ukroucene poloosy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Libor Hanzal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Matesfox je vyjimka potvrzujici pravidlo 

No vida, takze predpokladam, ze "pouze" kvalitni pneumatiky (slicky nebo tak), nic, co by se "zvejklo" ... nebo se mylim?Uh-Tech píše:Ano na fotkách je Leon 4x4... keramika a 600nm.. Pro Foresta-na pneu 225/45/17
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tak určitě..to se ví že takové gumy tomu dají pořádně zabrat..,ale když jde o čas na sprintu.. na závodech stím člověk musí počítat že se muže cokoliv přihodit... ale gumy negumy řeknu vam že nejaký ten homo nebo unašeč jsem protočil už i na vysokém profilu na zimákách
Leon ARL 4x4 3?? PS 1/4mile 12,6 EX
Golf ASZ 2?? PS
ASV 2??PS EX
Fordeo Kombajn 1.8TDělník EX
OOOO 4f 3.0tdi quattro 176kw
OOOO 8L ARL 4X4 ??? PS 1/4mile 12,2s
Zástavby turba,svařím cokoli...
Golf ASZ 2?? PS
ASV 2??PS EX
Fordeo Kombajn 1.8TDělník EX
OOOO 4f 3.0tdi quattro 176kw
OOOO 8L ARL 4X4 ??? PS 1/4mile 12,2s
Zástavby turba,svařím cokoli...
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, paklize Ti jde o lepsi cas na sprintu, kup si poradny pneu - to je proste. Ani pouziti zimaku nepomuze. Je potreba opravdova kvalita pro sprinty urcene pneu, protoze klasicke pneu se proste nezvejknou. A pokud nekdo nevi co si pod tim predstavit, zde prikladam video.Uh-Tech píše:Tak určitě..to se ví že takové gumy tomu dají pořádně zabrat..,ale když jde o čas na sprintu.. na závodech stím člověk musí počítat že se muže cokoliv přihodit... ale gumy negumy řeknu vam že nejaký ten homo nebo unašeč jsem protočil už i na vysokém profilu na zimákách
Ono jde nejen o to, ze se zvejknou, ale ze diky tomu, jak jsou "podhustene" (relativni, v porovnani s temi beznymi), tak odstredivou silou zvetsuji svuj vnejsi obvod a tim i navysuji dosazenou maximalni rychlost.
Z tech, kteri je pouzivali tak si vybavuji pouze Dieselpower na Zlatce a nebo Mirulu na Octavce.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
njn ale to je jen a pouze na závody, nikoliv do běžného provozu, protože bys na tom nachytal všechen bordel, kterej by ti nakonec tu měkou směs prořezal. Takový pneumatiky vydrží max 400km, protože jsou extra lepivé a guma ulpívá na povrchu asfaltu.
"Podhuštěné" jsou taky kvůli zahřátí, kdy se zahřeje vzduch uvnitř a zvětší tak svůj tlak. Zvětšení délky oběhu kola zvětšením průměru otáčení kola je něco jako kdybys měl v převodovce ještě jeden převodový stupeň navíc, ale tím se zvýší odpor na motoru a tím způsobí větší sílu kterou musí zvládnout předat homokiněťák.
"Podhuštěné" jsou taky kvůli zahřátí, kdy se zahřeje vzduch uvnitř a zvětší tak svůj tlak. Zvětšení délky oběhu kola zvětšením průměru otáčení kola je něco jako kdybys měl v převodovce ještě jeden převodový stupeň navíc, ale tím se zvýší odpor na motoru a tím způsobí větší sílu kterou musí zvládnout předat homokiněťák.
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vsak ver nebo ne, ale ty pneu ani pro bezny provoz nejsou nejen urcene/homologovane ale dokonce ani pouzitelne. O tech 400 km nevim, nicmene, vezmu-li, ze by to znamenalo, ze by to vydrzelo 40 ucasti po 15 sprintech (akci), tak je to vice nezli dostatecne.WOB píše:njn ale to je jen a pouze na závody, nikoliv do běžného provozu, protože bys na tom nachytal všechen bordel, kterej by ti nakonec tu měkou směs prořezal. Takový pneumatiky vydrží max 400km, protože jsou extra lepivé a guma ulpívá na povrchu asfaltu.
"Podhuštěné" jsou taky kvůli zahřátí, kdy se zahřeje vzduch uvnitř a zvětší tak svůj tlak. Zvětšení délky oběhu kola zvětšením průměru otáčení kola je něco jako kdybys měl v převodovce ještě jeden převodový stupeň navíc, ale tím se zvýší odpor na motoru a tím způsobí větší sílu kterou musí zvládnout předat homokiněťák.
To s tim vysvetlenim podhusteni z tve strany mi nejde na rozum, prosim o detailni vysvetleni. Uvedomujes si, ze jsou podhustene primarne proto, aby se vubec mohly zvejknout? A ze se na startuj zahrivaji (nekdy i za pomoci elektrickych ohrivaku)?!
Vez, ze ta sila, kterou musi pusobit pri rozjetem aute se neda porovnavat s tim, co se tam deje pri startu (aneb je lehci tlacit lokomotivu o vaze desitek tun, ktere je v pohybu nezli roztlacet maly nakladak)... takze bezpredmetne. A ano, jde o to, ze to pusobi stejnym efektem jako kdybys mel jeden kvalt (ktery nemusis zaradit) navic a nebo rozdil mezi kratkou a dlouhou prevodovkou.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)