Auto ma snahu popojet při řazeni-po opravě spojky prevodovky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20552
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to přeobkládání je loterie, jednou mi dali na jakéhosi Jeepa obložení síly 2,6 namísto 2,3 protože je neměl a katastrofa, žádný připálení nepomohlo
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

O preobkladani by se dali psat romany, Jednou spatna sila oblozeni, pak se jim podari prohnout lamelu, taky jsem videt spatne zvoleny material na kostru lamely. Ve vysledku je to vzdy spousta prace navic a v Renovaku se vzdy tvari ze oni nic:)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Taky jsem si s tím užil svoje. Špatná šířka obložení.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Kdo ted odpovídá na co ? S Tim zetorem si to dej jinam, akorat se to tu mícha !!!
Lamelu jsem měřil a tloušťka byla 3,5mm plus 3,5mm.. Takze tak jako origo..
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Je třeba ubrat. Lamela špatně vypíná. V Renovaku už mi dvě lamely předělávali i když tvrdili že šířku dodrželi.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Ale ja jsem ji opravdu premeroval :-/.. 3,5mm x 2

Nic no, zkusím jeste odvzdusnit a kdyz nic tak asi znovu no.....to mam radost..
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

F.ERESO píše:Ale ja jsem ji opravdu premeroval :-/.. 3,5mm x 2

Nic no, zkusím jeste odvzdusnit a kdyz nic tak asi znovu no.....to mam radost..
Nemusí být problém v šířce obložení, ale v tom, jak se v Renovaku povedlo utáhnout nýty, které stlačují pružinu mezi obloženíma. Mě tam několikrát nechali mezeru, že sem jim to vrátil. A oni už nedokázali nýty utáhnout tak, jako origo, tak si pomohli třeba slabším obložením na jedné straně.
Oct asv 2000, DieselPower
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

F.ERESO píše:Kdo ted odpovídá na co ? S Tim zetorem si to dej jinam, akorat se to tu mícha !!!
Lamelu jsem měřil a tloušťka byla 3,5mm plus 3,5mm.. Takze tak jako origo..
Vzdyt to je lautr to sami ;-)
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Čau, tak jsem dnes sundal znovu převodovku. Tloušťka obložení je ok, stejná jako na nové origo lamele. Síla obložení 3,5mm x 2, celková tloušťka bez stlačení cca 8,3mm, stejně jako origo.. Co jsem si všiml, nové ložisko (na fotce vpravo) je o něco nižší, tím pádem by spojka o něco míň vypla ne?
Co mi nejde do hlavy ze sadu sachs ověřovali a je na mé ARL.. tak už nevím opravdu co... Co myslíte vy ? Akorát průměr lamely není 240mm, ale 241,5mm-242mm.. nemůže to štrejchat o kraje ? Nezdá se mi že by to takhle drželo, ale našel jsem tam nějakou stopu..
Díky za každý tip
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vyfoť mi drážkování na mrkvi a v lamele
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Na to jsem se taky díval, pěkně hradby, není to vydřené, lamela na hřídeli pěkně chodí, zkoušel jsem..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chci fotku ne popis
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Celková tloušťka lamely je v pohodě, ten pruuměr sem snad nikdy neměřil, ale mohlo by to bejt tim.
Oct asv 2000, DieselPower
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

přijde mi suchá
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“