Servisní náročnost 1,6 TDI

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ano, převodovka je stejná, takže žádný stres ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10331
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Je to podobné jako u jedničky Sharana. 81kW měla dvouhmotu, 66kW jednohmotu. Bez problémů to bylo záměnné.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Urcite bych koupil 2,0 .
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

v práci máme fleetové 1.6 TDi výbava žebrák a vstřikovače se dělali už na 3 vozech z 5 nájezdy cca 170 - 200 nechtěl bych ten motor
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2013, 10:05

Příspěvek od PepaZima »

Otazka jak piezo vstrik vydrzi po mechanicke strance i za predpokladu ze se tankuje kvalitni nafta + aditiva + vymena palivoveho filtru kazdych 15tis km napr
zizalak píše:v práci máme fleetové 1.6 TDi výbava žebrák a vstřikovače se dělali už na 3 vozech z 5 nájezdy cca 170 - 200 nechtěl bych ten motor
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
TomKala222
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2015, 13:49

Příspěvek od TomKala222 »

V práci 4x O2 FL rv. od 2011 do 2012 1.6 TDI 77kw, najeto 110 a postupně až na 160k km, zatím bez problémů. Klasika servis v Porsche Brno, servisní interval po 30tis km. Vlastním 2.0 TDI 103kW CFHC, a rozdíl je brutální, hlavně mi připadá, že 1.6 je strašně hlučná a má dlouhou převodovku. Ale na takový nenáročný jezdění OK, žádnej trhač asfaltu to není, ale zas na druhou stranu, jak se říká služební auto je nejrychlejší (LOL)
Za mě určitě 2.0 TDI 103kW :o
Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Mě se nelíbí ta zadní náprava ala 0l, na těch 1,6tdickach :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Klikovku má až OIII, všechny OII mají multilink.
1.6 Tdi v OIII je úplně jinej motor než v OII.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tak to mě nenapadlo že může někdo koupit 0ll v 1.6 tdi (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

toby66kw píše:Mě se nelíbí ta zadní náprava ala 0l, na těch 1,6tdickach :roll:
u trojkový ofce je klika i u dvoulitru, takže tam si nepomůžeš... jedině RS nebo 4-kola mají mulťák :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

turbo kamna power píše:
toby66kw píše:Mě se nelíbí ta zadní náprava ala 0l, na těch 1,6tdickach :roll:
u trojkový ofce je klika i u dvoulitru, takže tam si nepomůžeš... jedině RS nebo 4-kola mají mulťák :)
Nebo G7 2.0Tdi,,, je ta retro náprava na hovno nebo je to jen má fobie :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Většina řidičů to stejně nepozná, nebo je jim to jedno a na servis je to jednodušší.
Když do E Mercedesu začali dopředu dávat obyčejný MacPherson, tak to taky málokomu vadilo :)
toby66kw píše:Tak to mě nenapadlo že může někdo koupit 0ll v 1.6 tdi (LOL)
Někdy jsem zabržděnej, tak mi prosím vysvětli co jsi tím myslel? :o
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Pokud je ve stejném autě i jednodušší motor . Nevím proč kupovat problém .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Už ti rozumím :)
Bohužel, když chceš mladší ročník, facelift a diesel, tak se commonrailu nevyhneš. Bosch v 2.0 bude asi spolehlivější, ale zbytek motoru je u II. generace 2.0 konstrukčně stejnej jako v 1.6
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“