Auto ma snahu popojet při řazeni-po opravě spojky prevodovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Auto ma snahu popojet při řazeni-po opravě spojky prevodovky
Cau, Leon 2004 1.9 tdi 110kw ARL, dal jsem komplet novou spojku (setrvak, preoblozena lamela hds 57, pritlacak, ložisko)-sachs
K tomu jsem dával na opravu vymackany obal prevodovky.
Problem je takovy ze kdyz dávám jedničku, auto ma snahu popojet, jak je zařazeno tak uz nic.. Napada vas neco ? Po dvou týdnech jsem auto složil a ted zas tohle:-/...
Diky
K tomu jsem dával na opravu vymackany obal prevodovky.
Problem je takovy ze kdyz dávám jedničku, auto ma snahu popojet, jak je zařazeno tak uz nic.. Napada vas neco ? Po dvou týdnech jsem auto složil a ted zas tohle:-/...
Diky
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Odpovědi: 0
Taky bych se přikláněl právě ke vzduchu ve spojkovém válci. Nechci nabourávat toto téma, ale vypadá že to bude rychle vyřešený tak bych vznesl dotaz na místní odborníky. Trochu z jiného soudku, třeba někdo zná a poradí.
Jde o Zetor 9540, UŘ III - r.v. asi 1996, takovej předchůdce Fortery. Na jaře jsem udělal komplet repas po koupi, převodovka byla přímo v Zetoru, i s násobičem. Problem kterej se vyskytuje je dost obdobný, jak popisuje F.ERESO - při snaze o řazení na místě má traktor snahu popojíždět, vlastně normálně popojíždí pokud nestojí v kopci. Rychlost tam nejde zaboha dát, jen se celý traktor unáší přes synchrony (které jsou nové). Pokud je traktor v pohybu tak všechno OK, jen ty rozjezdy. Je tam klasický suchá spojka, ovládání hydraulicky bez možnosti seřizování jak na válci pod pedálem, tak na válci u spojky. Všude pevný táhla. Odvzdušněno několikrát, vzduch z toho nejde. Válec u spojky je nový.
Jde o Zetor 9540, UŘ III - r.v. asi 1996, takovej předchůdce Fortery. Na jaře jsem udělal komplet repas po koupi, převodovka byla přímo v Zetoru, i s násobičem. Problem kterej se vyskytuje je dost obdobný, jak popisuje F.ERESO - při snaze o řazení na místě má traktor snahu popojíždět, vlastně normálně popojíždí pokud nestojí v kopci. Rychlost tam nejde zaboha dát, jen se celý traktor unáší přes synchrony (které jsou nové). Pokud je traktor v pohybu tak všechno OK, jen ty rozjezdy. Je tam klasický suchá spojka, ovládání hydraulicky bez možnosti seřizování jak na válci pod pedálem, tak na válci u spojky. Všude pevný táhla. Odvzdušněno několikrát, vzduch z toho nejde. Válec u spojky je nový.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Odpovědi: 0
Hele s tím zetorem,když zastavíš jde kvalt vytáhnout v pohodě?Nebo.se.to pořad unáší?Není to jen o velké setrvačnosti kol v převodovce?Na proximě taky musím počkat než se kolo zpomalí abych zařadil.Je lepší počkat než to tam rvát a hoblovat synchrony. A jakej si do toho dával olej do skříně?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Odpovědi: 0
Vytáhnout jde krásně, jakmile jedu tak všechno v pohodě. Jen rozjezdy z místa jsou problem. Nepříjemný je to obzvlášť při práci s nakladačem, kdy střídám jen jedničku se zpátečkou. Dvakrát sešlápnout spojku s lehkým meziplynem a padne to tam krásně.
Olej přesně podle normy, od prodejce dílů jsem si sehnal co tam má přijít a koupil od Valaru UTTO 10W30
Olej přesně podle normy, od prodejce dílů jsem si sehnal co tam má přijít a koupil od Valaru UTTO 10W30