vw bora 66kwh problem s turbom

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

Milos Beranek píše:bags bany : mam golfa 66kw a je tam podtlak.Jak jsi prisel na to,ze to je reg.tlakem ??
je to 100 regulovane tlakom neviem preco ale je..mozna preto ze to je anglicke auto neviem
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

Tak já už přestávám rozumět tomu, co to vlastně znamená ovládané tlakem, ale k turbu vedou dvě hadičky a jsou tam jen nasunuté, tak jaký v nich asi bude tlak?
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

karlikj píše:Tak já už přestávám rozumět tomu, co to vlastně znamená ovládané tlakem, ale k turbu vedou dvě hadičky a jsou tam jen nasunuté, tak jaký v nich asi bude tlak?
dobre to je tvoje auto to moze mat turbo s variabilnymi lopatkami ale ja mam obtokove turbo urcite,,,,to ale neriesi moj problem ze
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

Já mám oktávu AGR a fotr má boru taky AGR. Oba motory s malým turbem a obtokem. Myslím si, že je to ovládané podtlakem, když jsou ty hadičky jen nasunuté.
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

A když pouštíš tlak do plechovky, tak se táhlo hýbe tam a zpátky nebo se jen vrací do původní polohy? Já jsem ho měl na oktě přidřené...
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

karlikj píše:Já mám oktávu AGR a fotr má boru taky AGR. Oba motory s malým turbem a obtokem. Myslím si, že je to ovládané podtlakem, když jsou ty hadičky jen nasunuté.
este raz je to riadene tlakom o tom nepochybujem ked privediem tlak do plechovky tak sa to hybe myslim ze to je o.k
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

A co to máš vlastně za motor? Nějak jsem to z toho příspěvku nepochopil. Myslím tím ten kód... Já jsem to teda nikdy nezkoušel, jestli je tam tlak nebo podtlak, ale zítra do toho fouknu, ať mám v hlavě jasno. Teď musím pumpovat do staré. Chlapci ahoj...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14429
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

karlikj píše:Já mám oktávu AGR a fotr má boru taky AGR. Oba motory s malým turbem a obtokem. Myslím si, že je to ovládané podtlakem, když jsou ty hadičky jen nasunuté.
ee přetlakem
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

hele vyndej ten EGR a zaslep to.. to je divný že ti nenabýhá turbo.. a zkoušel jsi ověřit ten snímač tlaku.?? nebo ho zkus zkusmo vyměnit.. já to sázím na EGR ventil.. prasklá pružina nebo podpálenej..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

go.vojta píše:hele vyndej ten EGR a zaslep to.. to je divný že ti nenabýhá turbo.. a zkoušel jsi ověřit ten snímač tlaku.?? nebo ho zkus zkusmo vyměnit.. já to sázím na EGR ventil.. prasklá pružina nebo podpálenej..
skusal som odpojit elektriku z ventilu co otvara egr auto ma este slabsi vykon ako ked je zapojeny co to znamena???
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

Je to opravdu ovládané tlakem. Už mlčím... :worthy: [/quote]
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Milos Beranek píše:bags bany : mam golfa 66kw a je tam podtlak.Jak jsi prisel na to,ze to je reg.tlakem ??
No právě, že jsem si myslel, že novější 66ky obtok už regulovaly podtlakem. Tzn přesně opačně než píšeš. Jakého,že to máš gofa? Trochu jsem si vyplnil mezery ve vzdělání. (rofl)
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

Já taky...
h0nza
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 25 zář 2006, 09:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od h0nza »

Nevim, jestli to neni totalne mimo, ale jednou se mi stalo, ze jsem mel dost drsne zacpanej vzduchovej filtr a taky mi turbo bralo az nekde od 2500 otacek a bylo to liny... Myslim, ze tehdy se mi na tom navic podilel i zaneradenej palivovej filtr. Po vymene obou filtru tomu narostly kridla :)

Zdravi
Honza
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

h0nza píše:Nevim, jestli to neni totalne mimo, ale jednou se mi stalo, ze jsem mel dost drsne zacpanej vzduchovej filtr a taky mi turbo bralo az nekde od 2500 otacek a bylo to liny... Myslim, ze tehdy se mi na tom navic podilel i zaneradenej palivovej filtr. Po vymene obou filtru tomu narostly kridla :)

Zdravi
Honza
neni to mimo ale vsetko je uz vymenene,,ja uz to vidim len na ten katalyzator skusim ho vihodit len problem je ze potom neprejdem cez STK..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“