Deawoo matiz neběží správně

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Deawoo matiz neběží správně

Příspěvek od pitypaldy »

Zdravím

mám Deawoo matiz 0.8 benzin jde na 2 válce 1 válec když odpojím kabel z civky tak se chod motoru nezmění svíčka v kábelu háže jiskru. vstřik je nový. chybový kod diagnostika napsala P0300


další poznatky
pokud odpojím 2 a 3 válec a nastartuji matize pouze na ten 1první válec tak běží. Takže

svíčky nové
cívka nová
kabely ok
2 vstřiky nové

z výfuku jde voda ,tak mě napadá jestli by nenohlo být narušené těsnění pod hlavou a neprosakovala voda do válce ....co si o tom myslíte ???
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vyheveruj jedno přední kolo dej tam pětku a toč s kolem jestli natočí tře stejné komprese se stejným odporem toč je víckrát, pak napiš


kabely jsou taky ošemetné umí cukat i neházet jikru přičemž když máš svíčku venku zdá se to jakoby ok
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Tlak paliva ? Komprese?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

seřiď ventily!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

S O.15mm
V 0,30 mm
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hlavně to chce vědět jak (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

slovacek.milos píše:vyheveruj jedno přední kolo dej tam pětku a toč s kolem jestli natočí tře stejné komprese se stejným odporem toč je víckrát, pak napiš


kabely jsou taky ošemetné umí cukat i neházet jikru přičemž když máš svíčku venku zdá se to jakoby ok
Dával jsem i kabely nove BLUE PRINT od jiné značky jsem je nesehnal
tlak paliva jsem změřil 2.8 čerpadlo vyčištěné na ty vůle jsem myslel, ale bohužel jsem se k tomu ještě nedostal. Auto mám pouze o víkendu na opravu, protože musí jezdit majitelka do práce.

Ještě jsem vyčetl těsnění pod saním, ale to by prý měla ubývat voda

Jinak voda jde z výfuku ale nevypadá to, že by mizela
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

Ještě jsem vyčetl těsnění pod saním, ale to by prý měla ubývat voda (crazy)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="pitypaldy"][quote="slovacek.milos"] jinak jsem si vzpoměl na stejný případ, je to víc let,

komprese, vstřiky na vyčistění, jeden stříkal asi o 35 procent méně, zapalovací modul mový i kabely a svíčky, možná nějaké zlepšení ale pořád na dva a žralo to jak tank, navíc mu upadl zadní díl výfuku a nějaký servis se nikdy nekonal jen jízda vpřed, víc jsem nestihl byl to dovolenkář a jel domů,

ventilama nebo ohoblovanou vačkou jsme se nestihli zabývat,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

letos jsme měli podobné vozítko ale čtyřválcové za pět minut po startu vynechávání všech válců,

osciloskopář to měl skoro měsíc a prokázal že je vše v pořádku, ukázal nám vščechny ty krucánky že mají správný průbeh ve správnou dobu a motor přesto vynechává,

vyměnili jsme olej který byl podle mě normální a efekt zmizel už to půl roku jezdí ok
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

slovacek.milos píše:letos jsme měli podobné vozítko ale čtyřválcové za pět minut po startu vynechávání všech válců,

osciloskopář to měl skoro měsíc a prokázal že je vše v pořádku, ukázal nám vščechny ty krucánky že mají správný průbeh ve správnou dobu a motor přesto vynechává,

vyměnili jsme olej který byl podle mě normální a efekt zmizel už to půl roku jezdí ok
Dnes Jsem seřídil ventily a chod motoru se bohužel nezměnil. Po odpojení výfuku také stále stejné. Pro jistotu jsem na hrubo nastavil žlábek na řemenici kliky na nulu, jenž je na plastovém krytu motoru a zdá se mi, že značka na vačkovém kole není na 12h. ale o zub dopředu. Až dostanu o víkendu zase autíko na opravu,tak zkusím sundat řemenici a nastavit přesně kliku na značku ( nevím jestli se dá té značce na plastu věřit ) Značku pro vačkové kolo jsem nenašel.

Dá se nějak proměřit Lamda sonda? Má to 2 sondy, před a za katalyzátorem

Díky za rady
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus ještě schválně točit motorem a dívat se, jestli náhodou není omletá vačka dokulata a neotevře ventil,hlavně u toho válce co nepálí
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

slovacek.milos píše:zkus ještě schválně točit motorem a dívat se, jestli náhodou není omletá vačka dokulata a neotevře ventil,hlavně u toho válce co nepálí
jasny podívám se.... co ty lamdy dá se s tím něco dělat?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dá se měřit napětí, napojit diagnostiku, nebo pro začátek jen odpojit co bude
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

slovacek.milos píše:zkus ještě schválně točit motorem a dívat se, jestli náhodou není omletá vačka dokulata a neotevře ventil,hlavně u toho válce co nepálí
tak jsem zkontroloval rozvody v pořádku, byl jsem na emisích a tam mi řekli, že je směs příliš bohatá, hlavně na volnoběh ve vysokých otáčkách jsou prý hodnot v pořádku

co jsem postřehl, že auto za studena fakt nechce vůbec jet a jen se ohřeje, tak to alespoň drobet jede
Odpovědět

Zpět na „Daewoo“