Brzdy komplet na 1.6TDI Combi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Brzdy komplet na 1.6TDI Combi

Příspěvek od PepaZima »

Ahoj všem,
chci v dohledné době měnit přední kotouče s destičkami ma mou oki II, protože začaly bubnovat a dát něco silnějšího. Mám upravené na 140HP. Díval jsem se a v nabídce rozměr 280/22 dělá:

Brembo Max
Starline Sport
TA Technix
Zimmermann Sport

Pokud dám stejný rozměr, akorát vrtaný kotouč + lepší destičky, bude to rozdíl a nebo jsou to zbytečně vyhozené peníze? Popř.uvítám další rady.

Diky

Pepa
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

rovnou bych udělal upgrade na 288 nebo 312mm :) a kotouče klidně obyč hladký
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

skôr aké doštičky, kotuče sú druhoradé,
alebo zainvestuj ako povedal turbo kamna , prejdi na iný rozmer a nebudeš musieť ani riešiť špeciálne doštičky
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

turbo kamna power píše:rovnou bych udělal upgrade na 288 nebo 312mm :) a kotouče klidně obyč hladký
Taky jsem uvažoval o této variantě. Co je k tomu akorát třeba a kolik bych si měl odhadem připravit peněz_ :) ? Počítám, že asi nestačí jen vyměnit kotourče...
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

alni píše:skôr aké doštičky, kotuče sú druhoradé,
alebo zainvestuj ako povedal turbo kamna , prejdi na iný rozmer a nebudeš musieť ani riešiť špeciálne doštičky
Pak ještě jak to vyřešit s technickou... Poznají, že tam má člověk větší kotouče? Pokud ano, tak asi jediné řešení před technickou namontovat sériové a poté upgrade...
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

PepaZima píše:
alni píše:skôr aké doštičky, kotuče sú druhoradé,
alebo zainvestuj ako povedal turbo kamna , prejdi na iný rozmer a nebudeš musieť ani riešiť špeciálne doštičky
Pak ještě jak to vyřešit s technickou... Poznají, že tam má člověk větší kotouče? Pokud ano, tak asi jediné řešení před technickou namontovat sériové a poté upgrade...
No nevím jestli to budou na technické řešit pokud má manik mozek tak na válcích uvídí že to brzdí krásně a víc řešít nebude si myslím.
Teda v praze možná jo ale jinde to bude na pohodu :)
Pokud to nebudou nějake Víka od kanálu s napisem brembo tak to stejně ani nepozná :)
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2060
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Mam sadu 312, kotouče, brzdiče, desky, cca 80% cena 2500kč. Ale pokud ted máš 280 a ne 288, tak budeš potřebovat i těhlice.
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

alni píše:skôr aké doštičky, kotuče sú druhoradé,
alebo zainvestuj ako povedal turbo kamna , prejdi na iný rozmer a nebudeš musieť ani riešiť špeciálne doštičky
Jaké destičky bys doporučil?
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

Jirka. píše:Mam sadu 312, kotouče, brzdiče, desky, cca 80% cena 2500kč. Ale pokud ted máš 280 a ne 288, tak budeš potřebovat i těhlice.
Pokud dam kotouc 288mm tak nebudu potrebovat tehlice?
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Těhlice musíš měnit v obou případech, ale dle mě se to vyplatí, brzdný účinek je mnohem lepší, hlavně u naloženýho auta. Pokud chceš mít na zimu 15" kola, dej 288, pokud ti nevadí 16", šel bych rovnou do 312mm. Desky i kotouče klidně "obyč" Ate, TRW, atd., případně origo. Na STK žádný problém, je to pořád sériový díl, toho bych se nebál.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

premysli si to(jednorázová investícia alebo opakovane nákup drahších materiálov..) a ak sa ti nechce do prerábky, tak napíš, niečo ti navrhneme

len tak pre orientáciu, za 200€ sa už dá niečo (pravdepodobne bohato dostačujúceho) zohnať
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ATE Ceramic
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 02 led 2007, 23:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Master »

Mam vyzkousene na 280mm brzdach a 170HP v OII BremboMax + ATE ceramic, brzdilo to dobre, hluk vetsi ale OK, vyzdrz desek taky fajn. Ted mam na 312mm Brembo coated + ATE ceramic, coz brzdi taky dobre, takze ty maxy jsou mozna zbytecne a poslouzi dobre i hladky kotouc. Doporucuji ale urcite dat s deskama i nove kotouce.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2060
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Master píše:Mam vyzkousene na 280mm brzdach a 170HP v OII BremboMax + ATE ceramic, brzdilo to dobre, hluk vetsi ale OK, vyzdrz desek taky fajn. Ted mam na 312mm Brembo coated + ATE ceramic, coz brzdi taky dobre, takze ty maxy jsou mozna zbytecne a poslouzi dobre i hladky kotouc. Doporucuji ale urcite dat s deskama i nove kotouce.
Tak hlavně 280ky vs. 312 jsou neporovnatelné, já mám ted na obou autech vepředu 340 a když jsem jel v práci s oktou s 280 tak mi to připadalo jak když to brzdí nějakým kůlem o zem nebo co (LOL)
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 02 led 2007, 23:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Master »

Ono je to taky na jinych autech, tak to zamerne nesrovnavam, spis jsem to psal proto, ze ty drazky brembomaxu patrne nedelaji tu hlavni paradu.
Jinak s byvalou OII, o ktere jsam psal jsem nedavno jel a ted jsou tam jine brzdy (nevim co, ale nejake normalni bezne desky a kotouce). Taky jsem mel pocit, ze to brzdi kulem o zem :-) a pritom predtim ty brzdy byly celkem jedovate a v podstate to na tu OII s 170HP celkem stacilo. -> Na vyberu desek+kotoucu tedy take velmi zalezi, cimz ale samozrejme nerikam ze vetsi brzdy nejsou lepsi.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“