Ahoj chlapi, třeba někdo ví, poradí.......
Mám OI ALH -66 předělaná no čistokrevnou 81 ASV ( soft koncové 12CL + nové vstřky serie ASV+turbo ASV- 11 ne9 ) a jde mi o to dlouho jsem jezdil s čidelm teploty chladící kapaliny, které ukazuje při plném zahřátí jen cc 82 stupňů.
V zimě mi přišel motor hodně tvrdý( než se fakt zahřál ) a řekl bych, že i turbo s tím má při malém zatížení o dost víc pískající projev, tak jsem koupil nové čidlo, které ukazuje +- přesně(při zahřátí přesně 90 ).
Ač by prý po 80 stupních už neměl být rozdíl podle map, motor se chová trochu jinak - nereguje při malém přidání hned tak na plyn, ale možná je chlup silnější kolem 2 tis ot. jinak bych řekl, že výkonově je asi lepší zas s tím čidelem co ukazuje o chlup míň-
s tím se mi právě v létě trochu víc i líbí projev motoru je sice a něco tvrdší ale tak nějak dobře a co se mi ještě líbí ta rychlejší reakce na plyn - prostě přidám prudce za 1 na suchém asfaltu a hodně často prohrábne( to s čidelm co ukazuje 90 neudělá ) a i na další rychlosti
je ta bezprostřední reakce lepší. Jde mi o to proč je v tom rozdíl když při zahřátí by neměl být už
a jestli to motoru nějak neškodí. Jinak TDI GRAF mám přesně na středu.
Předvstřik- teplota motoru ALH/ASV třeba někdo poradí ...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 dub 2012, 08:40
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33716
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud do toho motoru vrtáš mohou se dít věci nepochopitelné
nebo https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... c_FDYzyghw
nebo https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... c_FDYzyghw
Motor ASV má "tvrdší" chod než modely s rotačním čerpadlem před ním, protože na něm byly provedeny výraznější změny. Zejména se zvýšil vstřikovací tlak paliva. Změnu čidla teploty chl. kapaliny s pracovní teplotou z 82°C na 90°C bys neměl na chodu motoru vůbec poznat. Sníží se Ti však mírně spotřeba paliva. Asi o necelých 10% na volnoběhu. Čím vyšší je pracovní teplota, tím je větší účinnost motoru a tudíž nižší spotřeba.
Já bych to také vůbec neřešil.
Já bych to také vůbec neřešil.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5094
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5