Auto ma snahu popojet při řazeni-po opravě spojky prevodovky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Auto ma snahu popojet při řazeni-po opravě spojky prevodovky

Příspěvek od F.ERESO »

Cau, Leon 2004 1.9 tdi 110kw ARL, dal jsem komplet novou spojku (setrvak, preoblozena lamela hds 57, pritlacak, ložisko)-sachs
K tomu jsem dával na opravu vymackany obal prevodovky.
Problem je takovy ze kdyz dávám jedničku, auto ma snahu popojet, jak je zařazeno tak uz nic.. Napada vas neco ? Po dvou týdnech jsem auto složil a ted zas tohle:-/...
Diky
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

ja som mal niečo podobne na oktavke a bola slabo odvzdušnena spojka
BMW e39 525tds
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3647
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A jde tam ten kvalt lehce, nebo těžko? Zuby neštrejchnou? A zpátečka se chová stejně?
Oct asv 2000, DieselPower
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

suchá mrkev
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

S tim odvzdusnenim mi to uz rikal kamos.. Tak jedine zkusit to poradne odvzdusnit tlakem.. Rychlost jde vcelku lehce, nějaký odpor tam je.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3647
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Řazení zpátečky se chová jak? Stejně jako jednička? A co ta mrkev?
Oct asv 2000, DieselPower
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Na všechny rychlosti jde cítit jakoby chtelo auto popojet, ale nejvic na jedničku, logicky pac je tam nej převodový poměr.. Mrkev je myšlena hřídel prevodovky? Ano namazana tukem
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Taky bych se přikláněl právě ke vzduchu ve spojkovém válci. Nechci nabourávat toto téma, ale vypadá že to bude rychle vyřešený tak bych vznesl dotaz na místní odborníky. Trochu z jiného soudku, třeba někdo zná a poradí.
Jde o Zetor 9540, UŘ III - r.v. asi 1996, takovej předchůdce Fortery. Na jaře jsem udělal komplet repas po koupi, převodovka byla přímo v Zetoru, i s násobičem. Problem kterej se vyskytuje je dost obdobný, jak popisuje F.ERESO - při snaze o řazení na místě má traktor snahu popojíždět, vlastně normálně popojíždí pokud nestojí v kopci. Rychlost tam nejde zaboha dát, jen se celý traktor unáší přes synchrony (které jsou nové). Pokud je traktor v pohybu tak všechno OK, jen ty rozjezdy. Je tam klasický suchá spojka, ovládání hydraulicky bez možnosti seřizování jak na válci pod pedálem, tak na válci u spojky. Všude pevný táhla. Odvzdušněno několikrát, vzduch z toho nejde. Válec u spojky je nový.
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

křivá lamela
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Hazivost, ktera vznikne tim cpanim motoru na prevodovku.Tahle myslenka uz byla a nejspis mas pravdu :/
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3701
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Hele s tím zetorem,když zastavíš jde kvalt vytáhnout v pohodě?Nebo.se.to pořad unáší?Není to jen o velké setrvačnosti kol v převodovce?Na proximě taky musím počkat než se kolo zpomalí abych zařadil.Je lepší počkat než to tam rvát a hoblovat synchrony. A jakej si do toho dával olej do skříně?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Vytáhnout jde krásně, jakmile jedu tak všechno v pohodě. Jen rozjezdy z místa jsou problem. Nepříjemný je to obzvlášť při práci s nakladačem, kdy střídám jen jedničku se zpátečkou. Dvakrát sešlápnout spojku s lehkým meziplynem a padne to tam krásně.
Olej přesně podle normy, od prodejce dílů jsem si sehnal co tam má přijít a koupil od Valaru UTTO 10W30
astra-11
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 20 led 2012, 20:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Pha

Příspěvek od astra-11 »

vysoká lamela!
Cus
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Zkusit na prasaka trochu prismahnout lamelu. Myslim ze je moc "tlusta"
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
TRULI 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od TRULI 1 »

Bude mu to chvíľu fungovať ale. za chvíľu mu bude pri pohybe sklbat a podtrhavat pri rozbehu
Slovensko
VW Passat B7
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“