Auto ma snahu popojet při řazeni-po opravě spojky prevodovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Auto ma snahu popojet při řazeni-po opravě spojky prevodovky
Cau, Leon 2004 1.9 tdi 110kw ARL, dal jsem komplet novou spojku (setrvak, preoblozena lamela hds 57, pritlacak, ložisko)-sachs
K tomu jsem dával na opravu vymackany obal prevodovky.
Problem je takovy ze kdyz dávám jedničku, auto ma snahu popojet, jak je zařazeno tak uz nic.. Napada vas neco ? Po dvou týdnech jsem auto složil a ted zas tohle:-/...
Diky
K tomu jsem dával na opravu vymackany obal prevodovky.
Problem je takovy ze kdyz dávám jedničku, auto ma snahu popojet, jak je zařazeno tak uz nic.. Napada vas neco ? Po dvou týdnech jsem auto složil a ted zas tohle:-/...
Diky
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Taky bych se přikláněl právě ke vzduchu ve spojkovém válci. Nechci nabourávat toto téma, ale vypadá že to bude rychle vyřešený tak bych vznesl dotaz na místní odborníky. Trochu z jiného soudku, třeba někdo zná a poradí.
Jde o Zetor 9540, UŘ III - r.v. asi 1996, takovej předchůdce Fortery. Na jaře jsem udělal komplet repas po koupi, převodovka byla přímo v Zetoru, i s násobičem. Problem kterej se vyskytuje je dost obdobný, jak popisuje F.ERESO - při snaze o řazení na místě má traktor snahu popojíždět, vlastně normálně popojíždí pokud nestojí v kopci. Rychlost tam nejde zaboha dát, jen se celý traktor unáší přes synchrony (které jsou nové). Pokud je traktor v pohybu tak všechno OK, jen ty rozjezdy. Je tam klasický suchá spojka, ovládání hydraulicky bez možnosti seřizování jak na válci pod pedálem, tak na válci u spojky. Všude pevný táhla. Odvzdušněno několikrát, vzduch z toho nejde. Válec u spojky je nový.
Jde o Zetor 9540, UŘ III - r.v. asi 1996, takovej předchůdce Fortery. Na jaře jsem udělal komplet repas po koupi, převodovka byla přímo v Zetoru, i s násobičem. Problem kterej se vyskytuje je dost obdobný, jak popisuje F.ERESO - při snaze o řazení na místě má traktor snahu popojíždět, vlastně normálně popojíždí pokud nestojí v kopci. Rychlost tam nejde zaboha dát, jen se celý traktor unáší přes synchrony (které jsou nové). Pokud je traktor v pohybu tak všechno OK, jen ty rozjezdy. Je tam klasický suchá spojka, ovládání hydraulicky bez možnosti seřizování jak na válci pod pedálem, tak na válci u spojky. Všude pevný táhla. Odvzdušněno několikrát, vzduch z toho nejde. Válec u spojky je nový.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Hele s tím zetorem,když zastavíš jde kvalt vytáhnout v pohodě?Nebo.se.to pořad unáší?Není to jen o velké setrvačnosti kol v převodovce?Na proximě taky musím počkat než se kolo zpomalí abych zařadil.Je lepší počkat než to tam rvát a hoblovat synchrony. A jakej si do toho dával olej do skříně?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Vytáhnout jde krásně, jakmile jedu tak všechno v pohodě. Jen rozjezdy z místa jsou problem. Nepříjemný je to obzvlášť při práci s nakladačem, kdy střídám jen jedničku se zpátečkou. Dvakrát sešlápnout spojku s lehkým meziplynem a padne to tam krásně.
Olej přesně podle normy, od prodejce dílů jsem si sehnal co tam má přijít a koupil od Valaru UTTO 10W30
Olej přesně podle normy, od prodejce dílů jsem si sehnal co tam má přijít a koupil od Valaru UTTO 10W30