Hlava motoru PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fr3dys
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 31 říj 2013, 16:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Hlava motoru PD

Příspěvek od Fr3dys »

Ahoj,tyhle prasklý přepážky jsou normální u hlav s vyšším nájezdem,nebo je to spíš vyjímka?Má to cenu opravovat nebo je to na jinou hlavu? Díky za odpObrázekObrázek
Passat B5 1.9 TDI 85kw PD :)
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

vyjimka to urcite neni....vyjimka je kdyz to tam neni (rofl) ale rekl bych ze tohle uz je hodne praskly
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

tieto praskliny ma asi kazda PD hlava. Nema to vplyv na funkcnost, takze si s tym nelam hlavu :D
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Každá určitě ne, jsou motory co mají přes 300000km a nemají ani prasklinku. Samozřejmě čím větší úpravce a honič KW, tím vyšší pravděpodobnost, že něco rupne..Já bych to zpátky nedal, tonení brouk vzduchem chlazený, kde to bylo fuk a hlava se měnila až když prasklina přesáhla 1mm.Prasklina u motoru s přímým vstřikem, který má problém se vůbec ohřát není samosebou..
nepropadat panice...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3637
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Sama fabrika tvrdí, že do určitýho rozměru to není na závadu. Někde na netu se to vyjádření dá najít.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14422
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Napiš k Pejškovi do Libovic, ale asi ti řekne neřešit a jezdit.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Když si vzpomenu na GII GTD tak ty mívaly pukliny mezi sedlama jak prase a normál to fungovalo
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Když si vzpomenu na GII GTD tak ty mívaly pukliny mezi sedlama jak prase a normál to fungovalo
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano aj na Renault 1.9 komôrkovom diesli to bývalo vždy prasknuté medzi sedlami ale nikdy nebol problém (problém bol až keď to šlahlo smerom k vodnému kanálu, čo nebola výnimka). Inak práve včera som dával dole hlavu na 1.9TDI 96kW a žiadne praskliny okolo vstreku nemala, ale zas výkon je sériový a ani km to moc nemá.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, u předkomůrky to byla hlavní bolest, hlavně u TD, když majitelé tomu dávali čočku. Ale tohle je přímý vstřik...Spíš jde o to, určit příčinu,což je samozřejmě přehřátí a následné rychlé schlazení.Já tohle párkrát "přehlédl", i u benz. motorů a pak se stávalo, že motor se za nějakou dobu natlakoval, pak zas nějakou dobu nic , no prostě mechanik může být popotahován, protože po takové opravě vlastně "může" za všechno. Pokud to továrnu netankuje, patrně je tam silná stěna, která něco vydrží..To zeptat se Pejska je dobrý nápad, zajímalo by mne, pokud bych mu takovou hlavu poslal, zda by to řešil..Má asi s tímhle velké zkušenosti..Podobný řemeslník v mém okolí mě s takovou vždy vyhodil, nebo řekl i když ji natlakoval, je to bez záruky..Nedávno jsem tohle řešil u MB a právě tamtudy šel tlak do vody..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já to měl podobně a fungovalo to normálně a funguje dál (dělal jsem vypouzdření děr pro vstřiky, taky mě to vyděsilo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14422
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Rotačky to mají taky takhle napraskaný...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Praska to ked nahanate studene auta :) preto mate motory s 500.000km a nič, potom pride s origo 250 a popraskane.

Je to klasicka tepelna roztazivost materialov.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“