím, že tuhle podstatnou věc tady ani jeden z přítomných znalců a servisáků neuvedl na pravou míru... :roll:
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Tak to beru jako samozřejmost.. Kdo posuzuje stav vstřiků podle korekcí nebo přepadového testu si ten propálený píst zaslouží, za blbost :). Přepady mají smysl jen v případě, že se hledá důvod ztráty tlaku v liště
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

rosta tdi píše:Já nejsem žádnej opravář. Možná plácám nesmysle, ale v době kdy BMW dávalo comonrail, tak Audi podle mě dělalo rotačku. Ale je možný, že kecám. A pokud nekecám, tak ta cena vstřiku nového rotačky a CR je naprosto odlišná.Já nevím kolik z té doby stojí vstřik na AUdi? Ale vím kolik stojí na E46 150kw EU4. U toho BMW z vlastní zkušenosti vím , že jak to má k 200tis, tak ty vstřiky už prochcávají do přepadu.Ono to stále jede normálně, ale...... je to většinou poznat na teplým startu , že to nechytne na drc.Je jasný, že vstřiky se dají opravit(pokud to jde) a pak je cena 3 tis. Bohužel z vlastní zkušenosti vím , že co není z 99% originál, tak na tom BMW nic nevydrží a ty ceny jsou u E46 stále dost vysoko na to jak je to starý. Ale jak píšu já ceny zjištuju až něco potřebuju vyměnit a jestli je na Audi z těch let vstřik dražší jak natohle BMW, tak to by překvapilo i mě

A že je marný dotyčnýmu něco radit vím. se asi marně snažím o zázrak
co viem tak audi malo v svojom portfoliu CR-ko minimalne od roku 1999...to mali 3.3Tdi ;)
GIV var asz 4mot upraveny
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Hádka je zbytečná,problém je právě v té ceně, pokud chce mít člověk jistotu, že má vstřiky O. K. musí využít autorizovaný servis a tam pořádně zaplatit a přesto kolikrát nemá jistotu, zda jej nenatáhli nebo zda nelžou..Posuzovat vstřiky z rotačky z těmi z BMW je vtipe vylez. A proto také se tak preferuje přepadový test, který sice neřekne, jak vstřik ve skutečnosti práší, ale napoví, že už vstřik není žádný mladík..Tyhle problémy jsou právě u majitelů, kteří si koupí BMW a jinak mají hluboko do kapsy..A že u něho funguje hlavně vše origo je logické, je to moderní špičkový motor s výkonem, který nesnese žádný ojeb. Já mu fandím, nedávno jsem v zrcátku zahlédl jeho ledviny, uhnul jsem mu a jen jsem zahlédl že je to diesel a on nás přelétl jako raketa, jen to zasvištělo a majitelé TDI v koloně se jen nadechli..Udělal mi radost.... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „BMW“