Předvstřik- teplota motoru ALH/ASV třeba někdo poradí ...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michal3137
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 07 dub 2012, 08:40
Odpovědi: 0

Předvstřik- teplota motoru ALH/ASV třeba někdo poradí ...

Příspěvek od michal3137 »

Ahoj chlapi, třeba někdo ví, poradí.......

Mám OI ALH -66 předělaná no čistokrevnou 81 ASV ( soft koncové 12CL + nové vstřky serie ASV+turbo ASV- 11 ne9 ) a jde mi o to dlouho jsem jezdil s čidelm teploty chladící kapaliny, které ukazuje při plném zahřátí jen cc 82 stupňů.
V zimě mi přišel motor hodně tvrdý( než se fakt zahřál ) a řekl bych, že i turbo s tím má při malém zatížení o dost víc pískající projev, tak jsem koupil nové čidlo, které ukazuje +- přesně(při zahřátí přesně 90 ).
Ač by prý po 80 stupních už neměl být rozdíl podle map, motor se chová trochu jinak - nereguje při malém přidání hned tak na plyn, ale možná je chlup silnější kolem 2 tis ot. jinak bych řekl, že výkonově je asi lepší zas s tím čidelem co ukazuje o chlup míň-
s tím se mi právě v létě trochu víc i líbí projev motoru je sice a něco tvrdší ale tak nějak dobře a co se mi ještě líbí ta rychlejší reakce na plyn - prostě přidám prudce za 1 na suchém asfaltu a hodně často prohrábne( to s čidelm co ukazuje 90 neudělá ) a i na další rychlosti
je ta bezprostřední reakce lepší. Jde mi o to proč je v tom rozdíl když při zahřátí by neměl být už
a jestli to motoru nějak neškodí. Jinak TDI GRAF mám přesně na středu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33716
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud do toho motoru vrtáš mohou se dít věci nepochopitelné

nebo https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... c_FDYzyghw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

řešíš kraviny ;)
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

Kup si ješte nový termostat at máš vetší zábavu :D
Jinak si zmeř předvstřik vagem ne? A uvidíš jesti je v toleranci tak je vše jak má být :)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Motor ASV má "tvrdší" chod než modely s rotačním čerpadlem před ním, protože na něm byly provedeny výraznější změny. Zejména se zvýšil vstřikovací tlak paliva. Změnu čidla teploty chl. kapaliny s pracovní teplotou z 82°C na 90°C bys neměl na chodu motoru vůbec poznat. Sníží se Ti však mírně spotřeba paliva. Asi o necelých 10% na volnoběhu. Čím vyšší je pracovní teplota, tím je větší účinnost motoru a tudíž nižší spotřeba.
Já bych to také vůbec neřešil.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5094
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Dej předvstřik na čistokrevném ASV 48.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
michal3137
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 07 dub 2012, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal3137 »

díky díky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“