Auto ma snahu popojet při řazeni-po opravě spojky prevodovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Nemusí být problém v šířce obložení, ale v tom, jak se v Renovaku povedlo utáhnout nýty, které stlačují pružinu mezi obloženíma. Mě tam několikrát nechali mezeru, že sem jim to vrátil. A oni už nedokázali nýty utáhnout tak, jako origo, tak si pomohli třeba slabším obložením na jedné straně.F.ERESO píše:Ale ja jsem ji opravdu premeroval :-/.. 3,5mm x 2
Nic no, zkusím jeste odvzdusnit a kdyz nic tak asi znovu no.....to mam radost..
Oct asv 2000, DieselPower
Čau, tak jsem dnes sundal znovu převodovku. Tloušťka obložení je ok, stejná jako na nové origo lamele. Síla obložení 3,5mm x 2, celková tloušťka bez stlačení cca 8,3mm, stejně jako origo.. Co jsem si všiml, nové ložisko (na fotce vpravo) je o něco nižší, tím pádem by spojka o něco míň vypla ne?
Co mi nejde do hlavy ze sadu sachs ověřovali a je na mé ARL.. tak už nevím opravdu co... Co myslíte vy ? Akorát průměr lamely není 240mm, ale 241,5mm-242mm.. nemůže to štrejchat o kraje ? Nezdá se mi že by to takhle drželo, ale našel jsem tam nějakou stopu..
Díky za každý tip



Co mi nejde do hlavy ze sadu sachs ověřovali a je na mé ARL.. tak už nevím opravdu co... Co myslíte vy ? Akorát průměr lamely není 240mm, ale 241,5mm-242mm.. nemůže to štrejchat o kraje ? Nezdá se mi že by to takhle drželo, ale našel jsem tam nějakou stopu..
Díky za každý tip








